Zo, eerst even wat pics gemaakt.quote:
Waar halen jullie al die emoticons vandaanquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
Rib-i ik heb je mailtje binnen [afbeelding]
Schattig pakkie Pepijn [afbeelding] en mooie helm
Je rijdt je er alleen zo dood mee.quote:
Nie'gek voor ¤ 34,95.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:53 schreef richardgie het volgende:
He,Pepijn,redder in nood zou je bijna zeggen.
Klik er maar eens met de rechtermuistoets op en kies voor eigenschappen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar halen jullie al die emoticons vandaan![]()
Die heb ik al een hele tijd in mijn photobucket staan, nog uit de tijd dat Riet foto's van Italie postte en boos werd als je daar niet op reageerdequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar halen jullie al die emoticons vandaan![]()
Geen nood, heb het gevoel dat ie het toch nooit gaat dragen. Netzoals z'n rugbeschermerquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Makster het volgende:
Pepsel in een motorpak
Waar gaat de wereld heen
Nou ja we doen in ieder geval bijna het zelfde als we gepost hebben.Loop ook meestal even weg,om vervolgens weer te kijken en reagerenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je rijdt je er alleen zo dood mee.![]()
[..]
Nie'gek voor ¤ 34,95.![]()
Heb de complete set nog een keer liggen, dus een broek, jas en helm.
Voor de eerste kid op de Fok! MC meetings.Let op jullie taal, ja, ja..
[..]
![]()
Ik zag dat de vorige dicht was, heb nog even gewacht, ging eerst even wat eten en drinken halen, dacht dat er ondertussen vast emand anders..Lars ofzo.. een topic had geopend ondertussen.![]()
Ik schrok alquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb ik al een hele tijd in mijn photobucket staan, nog uit de tijd dat Riet foto's van Italie postte en boos werd als je daar niet op reageerde [afbeelding]
O.a hier en hier en hier
[..]
Geen nood, heb het gevoel dat ie het toch nooit gaat dragen. Netzoals z'n rugbeschermer
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je rijdt je er alleen zo dood mee.![]()
[..]
Nie'gek voor ¤ 34,95.![]()
Mijn meiske heeft van haar moeder te horen gekregen dat ze moet wachten tot ze 18 is voordat ze achterop magquote:Heb de complete set nog een keer liggen, dus een broek, jas en helm.
Voor de eerste kid op de Fok! MC meetings.Let op jullie taal, ja, ja..
Nog even een paar keer rond, eraf, en weer erop, en een paar keren rond.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef hicham het volgende:
Dat Lim gedeelte snap ik trouwens niet, rechtdoor bedoel je?[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Makster het volgende:
Pepsel in een motorpak
Waar gaat de wereld heen
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
@Hollander: Ben nu wel benieuwd geworden naar dat filmpjeStuur eens door aub: Baskrah AT gmail DOT com
Laatste keer dat wij op Ring Rotterdam kwijt waren ging ik rechtdoor over de rotondequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even een paar keer rond, eraf, en weer erop, en een paar keren rond.
Normaal ging ik er altijd zo recht en hard mogelijk overheen..1 keer that is.![]()
Verstand komt met de jaren, ofzo ietsquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Small step for everybody, a giant leap for Worldbeater.![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Klik er maar eens met de rechtermuistoets op en kies voor eigenschappen.
dan zie je waar ze vandaan komen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Die heb ik al een hele tijd in mijn photobucket staan, nog uit de tijd dat Riet foto's van Italie postte en boos werd als je daar niet op reageerde [afbeelding]
O.a hier en hier en hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |