stuur eens door dan, ik ben nu wel heel benieuwd geworden naar die relquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben ik daar nu zo snel voor naar huis gereden .. ?![]()
Wat een kudtkwaliteit beeld .. Snap in ieder geval de ophef wel beter
F5 ..quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
stuur eens door dan, ik ben nu wel heel benieuwd geworden naar die rel![]()
Dat zei ik toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik daar nu zo snel voor naar huis gereden .. ?![]()
Voor hetzelfde geld hebben die gasten een zeepje in bad gegooid, is ze die aan het zoeken, maken die gasten wat kreungeluiden en vragen dan of ze is gekomen.quote:Wat een kudtkwaliteit beeld .. Snap in ieder geval de ophef wel beter
Je zal het niet geloven maar zelfs ik heb principes.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
Sinds wanneer ben jij zo een heilig boontje![]()
Alsof ze iedere persoon gaan natrekken die het filmpje in bezit heeft gehad en door heeft gestuurd
rel is duidelijk ja, vaag hoor 'de jeugd van tegenwoordig' pleur een meidje in het bad en ga er bij staan kijken en discusieren enzo weirdquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar zelfs ik heb principes.![]()
Yes I canquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld hebben die gasten een zeepje in bad gegooid, is ze die aan het zoeken, maken die gasten wat kreungeluiden en vragen dan of ze is gekomen.![]()
Can you tell the difference?![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En dát is gewoon nasty ...
Ooit de uitspraak gehoord: "Dat wordt later een lekker ding" ?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:51 schreef BazzieK het volgende:
Gisteren horloge gekocht, loopt nu al een uur achter![]()
Alsof jij zo onschuldig bent ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Jezus zeg hej paupers en toch allemaal even stiekem dat filmpje willen zien van een meisje van 14.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, wat kleeft het rubber lekkermet deze temps
Nee, maar er zitten hier bij die 30/40+ zijn, als je daarover gaat nadenken is het gewoon not done.quote:
Welke principes. Wel downloaden, niet doorsturen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar zelfs ik heb principes.![]()
"Denken onder de 16 ? Nog even niet"quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, maar er zitten hier bij die 30/40+ zijn, als je daarover gaat nadenken is het gewoon not done.
Volgensmij is kunnen ze er wel een boek over maken:quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, maar er zitten hier bij die 30/40+ zijn, als je daarover gaat nadenken is het gewoon not done.
Zit wel een kern van waarheid in, maar om de media en techniek nou overal de schuld van te geven .. Kan me niet voorstellen dat vrouwen in de vorige eeuw ook voor een groep jongens dronken in bad ging liggen vingeren ... Tis dus ook een flink stuk gebrek aan opvoeding ..quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgensmij is kunnen ze er wel een boek over maken:
"Wat u liever niet wil weten over u dochtertje."
Het lijkt allemaal steeds vaker voor te komen deze ongijn, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de snelheid van de huidige media en de techniek.
Stiekem?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
Jezus zeg hej paupers en toch allemaal even stiekem dat filmpje willen zien van een meisje van 14.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |