quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, wat kleeft het rubber lekkermet deze temps
Tsja, oordeel er maar over als je hem gezien hebt maar verwacht er niet teveel van.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als dat meiske in d'r nakie is gefilmd, ook al staat ze bij wijze van alleen maar om te kleden, dan is het geloof ik al pr0n onder 16 ...
In mijn roadmap stond ooit een rechtenstudie ingepland maar helaas...quote:Tja ik ben gelukkig geen rechter of advocaat geworden ...
Ik ga zo ook nog even denk ik.. mijn bloed is wel weer redelijk zuiver geloof ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, wat kleeft het rubber lekkermet deze temps
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even denk ik.. mijn bloed is wel weer redelijk gezuiverd geloof ik![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet nooit op je gevoel afgaan, zeker niet als student.
het is niet de goedkoopste maar de service is daar wel toppiequote:Maar kwa prijzen heb je wel gelijk, volgens mij is Termaat dan echt een aanrader. Maar die zit ergens bij die zuiderkneuzen volgens mij. Echt grote kledingwinkels ken ik niet eigenlijk
Nou vooruit, ik zal ook een oordeel vellen, mail staat in mijn profielquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Filmpje binnen en snel naar huis, valt op![]()
Sinds wanneer ben jij zo een heilig boontjequote:Op donderdag 11 mei 2006 08:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doen we maar niet.
Ondanks dat ik er persoonlijk niet echt iets verkeerds in zie is justitie een andere mening toegedaan dus we wachten eerst maar even hoe dat uitpakt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:56 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Straks solliciatiegesprek, nog eventjes mijn haren kammen![]()
Bummerquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vannacht dus ingebroken terwijl we gewoon in ons nest lagen.
En de kat krijgt ook geen luxe voer meer, die had best ff mogen miauwen
Iedereen wil tegenwoordig z'n eigen bedrijfjequote:Op donderdag 11 mei 2006 11:44 schreef kratjuh het volgende:
* zucht * ...
Wat zou ik toch nog steeds ook zo graag een eigen bedrijf willen hebben ....
Probleem is dat ik mijn 'gat in de markt' nog niet gevonden heb ...
Niets is lekkerder dan hersenloos werken en iedere maand lekker je loon innen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
Iedereen wil tegenwoordig z'n eigen bedrijfjeTis ook veel simpeler met de komst van het internet
ori bij de dealert - 60 euriquote:
True true, Beginnen is 1, in stand houden is vaak het grootste probleem. En daarbij duurt het vaak ook (te) lang voordat er winst gedraaid wordt. Maar goed, je kan natuurlijk altijd een doorstart makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niets is lekkerder dan hersenloos werken en iedere maand lekker je loon innen.![]()
Een eigen bedrijfje wordt nogal eens onderschat, de gemiddelde ondernemer is een die hard work'a holic die vaak een hoge mate van ADHD herbergt, en niet rust voordat hij omzet maakt, succesvol is, en niet te vergeten vaak constant vecht voor lijfsbehoud.Voor een eigen bedrijf moet je echt goed gestoord zijn.
![]()
Ennn... wat te denken van al die belastingen, vergunningen, en andere verplichtingen tegenwoordig..
Zal je nog tegenvallen ... Hadden ze een poosje geleden bij Brainiac getest ... Bleek dat die kerel pas na 16 uur ofzo wettelijk achter het stuur mocht kruipen ..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even denk ik.. mijn bloed is wel weer redelijk zuiver geloof ik![]()
Ben ik daar nu zo snel voor naar huis gereden .. ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Filmpje binnen en snel naar huis, valt op![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben ik daar nu zo snel voor naar huis gereden .. ?![]()
Wat een kudtkwaliteit beeld .. Snap in ieder geval de ophef wel beter
Whehehe, en maar blijven uitstellen ondanks onze waarschuwingenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:terug van TR met omweg uiteraard
steun gaat goed komen voor zondag
![]()
helaas onderweg mijn kentekenplaat losgeraakt: zat vast tussen mijn hugger en slijtend in mijn bandgelukkig niet verloren zodat gewoon een andere kan bestellen zonder moeilijk te doen.
Maar 'kheb lillukker mokkels gezien ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon vergroten
Maarja snap de ophef nog steeds niet zo geweldig
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar 'kheb lillukker mokkels gezien ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |