abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37729337
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:48 schreef StarGazer het volgende:
---------------Stekelenburg-----------------
--Heitinga---Stam---Vermaelen---Urby

----Davids--------Perez-------Sneijder

---Vd Meyde----Huntelaar----Rosenberg

Centraal mis je wel voetballende kwaliteiten achterin. Of Vermaelen moet zich heel sterk ontwikkelen.
pi_37729387
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Centraal mis je wel voetballende kwaliteiten achterin. Of Vermaelen moet zich heel sterk ontwikkelen.
Ik heb alle vertrouwen in Vermaelen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37729390
quote:
'Boukhari in gesprek met Nantes'
Pieter Hanson | 11-05-2006 09:52:25

Wed ¤15 gratis bij Unibet
Nourdin Boukhari zet zijn carriere mogelijk voort in Frankrijk. Volgens het tijdschrift But heeft de middenvelder inmiddels gesproken met FC Nantes.

De 25-jarige Boukhari ziet een transfer naar de Franse club wel zitten. 'De club is serieus geinteresseerd', zegt de Ajacied. 'Voor mij is dit een kans om op dit niveau te spelen'.
voetbalzone
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:55:09 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37729410
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij zou perfect materiaal zijn voor de medische staf om op te experimenteren man.. hij had het toch zo goed naar zijn zin in engeland.. laat hem lekker daar blijven dan.
Nou, zou het zelfs alleen maar daarom zijn .

We leren GVD nooit eens bij Ajax van vorige seizoenen. Buiten het falen van Danny op tactisch gebied waren de blessures een HELE belangrijke factor bij het mislukken van dit seizoen.

En dus is op alle linies een dubbele, goeie, bezetting helemaal geen gek plan..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_37729445
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, zou het zelfs alleen maar daarom zijn .

We leren GVD nooit eens bij Ajax van vorige seizoenen. Buiten het falen van Danny op tactisch gebied waren de blessures een HELE belangrijke factor bij het mislukken van dit seizoen.

En dus is op alle linies een dubbele, goeie, bezetting helemaal geen gek plan..
Volgens mij zijn die artsen allemaal freaky supporters van andere clubs
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:57:42 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37729465
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die artsen allemaal freaky supporters van andere clubs
Dat zou een hoop verklaren, ik hoor ze NU bijna al zitten in de ArenA...

"nee hoor KlaasJan, dit spuitje is HEEEEEEL erg goed voor je! Echt waar, vertrouw ons "

. Wat een slagers..
Get woke, go broke!
pi_37729522
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:17:34 #88
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37729891
van der Meyde gewoon halen
Jawel, je keek.
pi_37730004
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:17 schreef jna het volgende:
van der Meyde gewoon halen
Wat wordt van der Meyde hier opgehemeld?
Leuke speler hoor, maar ik denk dat er echt wel betere buitenspelers te vinden zijn dan hij . . .
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:26:35 #90
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_37730075
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:22 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat wordt van der Meyde hier opgehemeld?
Leuke speler hoor, maar ik denk dat er echt wel betere buitenspelers te vinden zijn dan hij . . .
Ik zou zeggen kom maar op met dat lijstje...
Maar denk ook even aan de vraagprijs van anderhalf miljoen hé
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_37730087
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef King_of_Kool het volgende:
En toch denk ik dat het misschien Rijkaard gaat worden met ten Cate als assistent... Als Rijkaard de champions league wint met Barca is er verder niets meer wat hij kan winnen met Barca. Het kan dan alleen maar slechter gaan en dat weet hij... Bij Ajax ligt een grote uitdaging.
En dan neemt hij Ronaldinho zeker ook mee
pi_37730194
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:26 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik zou zeggen kom maar op met dat lijstje...
Maar denk ook even aan de vraagprijs van anderhalf miljoen hé
Ik ken ook nog een paar buitenspelers in de GGD en die kosten hooguit 500.000, wil je die dan ook maar hebben, die zijn weer 3 x zo goedkoop dan van der Meyde. Daarnaast verdient hij ook nog een aardige duit, dus echt goedkoop zal het niet zijn voor Ajax.

Ik vind van der Meyde een leuke buitenspeler, maar hij is niet voor niets op een zijspoor geraakt bij diverse clubs. En er zijn echt wel andere buitenspelers te vinden. Ajax moet niet zoeken naar een goede buitenspeler en dan maar genoegen nemen met van der Meyde, omdat hij maar anderhalf miljoen kost. Ajax moet altijd het beste of het meest talentvolle alternatief proberen binnen te halen.
pi_37730241
Andy

pi_37730488
Dus en Defour halen, en Vd Meyde? Hmmm

En leuk filmpje, zonder geluid...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:46:40 #95
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37730557
AJAX
pi_37730698
Volgens mij is Van der Meijde de beste rechtsbuiten die jullie in tijden hebben gehad. Met alleen Rosales is die positie niet zo sterk bezet, lijkt me. Het was sowieso natuurlijk heel dom van hem om naar Inter te gaan, die nooit met buitenspelers spelen.
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:53:09 #97
53851 BoNi
pi_37730718
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:32 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ken ook nog een paar buitenspelers in de GGD en die kosten hooguit 500.000, wil je die dan ook maar hebben, die zijn weer 3 x zo goedkoop dan van der Meyde. Daarnaast verdient hij ook nog een aardige duit, dus echt goedkoop zal het niet zijn voor Ajax.

Ik vind van der Meyde een leuke buitenspeler, maar hij is niet voor niets op een zijspoor geraakt bij diverse clubs. En er zijn echt wel andere buitenspelers te vinden. Ajax moet niet zoeken naar een goede buitenspeler en dan maar genoegen nemen met van der Meyde, omdat hij maar anderhalf miljoen kost. Ajax moet altijd het beste of het meest talentvolle alternatief proberen binnen te halen.
Je weet hopelijk zelf ook dat deze vergelijking niet op gaat.

Een buitenspeler als Andy van der Meyde hebben wij sinds zijn vertrek niet meer gehad/ gezien en ook op dit moment zie ik geen alternatieven die het niveau van van der Meyde kunnen halen.
Momenteel is hij niet in de vorm die hij had toen hij vertrok, maar daar moet en kan aan gewerkt worden.
De assists die hij kan geven kunnen erg belangrijk zijn als je een spits als Huntelaar voorin hebt lopen.
Bij andere clubs heeft hij nooit op de manier en op de positie kunnen spelen waar hij het best tot zijn recht komt.
Een speler met de kwaliteiten van van der Meyde die weg mag bij zijn club voor een prikkie moet je niet laten lopen zonder iig even te informeren, zijn salaris zal daarnaast echt geen probleem zijn hoor.
Schitterend!
pi_37730770
Van Geel

Huntelaar

Ajax
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_37730935
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:53 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je weet hopelijk zelf ook dat deze vergelijking niet op gaat.

Een buitenspeler als Andy van der Meyde hebben wij sinds zijn vertrek niet meer gehad/ gezien en ook op dit moment zie ik geen alternatieven die het niveau van van der Meyde kunnen halen.
Momenteel is hij niet in de vorm die hij had toen hij vertrok, maar daar moet en kan aan gewerkt worden.
De assists die hij kan geven kunnen erg belangrijk zijn als je een spits als Huntelaar voorin hebt lopen.
Bij andere clubs heeft hij nooit op de manier en op de positie kunnen spelen waar hij het best tot zijn recht komt.
Een speler met de kwaliteiten van van der Meyde die weg mag bij zijn club voor een prikkie moet je niet laten lopen zonder iig even te informeren, zijn salaris zal daarnaast echt geen probleem zijn hoor.
Dat eerste was ook overdreven, maar anderhalf miljoen euro is niet het probleem.
Het gaat mij erom dat we niet te Nederlands moeten denken en hem aanschaffen, omdat hij maar anderhalf miljen euro kost. Dat kan zo ontzettend fout uitpakken.

Van der Meyde is al tijden uit vorm en eerlijk gezegd vind ik het niet de wereldspeler diie jij voor je ziet. Natuurlijk heeft hij zijn goede momenten gehad, maar ik herinner me ook verschrikkelijk belabberde wedstrijden . . . . .
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:04:16 #100
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37731000
Met alleen Rosales en De Mul win je de oorlog niet...
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:06:28 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37731054
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef StarGazer het volgende:
Met alleen Rosales en De Mul win je de oorlog niet...
Klopt, maar het is geen garantie dat je met Andy v/d Meyde wél de oorlog wint.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37731095
1.5 miljoen ... kan best
pi_37731165
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar het is geen garantie dat je met Andy v/d Meyde wél de oorlog wint.
Hoeft ook niet. Met de CL heb ik al vrede...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:11:18 #104
53851 BoNi
pi_37731177
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat eerste was ook overdreven, maar anderhalf miljoen euro is niet het probleem.
Het gaat mij erom dat we niet te Nederlands moeten denken en hem aanschaffen, omdat hij maar anderhalf miljen euro kost. Dat kan zo ontzettend fout uitpakken.

Van der Meyde is al tijden uit vorm en eerlijk gezegd vind ik het niet de wereldspeler diie jij voor je ziet. Natuurlijk heeft hij zijn goede momenten gehad, maar ik herinner me ook verschrikkelijk belabberde wedstrijden . . . . .
Hoho, ik vind van der Meyde absoluut geen wereldspeler, maar ik vind wel dat het een erg nuttige speler kan zijn, goed geweest voor een aantal belangrijke assists en doelpunten.
Gezien zijn huidige status denk ik niet dat er veel clubs op hem zitten te wachten, die zijn hem allang vergeten en hij kan dus naar mijn idee alleen maar lager zakken.
Ajax zou met hem moeten gaan praten en hem bijvoorbeeld een prestatiecontract moeten aanbieden.
Schitterend!
pi_37731219
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:07 schreef taart het volgende:
1.5 miljoen ... kan best
Maar is Andy nog de Andy van jaren geleden?
Is de Andy van toen wel goed genoeg voor het Ajax van nu?
Is het echt een vormprobleem, of is dit gewoon Andy?
Wat verdient deze speler en kan Ajax dat ophoesten?
Ik heb te veel vraagtekens om hem zelfs voor "slechts" anderhalf miljoen over te nemen.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:14:15 #106
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37731242
Als je Rosales en de Mul hebt lijkt vd Meyde mij een beetje overbodig. Rosales lijkt steeds beter in zn spel te komen, en de Mul kan als reserve voor die plek dienen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_37731303
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar is Andy nog de Andy van jaren geleden?
Is de Andy van toen wel goed genoeg voor het Ajax van nu?
Is het echt een vormprobleem, of is dit gewoon Andy?
Wat verdient deze speler en kan Ajax dat ophoesten?
Ik heb te veel vraagtekens om hem zelfs voor "slechts" anderhalf miljoen over te nemen.
Zoals Boon zegt: met een prestatiecontract dek je dat af...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:16:58 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37731311
Slechter dan Rosales kan niet, al zit ie in een rolstoel .
Get woke, go broke!
pi_37731333
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Tvduijn het volgende:
Even serieus, het is nou eenmaal het lot van een TD om te liegen tegenwoordig.
Er is zoveel wat ze gewoon niet naar buiten MOGEN brengen van andere partijen (zoals nu bij ten Cate evt.) Het zou voor de clubs slecht zijn als TD's niet meer zouden liegen omdat een hoop dingen dan gewoon niet meer besproken worden.
Dat is ook zo.

Ik betwijfel dan ook of van Geel nu werkelijk zo slecht is al men hier af en toe beweerd.
Danny heeft het ook niet netjes gedaan door het via de media te spelen.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:25:18 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37731507
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Slechter dan Rosales kan niet, al zit ie in een rolstoel .
Hebben jij en methodmich een relatie? Jij vindt Steven Pienaar ook geweldig of niet?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:29:06 #111
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37731593
De Mul vind ik dan weer helemaal niks. Snap niet dat men het wel in hem ziet en De Ridder liet vertrekken...
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:30:55 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37731633
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hebben jij en methodmich een relatie? Jij vindt Steven Pienaar ook geweldig of niet?
Pienaar speelt al tijden onder zijn kunnen, dus nee op beide vragen .

Ik heb gewoon niets met Rosales met zijn HEEL indrukwekkende gedraaf langs de zijlijn en dan een voorzet die in abbekawalde D7 nog met gehoon ontvangen zou worden.

Hij kan prima DOEN alsof hij een leuke wedstrijd speelt met zijn manier van druk doen, maar het rendement is VEELS te laag..
Get woke, go broke!
pi_37731727
en zo is het

het ziet er allemaal leuk uit maar er komt helemaal niets uit voort.
met uitzondering van de laatste maand
pi_37731768
Een vleugelspeler moet een goede voorzet in huis hebben.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:38:17 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37731796
Ik weet niet meer van wie de uitspraak was (ergens op TV, studio voetbal ofzo)
quote:
iedereen die Rosales een goede wedstrijd vond spelen laat zich in de zeik nemen door hem en heeft geen verstand van voetbal
En terecht .
Get woke, go broke!
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:39:21 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37731826
Mauro Rosales is (net als héél Ajax) opgeleefd na de komst van KJH en dus verwacht ik veel van hem in het nieuwe seizoen, hem afschrijven zou onterecht zijn. Geef hem een seizoen lang het vertrouwen en hij zal dit terugbetalen met assists, op dit moment zal hij meer brengen dan Andy v/d Meyde.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:41:03 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37731872
We zullen het zien he? Misschien is het ook wel zo dat hij volgend seizoen goed gaat voorzetten, maar ik heb er een hard hoofd in .

En hij is niet beter dan een in vorm zijnde Andy, dus als die ERBIJ kan komen kunnen ze fijn de concurrentie met elkaar aangaan, kan geen kwaad lijkt me zo.
Get woke, go broke!
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:45:02 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37731957
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:
We zullen het zien he? Misschien is het ook wel zo dat hij volgend seizoen goed gaat voorzetten, maar ik heb er een hard hoofd in .

En hij is niet beter dan een in vorm zijnde Andy, dus als die ERBIJ kan komen kunnen ze fijn de concurrentie met elkaar aangaan, kan geen kwaad lijkt me zo.
Andy v/d Meyde is niet meer in vorm geweest sinds zijn vertrek bij Ajax en ook Mauro Rosales is nog niet op zijn hoogtepunt, dus vergelijken is sowieso moeilijk. Begrijp me niet verkeerd, als hij écht maar anderhalf miljoen Euro moet kosten, wil ik Andy v/d Meyde er graag bijhebben, maar we moeten hier niet doen alsof het Ronaldinho is die we binnen kunnen halen voor weinig geld. Ben het met iedereen hier eens dat Tom de Mul nog te licht lijkt, maar toen Thomas Vermaelen terugkwam van RKC Waalwijk had ook niemand zo'n topseizoen van hem verwacht.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:46:43 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37731995
Ik zeg ook niet dat Andy de verlosser gaat worden of zelfs maar een topper. Maar hij zou denk ik toch niet misstaan op die plek, en dat kan Rosales alleen maar beter maken als hij een bekende speler op die plek naast zich heeft.

En 1,5 miljoen moet dan ook wel het maximale zijn...
Get woke, go broke!
pi_37732046
De Mul wordt onze vaste rechtsbuiten volgend jaar, let maar op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')