abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38413571
Pitt en Jolie hebben een apart topic.:)

Brangelina: It's a girl!
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:06:45 #202
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38417613
Mira Sorvino Has a Boy

Oscar-winning actress Mira Sorvino and her husband Chris Backus have welcomed their second child, a boy named Johnny, PEOPLE has learned exclusively.

The baby, who was born on Monday at 5:50 p.m. at Cedars-Sinai Hospital in Beverly Hills, arrived a week before his due date. He weighed in at 7 lbs., 14 oz., and was 21 inches long.

"Both mother and son are doing very well and are both very healthy," the actress's rep Ed Choi, tells PEOPLE. "The entire family is thrilled at the addition of a baby brother for their daughter, Mattea."

The couple's first child, Mattea Angel, was born in November of 2004. Shortly after the birth, Backus told PEOPLE: "(Mattea) is the cutest little baby in the whole wide world."

When Sorvino announced in January that she was expecting her second child, she told PEOPLE: "I'm so excited that Mattea is going to have a sibling. We're going to be a family of four."

Sorvino, 38, and Backus, 24, married in June of 2004. They met at a friend's charades party the previous summer. "He walked into the kitchen looking for silverware. We saw each other and something made us want to talk to each other more," Sorvino told PEOPLE of the couple's first encounter.

The pair got engaged within a month of meeting and had two weddings. The first was a private civil service at the Santa Barbara Courthouse, the second a hilltop ceremony in Italy's Capri, where guests feasted on pasta in lobster sauce and a three-tier chocolate sponge cake topped with Mira and Chris lookalike figures.

"Mira looked like a young girl in seventh heaven," one witness told PEOPLE of the Italian ceremony.

Sorvino, who is the daughter of actor Paul Sorvino, won an Academy Award for Best Supporting Actress for her role in Woody Allen's 1995 film Mighty Aphrodite.

bron
pi_38418745
Reese Witherspoon weer zwanger?

Elke vrouwelijke celeb die een ruimvallend jurkje of topje aantrekt, weet wat gebeurt: de roddelpers heeft weer een primeur: je bent zwanger! Reese Witherspoon werd onlangs in een jurkje gefotografeerd waarin ze de ruimte lijkt te geven aan een beginnend buikje. En als je dan ook nog tegen de wind in loopt, ja, dan kunnen we niet anders dan constateren dat er een derde op komst is!

Foto's: http://www.justjared.com/(...)nant-again/index.php
pi_38419020
quote:
Guus Meeuwis opnieuw vader

Uitgegeven: 31 mei 2006 17:11
Laatst gewijzigd: 31 mei 2006 17:14

AMSTERDAM - Guus Meeuwis is woensdag voor de derde keer vader geworden. Zijn zoontje Teun is kort na middernacht geboren, laat het management van de 34-jarige Brabantse zanger weten.

Teun woog bij zijn geboorte ongeveer zeven pond en is kerngezond. "We zijn intens gelukkig", melden Meeuwis en zijn vrouw Valérie op de website van de zanger. Hun twee andere kinderen heten Sarah en Pepijn.

De baby is geboren op een druk moment in de loopbaan van de zanger. Volgende maand geeft Meeuwis drie concerten in het Philips Stadion in Eindhoven. Alle concerten zijn uitverkocht.
Teun niet zo'n leuke naam in tegenstelling tot de andere twee kinderen, vind ik
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_38421563
Vind 'Teun' wel iets gezelligs hebben, maar zou het zelf niet gekozen hebben.
pi_38425710
'Regisseur Sofia Coppola in verwachting'

LOS ANGELES (ANP) - Filmregisseur Sofia Coppola is in verwachting van haar eerste kind. Dat meldde woensdag het Amerikaanse society-blad People Magazine op zijn website.
De vader van het kind, dat in de winter wordt verwacht, is Coppola's Franse vriend Thomas Mars, de zanger van rockgroep Phoenix.

De 35-jarige Coppola is de dochter de beroemde regisseur Francis Ford Coppola (The Godfather, Apocalypse Now) en kreeg zelf een Oscar voor haar film 'Lost in Translation'. Haar nieuwe film 'Marie Antoinette' beleefde eerder deze maand zijn première op het flimfestival van Cannes.
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:50:14 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38446330
Mira Sorvino en haar man Chris Backus hebben er een zoontje bij:
quote:
It's a boy for Oscar winner Mira Sorvino and her actor-husband, Chris Backus. Sorvino gave birth to the couple's second child, Johnny, on Monday at Cedars-Sinai Hospital in Beverly Hills, Calif. The infant weighed 7 pounds, 14 ounces.

"The baby is healthy and happy, and mother and the rest of the family are very, very excited," Sorvino's representative, Ed Choi, told The Associated Press on Tuesday.

Sorvino, 38, and Backus, 24, have an 18-month-old daughter, Mattea Angel. The couple were married in 2004.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38447297
Kijk eens 4 berichten boven je, CC
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 19:41:47 #209
43556 miss_dynastie
pi_38448182
Teun
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:14:34 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38449529
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:14 schreef rena het volgende:
Kijk eens 4 berichten boven je, CC
Oeps ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:39:31 #211
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38453625
Anna Nicole Smith inderdaad zwanger!

Anna Nicole Smith is zwanger. De voormalige playmate heeft dat verklaard met een videoboodschap op haar eigen internetpagina. Wanneer ze haar kindje verwacht en wie de vader is, wordt niet gemeld.

Bron
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_38453811
Och wat zielig Voor het kind.
And you know I might
pi_38457077
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
Mira Sorvino en haar man Chris Backus hebben er een zoontje bij:
[..]
Een normale naam!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:00:38 #214
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38477903
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaa een Beagle!
Maar om je dochter dan zo te noemen...hmz.

Onze Beagle heet Ozzie naar de kippenbijter
Ik vind het op zich ook een leuke naam, niet voor een kind eigenlijk Had dat er ff bij moeten zetten misschien.
To infinity…and beyond!
pi_38485487
quote:
AMSTERDAM - 'The Mummy'-actrice Rachel Weisz is moeder geworden. De Britse actrice, die eerder dit jaar een Oscar won voor haar rol in The Constant Gardener, is in New York bevallen van een zoon.

Het jongetje is het eerste kind voor Rachel en haar verloofde Darren Aronofsky. Hoe hun zoontje heet, is nog onbekend. Wel heeft Rachel al eerder laten weten dat één naam, in verband met de onderscheiding die ze begin dit jaar ontving, in ieder geval geen kans maakte: Oscar
pi_38497871
AMSTERDAM - Dieter Troubleyn, die Jezus speelt in de musical Jesus Christ Superstar, wordt opnieuw vader. Zijn vrouw Valesca is half december uitgerekend. Dieter: „Straks hebben we dus twee supersterkindjes!”
De Belg en zijn vrouw kregen in augustus vorig jaar een meisje, Malena . „Het zou uniek zijn als het nu een jongetje is. Maar het maakt me echt niet uit. Dát er een tweede op komst is, is al fantastisch!”
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:39:42 #217
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38500797
Het zou uniek zijn als ze nu een jongen kregen? Hoezo dat dan, er zijn zoveel mensen met een zoon en een dochter
To infinity…and beyond!
pi_38501757
waarschijnlijk bedoelen ze dat het mooi zou zijn als ze nu een jongen krijgen.. tis een quote van een belg he
pi_38503056
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:22 schreef Batman2k het volgende:
waarschijnlijk bedoelen ze dat het mooi zou zijn als ze nu een jongen krijgen.. tis een quote van een belg he
Juist, dat denk ik ook.
pi_38504535
Ik las net dat Jacques Villeneuve zijn vrouw ook in blijde verwachting is...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38504564
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef teigan het volgende:
Ik las net dat Jacques Villeneuve zijn vrouw ook in blijde verwachting is...
Wie?
And you know I might
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:37:43 #222
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38506062
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:32 schreef rena het volgende:

[..]

Wie?
F1-coureur
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:37:13 #223
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38507659
Oscar winner Rachel Weisz has baby boy
It's a boy for Academy Award-winning actress Rachel Weisz and her fiance, director Darren Aronofsky.
Weisz, 35, who won the best-supporting-actress Oscar this year for her role in The Constant Gardener, and her director fiancé, Darren Aronofsky, 37, welcomed a son Wednesday.

"Everyone is healthy and happy," says a representative for Weisz. No other details were made available.

This year will bring one more collaboration from the couple: Weisz will act in The Fountain, which was directed by Aronofsky.

He also wrote and directed 2000's Requiem for a Dream.

bron
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:44:51 #224
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_38510768
Prinses Laurentien bevalt van dochter

Uitgegeven: 3 juni 2006 19:37

DEN HAAG - Prinses Laurentien is zaterdag om 17.06 uur in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag bevallen van een dochter. Prins Constantijn en zijn vrouw noemden de kleine Leonore. Haar volledige naam is Leonore Marie Irene Enrica Gravin van Oranje-Nassau, Jonkvrouw van Amsberg. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst bekend.

De baby woog bij de geboorte 3030 gram en is 48 centimeter lang. Leonore is het zusje van Eloise en Claus-Casimir en is het zesde kleinkind van koningin Beatrix.

Kico

Constantijn en Laurentien laten via de Rijksvoorlichtingsdienst weten dat zij eventuele giften ter gelegenheid van de geboorte willen schenken aan de stichting Kico. Zij hebben deze stichting gekozen, "omdat deze zich inzet voor achtergestelde kinderen tussen de zes en vijftien jaar, die leven in een sociaal isolement of ouders hebben die niet beschikken over voldoende financiële middelen".
  † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2006 @ 19:54:04 #225
43556 miss_dynastie
pi_38511044
Wat leuk !
pi_38596481
Zangeres Gwen Stefani krijgt zoon
LOS ANGELES - De Amerikaanse zangeres Gwen Stefani heeft vrijdag het leven geschonken aan een jongetje. „Gwen Stefani en Gavin Rossdale verwelkomen Kingston James McGregor Rossdale”, meldde de website van de artieste.

De jongen woog bij de geboorte 3,4 kilo en is het eerste kind van de 36-jarige Stefani die sinds 2002 is getrouwd met Rossdale, de gewezen zanger en gitarist van de rockgroep Bush.

Stefani was leadzangeres van de band No Doubt en kwam in 2004 met haar eerste solo-album 'Love. Angel. Music. Baby.'
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_38596740
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:14 schreef Perzikje het volgende:
Zangeres Gwen Stefani krijgt zoon
Ik zou me eens inlezen als ik jou was
And you know I might
pi_38600614
Foto van baby Teun.

dinsdag 6 juni 2006 @ 19:32:57 #229
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_38601010
En de larf van brad en angelina

pi_38601600
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:25 schreef rena het volgende:

[..]

Ik zou me eens inlezen als ik jou was
Wat dan?
pi_38601822
quote:
It's a boy!

Us Weekly has been on it!

Sources at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles confirm to Us that Gwen Stefani gave birth to a baby boy shortly before 1 p.m. on Friday. After the C-section delivery, Stefani's husband, Gavin Rossdale, and Stefani's father walked out of the operating room and greeted waiting family in a private room. Rossdale announced that the baby had been born and the entire room started screaming and clapping. Sources say the rocker parents are considering calling him Kingston, or "King" for short.
Awww. Kingston is not only a nod to Rossdale's native England, but Elvis would approve too of their little King.

And so do we!

Can't wait to see the beautiful boy!
was 26 mei al gemeldt, vandaar
pi_38601846
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:46 schreef Perzikje het volgende:

[..]

Wat dan?
hier
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_38601855
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:46 schreef Perzikje het volgende:

[..]

Wat dan?
Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat er op pagina 3 'al' melding is gemaakt van de geboorte van Gwen d'r zoontje.

En ja dus

[ Bericht 12% gewijzigd door Jumping-Skippy op 06-06-2006 20:05:53 ]
pi_38602354
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:

[afbeelding]
Ach gossie, wat een popje
And you know I might
pi_38602890
Grappig dat de site van Hello! Magazine ontzettend geheimzinnig over deze cover doet. Waar normaal de cover van het nieuwste nummer staat, staat nu "Exclusive - On Sale June 8", terwijl de cover uitvergroot op www.popsugar.com staat (en daar waarschijnlijk zeer snel weer moet worden weggehaald).

Edit: en ja hoor, de foto is inmiddels alweer weggehaald.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jumping-Skippy op 06-06-2006 22:10:25 ]
pi_38604578
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat er op pagina 3 'al' melding is gemaakt van de geboorte van Gwen d'r zoontje.

En ja dus
Oeps, is me helemaal ontgaan...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:02:41 #237
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_38605129
Ik vind die lippen echt kei lekker van Shiloh
ik zou ze zo heel lang willen kussen
pi_38605913
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind die lippen echt kei lekker van Shiloh
ik zou ze zo heel lang willen kussen
Ga je gang:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:35:39 #239
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_38606520
quote:

[afbeelding]
Vreemde foto van het "larfje"het ziet er opgeplakt uit
pi_38607993
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef Perzikje het volgende:

[..]

Oeps, is me helemaal ontgaan...
We zijn hier zeer up to date
And you know I might
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:43:51 #241
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_38609938
Het kan zijn dat het er al tussen staat, maar ik heb geen zin om dit hele topic door te pluizen.
Het staat in ieder geval niet in de OP; maar Ruud van Nistelrooij wordt toch ook vader??
Toch??
Weet dan niet wanneer, maar dat weet vast iemand anders wel
pi_38614410
quote:

[afbeelding]
Aaah...zijn er al meer foto's? Ze heeft de lippen van mama zo te zien...

edit- Nu ik beter kijk, lijkt het net of dat kind al 2 voortanden heeft.... zou het toch gesoept zijn?
Back in business.
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:18:18 #243
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_38616270
Is echt wel gesoept!
Volgens mij heb ik al eerder die foto van Angelina gezien,toen ze net haar dochter had geadopteerd.
pi_38619865
De foto's van Gwen en d'r baby komen er ook aan

Van beacon-street.net:
quote:
Taken from celebrity-babies.com, "A source confirms to us that People magazine will have the first photos of Kingston James McGregor in their issue this week. Star magazine quoted the price of the photos of $575,000, but we cannot confirm this. Gwen Stefani and Gavin Rossdale welcomed their son into the world last Friday. The issue will be out Wednesday in major cities, and Friday elsewhere."
Nog iets:
quote:
Thanks to Claire, it's rumored that Gwen has been thinking of getting a tatoo to cover her C-section scar. "She's getting roses and angels inked on her stomach when it's healed".

For the record, im claiming that this article is false, the statement came from an "inside source," yeah right.
Hoop het inderdaad van niet
pi_38623407
Uit de Telegraaf:

AMSTERDAM - Woody Harrelson is weer vader geworden. De 44-jarige acteur en zijn vrouw Laura Louie werden afgelopen weekeinde de trotse ouders van Makini Ravello.

Het stel had al twee dochters: Denni Montana (13) en Zoe Giordano (9). Woody is nu papa van drie meiden. En dat vinden hij en zijn vrouw prachtig. "Wij brengen balans in de mannenwereld waarin we leven. Wij zijn heel trots dat onze godinnentrilogie nu compleet is."

Ook stond er nog een of ander roddeltje dat Raffaella een tweeling zou krijgen, maar dat is volgens mij dikke onzin..
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:18:07 #246
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38636933
Dinand wordt weer vader
door onze redactie
AMSTERDAM - De geruchten deden al geruime tijd de ronde, maar nu is het nieuws officieel: Kane-voorman Dinand Woesthoff wordt voor de tweede maal vader. Zijn Engelse vriendin Lucy Hopkins is drie maanden zwanger . Dat heeft manager Edwin Jansen bevestigd.

De 34-jarige Dinand werd in juni 2003 al vader van Dean Maddy. De moeder van het jochie, actrice Guusje Nederhorst, overleed zeven maanden na zijn geboorte aan borstkanker
pi_38645519
Uit de Telegraaf:

Topmodel Karen Mulder zwanger
door redactie Privé
AMSTERDAM - Het 36-jarige Nederlandse topmodel Karen Mulder is in verwachting. De toekomstige moeder laat weten zich 'intens gelukkig' te voelen.

De vroegere cocaïneverslaving van Karen werd haar een aantal jaar geleden nog bijna fataal. Het model lijkt met de zwangerschap een andere weg te zijn ingeslagen. Dat meldt Shownieuws.
pi_38645979
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
De foto's van Gwen en d'r baby komen er ook aan

Van beacon-street.net:
[..]

Nog iets:
[..]

Hoop het inderdaad van niet
Achja, als zij dat mooi vind. Maar ik dacht altijd dat je niet over een litteken heen kon tatoeëren?
pi_38687493
hij wordt ook al ergens anders genoemt, maar hier vin dik hem ook wel passen...

AMSTERDAM - Prins Pieter-Christiaan en zijn vrouw prinses Anita verwachten in november hun eerste kindje. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst vrijdag bekendgemaakt. De derde zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven is in augustus vorig jaar getrouwd.

Volgens de Telegraaf had de zwangere prinses het erg zwaar in de eerste periode van haar zwangerschap. Om die reden zou ze ook niet in staat zijn geweest om bij de Koninginnedagviering in Zeewolde en Almere te zijn. De RVD verklaarde destijds dat prinses Anita "zich niet zo lekker voelde".

Het paar ontmoette elkaar in 1999 in Londen, waar ze door vrienden aan elkaar werden voorgesteld.

Anita Theodora van Eijk is de tweede dochter van ir. L. van Eijk en J. van Eijk-Steens. Het stel woont in Amsterdam.

Troon

Het kind van prins Pieter-Christiaan en prinses Anita komt niet in aanmerking voor de troon omdat de prins en zijn vrouw geen toestemming voor hun huwelijk hebben gevraagd aan het parlement.

Bron: nu.nl
pi_38720741
Shiloh

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')