Dan kan je overal wel mee stoppen en elke voetbalwedstrijd bij zulke spreekkoren om de tien minuten stilleggen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hou op man. Beense kent de stadionvariant van Tulpen... ook en dan moet je die niet inzetten. Dat is gewoon schandalig, net zoals wat Van Gobbel deed en Eto'o vorig seizoen.
Dat is wel hetzelfde jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan kan je overal wel mee stoppen en elke voetbalwedstrijd bij zulke spreekkoren om de tien minuten stilleggen.
quote:Spelers steunen Blind openlijk 11 mei 2006
Gevraagd naar de reactie op het ontslag, steunden de spelers van Ajax Danny Blind openlijk. Dat weet het regionale dagblad BN/De Stem donderdag te melden. Maarten Stekelenburg, Olaf Lindenbergh en Thomas Vermaelen lieten weten niet achter het ontslag van hun trainer te staan.
Maarten Stekelenburg: 'Wij hebben tijdens het seizoen al geuit dat we het met het eventuele ontslag niet eens waren' Stekelenburg, die met Johnny Heitinga, Wesley Sneijder, Ryan Babel en Klaas-Jan Huntelaar in Noordwijk zit voor een oefenstage van Oranje: "We hebben het er hier met elkaar over gehad. Iedereen reageerde eigenlijk hetzelfde als ik. Hoe? Wij hebben tijdens het seizoen al geuit dat we het met het eventuele ontslag niet eens waren. We moeten ons nu geheel op het Nederlands elftal richten. Ik zal Blind nog wel bellen. Maandag hebben we geen afscheid genomen. Hij heeft ons alleen succes gewenst bij Oranje."
Middenvelder Olaf Lindenbergh, door Blind naar Ajax gehaald: "Het nieuws kwam niet echt als een verrassing. We wisten dat de technische staf bij het bestuur moest komen. Ik ben zeker niet blij met het bericht, ook al speelde ik dit seizoen maar weinig. Blind maakt het seizoen af, dus ik zie hem volgende week wel weer. Ik vroeg me al even af wie anders onze coach zou zijn."
Verdediger Thomas Vermaelen: "Door de speculaties kwam het niet geheel als een verrassing. Maar het is toch wel een schok nu het officieel is. Ik vind het heel jammer. Ik heb goede contacten met Blind. Hij heeft me een kans gegeven bij Ajax. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor."
Wat heb je hem gemaild dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
Hugo Borst heeft zojuist een e-mail van mij ontvangen.
Dat ik hem voortaan alle kwetsende spreekkoren zal rapporteren en ik dan van hem verwacht dat hij daar een column over schrijft, want dit is een beetje kansloos.quote:
naar belgie hoop ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:42 schreef S-Two het volgende:
Van Damme mag van mij ook best terug komen.
Ik weet dat ik zo'n beetje de enige ben jaquote:
Ja, ok. Ben ik het wel mee eens inderdaad, zoals uit dit topic wel blijkt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ik hem voortaan alle kwetsende spreekkoren zal rapporteren en ik dan van hem verwacht dat hij daar een column over schrijft, want dit is een beetje kansloos.
Maar ja, verder lijken de meeste spelers daarin te berusten. Zoals Sneijder gisteren ook zei het ontslag van Blind te betreuren, maar dat het nou eenmaal hoort bij het hedendaagse voetbal. Het is niet zo dat alle spelers straks het werk gaan neerleggen of zo.quote:
Dat zou verdomme wat zijn, ze hebben al een aantal jaar niet gewerktquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar ja, verder lijken de meeste spelers daarin te berusten. Zoals Sneijder gisteren ook zei het ontslag van Blind te betreuren, maar dat het nou eenmaal hoort bij het hedendaagse voetbal. Het is niet zo dat alle spelers straks het werk gaan neerleggen of zo.![]()
Dat is ook waar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zou verdomme wat zijn, ze hebben al een aantal jaar niet gewerkt![]()
Ik heb Borst niet gehoord over dat Rotterdamse spandoek dat ging over Joden en gas.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een gezeik weer van hugo borst. Ziet er ook maar iemand mee dat van gobbel en wie niet springt die is een jood zong? Ik niet hoor.
Daar zal ie zich vast thuisvoelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Jasza het volgende:
NAntes hmmmm, veel mocros spelen in Frankrijk
jammer voor hem, Roda dan maarquote:De besprekingen tussen Sparta Rotterdam en zaakwaarnemer Jacques Lichtenstein hebben niet geleid tot een overeenstemming tussen de Kasteelclub en Yannis Anastasiou.
Dit meldt Sparta op haar officiele website. Er kon geen overeenstemming worden bereikt over de financiele voorwaarden. De speler heeft de intentie om binnen enkele weken een keuze te maken uit de vele aanbiedingen uit binnen- en buitenland die hem hebben bereikt.
Hij wil zelf volgens mij niet terug naar Kerkradequote:Op donderdag 11 mei 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
jammer voor hem, Roda dan maar
Ik keek er aan het begin van afgelopen seizoen al naar uit, maar nu lijkt het allemaal wat concreterquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:11 schreef StarGazer het volgende:
Kan niet wachten op het bericht : Edgar Davids keert terug op oude nest
idd, ik heb gisteravond nog beelden van een jonge edgar davids gezien bij ajaxquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:11 schreef StarGazer het volgende:
Kan niet wachten op het bericht : Edgar Davids keert terug op oude nest
Wat ben je toch een bijbelvaste godenzoon, Suijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:25 schreef Suijk het volgende:
We hebben van 1992 t/m 1998 7 goede jaren gehad. Van 1999 tot 2006 7 hele magere jaren, en nu komen er weer 7 hele goede jaren aan. Ik voel het gewoon.
Maar goed gezegd, ik heb ook zo een gevoel, dat het vanaf volgende seizoen weer heerlijk gaat lopen met ons aller AJAX.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat ben je toch een bijbelvaste godenzoon, Suijk.
Jammer dat ze Gerard zo afschuivenquote:Op donderdag 11 mei 2006 07:38 schreef Jasza het volgende:
Vd Lem mag van mij wel assistent worden van Henkie, maargoed ik denk niet dat hij nog met het bestuur door 1 deur kan.
[..]
Vd Lem![]()
Idd, ik vraag me ook af wat hij nu werkelijk toegevoegd heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Van der Lem is een leuke Amsterdammer vol gebbetjes, maar in hoeverre hij nou echt iets toegevoegd heeft? Hij zat er samen met Krol om als ervaren mannen de onervaren Blind te steunen, nou, dat is tegen gevallen volgens mij.
Het eerste deel heb ik al in huis. Erg mooie dvdquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:32 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.ajaxdvdcollection.nl/zó vet! Ik ga de 1995 dvd's bestellen.. helaas is de release pas 17 mei
Als je een publiekelijk figuur bent, moet je gewoon zoiets niet doen. Doe je het toch, dan mag je daar best op worden aangesproken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet zo. Maar die Beense is natuurlijk ook niet zo'n helder licht he. Als een speler of lid van de technische staf het had gedaan, had ik het pas echt kwalijk gevonden.
Onzin, hij zingt gewoon een oer Amsterdams nummer dat nagenoeg elke huldiging, Jordaan festival of welk Amsterdams volksfeest dan ook te horen is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als je een publiekelijk figuur bent, moet je gewoon zoiets niet doen. Doe je het toch, dan mag je daar best op worden aangesproken.
Amenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, hij zingt gewoon een oer Amsterdams nummer dat nagenoeg elke huldiging, Jordaan festival of welk Amsterdams volksfeest dan ook te horen is.
Dat het publiek er zo op inhaakt is niet de schuld van Beense.
Die hypocriete Hugo moet z'n hypocriete bek eens houden. En al helemaal niet over demagogie gaan beginnen.
Hoewel, takes one to know one toch...
En als Hugo B. even verder had nagedacht, hij werd begeleid door muziek. Hij stond al op de playlist dus.
Interquote:'Inter aast op Huntelaar, ook Olympique Lyon toont interesse'
Klaas-Jan Huntelaar moet Internazionale komend seizoen aan de landstitel helpen. Volgens Sky Sports willen de Milanezen er alles aan doen om de 22-jarige spits van Ajax naar Inter te halen. Dat weet de website van het voetbalmaandblad Elf donderdag te melden. Huntelaar weigert voorlopig op de interesse in te gaan.
Op verschillende supporterssites van de Amsterdamse bekerwinnaar gaan ook de geruchten rond dat Olympique Lyon in de race is om de topscorer van de Eredivisie. Ook Nourdin Boukhari wordt gelinkt aan een Franse club. FC Nantes zou de Marokkaan al meerdere malen hebben bekeken.
Nee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:11 schreef Badabingea het volgende:
Trouwens, heeft Ten Cate zelf ook gevoelbald en/of een Ajaxverleden?
mail het naar hem zou ik zeggen: hugo@ad.nlquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, hij zingt gewoon een oer Amsterdams nummer dat nagenoeg elke huldiging, Jordaan festival of welk Amsterdams volksfeest dan ook te horen is.
Die hypocriete Hugo moet z'n hypocriete bek eens houden. En al helemaal niet over demagogie gaan beginnen.
En als Hugo B. even verder had nagedacht, hij werd begeleid door muziek. Hij stond al op de playlist dus.
Ten Cate heeft wel degelijk gevoetbald. Hij was een rechtsbuitenquote:
Oh, ik dacht dat hij bedoelde of hij bij Ajax heeft gevoetbald..quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:03 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Ten Cate heeft wel degelijk gevoetbald. Hij was een rechtsbuiten
1979/80 Go Ahead Eagles 27 4 Eredivisie
1980 Edmonton Drillers 21 5
1980/81 Go Ahead Eagles 19 3 Eredivisie
1981/82 Go Ahead Eagles 1 0 Eredivisie
1981/82 Telstar 30 7
1982/83 Go Ahead Eagles 31 10 Eredivisie
1983/84 Go Ahead Eagles 24 2 Eredivisie
1984/85 Go Ahead Eagles 30 2 Eredivisie
1985/86 Go Ahead Eagles 7 0 Eredivisie
1985/86 Heracles Almelo 15 1 Eredivisie
1985/86 SC Heracles 19 1
70 miljoen zonder termijnen. Is die kutclub ook weer failliet en dan kan klaas daar niet meer voetballen en komt hij terugquote:
Nee, dat kon hij toch ook niet weten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij zong ie toch echt: als het lente wordt dan gooien we.... stiltequote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat is dus gewoon schandalig, of niet dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij zong ie toch echt: als het lente wordt dan gooien we.... stilte
Maar goed, boeie.
Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat Beense zelf al de tekst begon in te zetten is dat wel schandalig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En dat is dus gewoon schandalig, of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |