Hij gaat echt niet weg hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:23 schreef Tvduijn het volgende:
Waarom zou Huntelaar naar Inter willen, pff, ze winnen toch nooit wat, net fnoord.
Alsie even wacht staan alle ECHTE topclubs toch voor hem in de rij.
Inter
![]()
Ik gok op Ooijer als ik het van de achterkant bekijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Wie is de grappenmaker in het midden?
Ooijer?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Wie is de grappenmaker in het midden?
Jepquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar en Van Nistelrooy liggen elkaar wel hé? Leuk om te zien.
Zekaahhrquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar en Van Nistelrooy liggen elkaar wel hé? Leuk om te zien.
Waar zie je dit?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Boukhari heeft dus z'n contract met één jaar verlengt
quote:Nourdin Boukhari verlengt contract
Nourdin Boukhari heeft zijn contract bij Ajax met één jaar verlengd. Dit zei zijn broer Mourad Boukhari tegenover de radiozender Funx. De Marokkaanse middenvelder heeft in de laatste paar wedstrijden genoeg laten zien. Ajax heeft het nieuws nog niet officieel naar buiten gebracht. Boukhari kende een moeizaam seizoen in Amsterdam, maar groeide de laatste tijd uit tot één van de beste spelers.
Bron: Funx Radio
Die gaat niet naar Inter idd en speelt nog wel een seizoen bij Ajax. Daarna verkast ie denk ik naar Arsenal, AC Milan of Juventus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet weg hoor.
Hij wilt grote prijzen pakken met Ajax.
Oja ome roman zit ook in die investeringsmaatschappij die Corinthians in handen heeft toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:23 schreef cultheld het volgende:
Chelsea haalt Tevez in de zomer al. Die is een paar klasses beter dan Huntelaar. Niet voor niets de eerste man bij Argentinië voor de spitspositie.
Nee, z'n grote vriend Kiab Joocharian. Maar ik sluit ook niet uit dat Huntelaar een koppel met Rooney gaat vormen over een jaar. Manchester United is tenslotte wel z'n droomclub.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:25 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Oja ome roman zit ook in die investeringsmaatschappij die Corinthians in handen heeft toch?
Helemaal niet, toen hij PSV in de jeugd zat, was KJH al supporter van Chelsea.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, z'n grote vriend Kiab Joocharian. Maar ik sluit ook niet uit dat Huntelaar een koppel met Rooney gaat vormen over een jaar. Manchester United is tenslotte wel z'n droomclub.
Omdat ie er een vaantje van had?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal niet, toen hij PSV in de jeugd zat, was KJH al supporter van Chelsea.
Het doet pijn wanneer je beseft dat het juve van toen strak stond van de dopingquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5399648619901944039&q=ajax
net de beelden weer gezien, het blijft genaait...
Neem aan dat je geen vaantje van CFC meeneemt naar je gastgezin, als Man Utd je droomclub is?quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:55 schreef Badabingea het volgende:
Ruud en Klaassie kunnen het goed vinden.
[afbeelding]
Is wellicht later ontstaan, dat zie je wel vaker bij voorkeur voor buitenlandse clubs. Van wat ik weet is ie zich vooral voor Man U gaan interesseren toen Ruud er furore maakte.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat je geen vaantje van CFC meeneemt naar je gastgezin, als Man Utd je droomclub is?
Fok manchester zolang die tering kikker van een fergi er zit..quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:29 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar past veel beter bij Manchester dan bij Chelsea.
Maar Klaassie blijft nog minstens twee seizoenen Amsterdam.Hopelijk..
Fok Chelsea zolang ze spelers kopen van dat wit gewassen geld van die rusquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fok manchester zolang die tering kikker van een fergi er zit..![]()
quote:Op AN gaat het gerucht dat Ajax en AZ hebben afgesproken dat Ajax niet zou bieden op deze Willem 2'ers (Agustien en Dembele) zodat de prijs niet te hoog zou worden. In "ruil" daarvoor is er een kans dat Landzaat én Matijsen komen, 11 a 12 miljoen zouden ze samen moeten kosten. Dit komt van S3000, iemand die wel lijkt ingevoerd te zijn. Interessant is het nu geworden, doordat daadwerkelijk beide spelers van Willem 2 naar AZ zijn gegaan.
Landzaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:56 schreef Nashje het volgende:
Voor de mensen die van geruchten houden:
[..]
AN?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Onzingerucht, echt grote onzinquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
11 miljoen is wel veel inderdaadquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mag toch hopen dat het een onzinbericht is.
Nogmaals, hij werd begeleid door muziek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat Beense zelf al de tekst begon in te zetten is dat wel schandalig.
Mocht Beense dat niet hebben gedaan, snap ik de ophef niet.
Kom Dr., effe goed lezen. Hij zegt: als ie die tekst heeft geroepen. Hij zond± `Als de lente komt, dan gooien wij...`quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, hij werd begeleid door muziek.
Het is niet zo dat Beense zelf dat nummer ging inzetten..
Uitkijken Klaas, niet TE goed spelen tegen die baby, straks krijg je nog een klap in je gezicht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |