Plekjequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:57 schreef Tafkahs het volgende:
waarom hebben ze zo'n raar plekje boven hun oog?
http://i3.tinypic.com/xnyu6s.jpg <- die rechter is natuurlijk zonder twijfel de stoerste
Ik zie het ook, maar ze hebben het boven beide ogen. Ik denk dat daar gewoon de 'wenkbrauwen' zitten, die lange sprieten haar dus. Katten zijn daar net iets kaler dan op de rest van het hoofd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, dat schreef ik.
Vooral bij die rooie zie je het goed, boven z'n oog. De anderen lijken het ook al te hebben. Een haarloos streepje
dat hebben alle katten, boven hun ogen is de vacht dunner en zie je de huid soms erdoorheen schijnen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, dat schreef ik.
Vooral bij die rooie zie je het goed, boven z'n oog. De anderen lijken het ook al te hebben. Een haarloos streepje
Wil je er 1?quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:38 schreef milagro het volgende:
[..]
dat hebben alle katten, boven hun ogen is de vacht dunner en zie je de huid soms erdoorheen schijnen.
wat een schuimpjes, VIvi![]()
![]()
![]()
nou, als ik niet in een flat woonde welquote:
De rest zijn idd meisjes, en die 2 schildpadjes zijn erg mooi vind ik zelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie gilde idd meteen ook dat hij die het leukst vond, maar ik wilde er graag een knul bij en Mowgli is zelf ook een schildpadje, dus eentje met een andere kleur erbij is ook wel leuk.
Rood is ook leukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie gilde idd meteen ook dat hij die het leukst vond, maar ik wilde er graag een knul bij en Mowgli is zelf ook een schildpadje, dus eentje met een andere kleur erbij is ook wel leuk.
Ten eerste wil ik nu graag een begin van 7 leuke jaren.quote:Janus is de God van het begin, de God van de deuren en doorgangen . Hij wordt gerepresenteerd met twee gezichten die maar de ingang en naar de uitgang kijken. Hij vertegenwoordigt het begin van ieder jaar (januari).
Ik wil ze wel hebben hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 14:12 schreef Vivi het volgende:
De andere drie willen ook nog geadopteerd worden
quote:
Ik wil wel, maar heb er al twee! En slechts een huis van 35m2quote:Op zondag 14 mei 2006 14:12 schreef Vivi het volgende:
De andere drie willen ook nog geadopteerd worden
quote:
Hee D! Vertel es, wat is er zo spannend?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:40 schreef DuchessX het volgende:
Beetje op...oooh wat een spannende en drukke tijd is het voor mij!
Vrouwtjesquote:Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef Maerycke het volgende:
Zijn de overgebleven beestjes mannetjes of vrouwtjes?
Nope, 1 kat en een hond op een appartement vind ik genoegquote:Op maandag 15 mei 2006 12:37 schreef DarkElf het volgende:
niet hele topic gelezen heeftmaar houden jullie er geen?
Ja, dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 15 mei 2006 14:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat een heerlijke koppies
Gaan jullie mams nu laten steriliseren?
Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!quote:
Het rooie katertje wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:38 schreef ymme het volgende:
ZIjn de kittens al gereserveert?
Mijn ideequote:Op maandag 15 mei 2006 14:51 schreef ymme het volgende:
Waarom wilt mijn vriend het nou niet...
Ik wil het zo graag
Hij wil nog niet eens een goudvis erbijquote:Op maandag 15 mei 2006 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tssssk, wil hij nou niet eens een vriendinnetje voor Xena erbij?
Hebben wij niet toevallig de zelfde vriendquote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij wil nog niet eens een goudvis erbij![]()
01-06-59quote:Op maandag 15 mei 2006 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ben jij niet binnenkort jarig?
*mompelt iets over gegeven paarden...
Hij is mooi hequote:Op maandag 22 mei 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik val alleen op die foto kat
En de opm over Janussie was gewoon apart
ieeeh! Deze is voor Scandalousquote:
Maar *wie* heeft er nu de poes...eeehhhh..broek aan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:00 schreef DarkElf het volgende:
er moet iemand de verstandigste zijn, vindt hij zelf
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar *wie* heeft er nu de poes...eeehhhh..broek aan?
Ja leuk DE!!!! dan kunnen we eindelijk meeten! Welke moet ik reserveren? of welke 2????
Jammer maar helaas. De rooie is al voor mij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 06:54 schreef Kaap het volgende:
Sorry lui maar ik moet en zal die rooie hebben. Schitterend kitten zeg.
Allemaal behalve de rooiequote:Op woensdag 24 mei 2006 07:26 schreef clumsy_clown het volgende:
That's it. Ik moét en zál m'n moeder overhalen. Ik neem een kitten, verdulle. Welke zijn er nog over Vivi? Heb het topic wel gelezen maar het is nog vroeg, het wil niet helemaal doordringen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef Vivi het volgende:
De geboortedatum is 21 april btw, ik heb het ff nagezocht, het zijn dus nog net visjes rammetjes stiertjes
Ik weet niet of je ze al kwijt bent, maar ik heb serieus belangstelling voor de twee lapjes. Ik ben al heel lang op zoek naar twee kittens uit het zelfde nestje. Maar bij marktplaats krijg ik een beetje een vieze smaak van in mijn mond.quote:
Ja het klinkt misschien wat aso dat ik graag kittens wilquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Goeie keus Deliana!
*duimen gaat voor Deliana en de 2 lapjes!
O nou ze zijn nog vrij en ze zijn idd heel mooi vind ik zelfquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:47 schreef Deliana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze al kwijt bent, maar ik heb serieus belangstelling voor de twee lapjes. Ik ben al heel lang op zoek naar twee kittens uit het zelfde nestje. Maar bij marktplaats krijg ik een beetje een vieze smaak van in mijn mond.
Dus bij deze, serieuze belangstelling voor de twee "bom ontplofte" schoonheden.![]()
Een na laatstequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef Scandalous het volgende:
omg die met het zwarte koppie, op de laatste foto!![]()
![]()
quote:
Ehh, nee geen mail ontvangen? Probeer het nog eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef Deliana het volgende:
Omg wat een donderstenenVivi, heb je mijn mail ontvangen?
Nope, nog niet bezet, en die is idd erg leuk, ze is het leidertje van de gangquote:Op maandag 29 mei 2006 18:26 schreef Maerycke het volgende:
Is die zwart/witte eigenlijk al bezet? Ze is zo vreselijk leuk namelijk...*denkt erover*
Op zich zijn er nog drie katjes over, de twee gevlekte en de zwartwitte, dus wie het eerst komtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef Marloes het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar zijn er nog katjes over?
het pluizige geboeftequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef Vivi het volgende:
Picca's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik liet m´n borsten ff zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Ze lijken wel verstijft van angst, trek jij zo'n lelijk gezicht tegen ze Vivi![]()
![]()
ze worden ook steeds mooier![]()
Wil je ze?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef MUUS het volgende:
Och hemel, ik ben enorm verliefd op de twee gekleurde dames.
Ze had jeukquote:Op woensdag 31 mei 2006 07:29 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Een dronken kat
Ze zijn echt lief zegAlleen al voor zo'n beestje zou ik op mezelf willen gaan wonen
.
Volgens mij wel, steeds toont iemand belangstelling om daarna niks meer te laten horen.quote:
Vogens mij nog alle 3 de poesjes alleen het rode katertje is al bezet. Mail ff naar Vivi die zal wel een adres in haar profiel hebben staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:43 schreef Typmuts het volgende:
Ik vind degene met dat halfbruine/halfzwarte koppie zo lief!! En die zwarte ook...ow, en die andere ook.... hmmm...ik weet niet welke er nog over is!?
Zijn ze ook en ze ziin ook erg liefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef Typmuts het volgende:
Ok, dat is een goed plan... Ik vind ze echt leuk!!
Soms loopt zo'n scheiding van kleur recht over de neus en dat ziet helemaal cool uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:03 schreef Dagonet het volgende:
Die eerste is net the phantom of the opera, met dat masker.
Ik heb al drie katten en drie honden, dan wordt het een beetje veel.quote:
Dan kan er nog makkelijk z'n lieve kleine ukkie bijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb al drie katten en drie honden, dan wordt het een beetje veel.
Potverdorie..
Bedankt voor de mail!! Ik vind die zwart met witte ook super lief er uit zien!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Vivi het volgende:
TypmutsIk heb je mailt gelezen, je hebt een reply, was alleen vergeten te zeggen dat ze volgende week weg mogen
!!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Deze is inmiddels gereserveerd door Anitra
2 to go
Daar doe je goed aan da's een hele mooie en de naam is ook erg leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
![]()
de naam word waarschijnlijk Mikkidie naam sprong rick ineens binnen toen hij naar de foto keek en vind het wel een lekker eigenwijze naar voor dat lieve koppie
Anitra, no offence, ik zou namelijk ook bijna zwichten voor zulke lieve kittensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
![]()
de naam word waarschijnlijk Mikkidie naam sprong rick ineens binnen toen hij naar de foto keek en vind het wel een lekker eigenwijze naar voor dat lieve koppie
Dat heb ik al gehadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Moonah het volgende:
Viev, pas je extra op met je poezies nu?
Toxoplasmose...
En wat zijn ze cuuuuute!
Helaas ben ik zo allergisch dat ik achter mijn beeldscherm al blaren op mijn ogen krijg.
Hoe durf je dat bloedje van je nog een poesje te ontzienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb al drie katten en drie honden, dan wordt het een beetje veel.
Potverdorie..
welke is er nog in de aanbieding?quote:
dat zijn de laatste 2?quote:
De rooie wel, het lapje op de laatste foto en de zwartwitte nog niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zijn de laatste 2?
die hebben nog geen nieuw huisje dus?
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
De rooie wel, het lapje op de laatste foto en de zwartwitte nog niet.
Wanneer kom je Mikki halen Anitra, ik moet bekennen dat ze van mij nu wel wegmogen eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 12:19 schreef Anitra het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet hoe lang we onze mond nog kunnen houden, maar dat mijn dochter niet slims is zijn we vandaag weer achter gekomenGisteravond hadden we Mikki als achtergrond op de pc ingesteld en ze nam genoegen met het antwoord dat Rick het gewoon een leul plaatje vond
Schikt vrijdag?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:24 schreef Vivi het volgende:
Wanneer kom je Mikki halen Anitra, ik moet bekennen dat ze van mij nu wel wegmogen eigenlijkTis een beetje veel die kleine race-monsters...
Het liefst haalde ik hem vanavond al op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:26 schreef Vivi het volgende:
Jij kon toch de 17e pas?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het liefst haalde ik hem vanavond al op.Alleen ik wil eigenlijk iig een paar uur thuis kunnen zijn als hij er net is. En ik dacht dat ze pas volgende week weg mochten.
Alleen kan vrijdag helemaal niet want dan staat de auto de hele dag bij de garage hoor ik net.
How about woensdagavond (morgenavond dus)?
Ik wil hem eigenlijk zo graag halen!![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Morgenavond is primasms maar hoe laat je wil komen dan
Okequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:53 schreef Anitra het volgende:
Wij willen haar ook graag halen, alleen weet ik niet hoe Rick zijn werktijden zijn deze weekze nemen meestal last minute vrij daar Zaterdag kan zoiezo niet want dan moet Rick werken en savonds zitten we bij een concert.
Ik ga overleggen straks Vivi.
heb iig etensbakjes gescoord bij de ikea gisteren voor 0,25 cent
Fijn maar je hebt toch wel de batterijen van je fototoestel opgeladen hé ?quote:
jeuj foto'squote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
He, wat denk jij nou! Echt wel dat die in de aanslag ligt!
Er is vorige maand bij ons ingebroken en het eerste wat we deden was weer een camera kopen voor als Janus komt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef ymme het volgende:
Minder dat er ingebroken is. Maar goed dat je weer een camera hebt
Wij willen meer dan veel foto's zien
Die wordt vanaaf opgehaaldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Whaaaaaaaaaa!!!!!!! Morgenavond!![]()
En volgens mij moet ik nog hard mijn best gaan doen om ervoor te zorgen dat stinkie niet ook dat zwart-witje meeneemt.![]()
Het is anders wel énig hoor om 2 kittens te hebben en dan brutaliseren ze elkaar lekker en laten Mowgli misschien wel helemaal met rustquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok! Dan is mowgli veilig, dan komt er maar 1 monster op haar af.
Whehehe klinkt bekendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel ik vrees dat dat ijdele hoop zal zijn en dat mevroi heel wat uurtjes op de kast zal doorbrengen, starend naar wat er toch beneden rondhuppelt.
Eentje heeft óók weer voordelen dan hoef je de aandacht niet te verdelen en het is voor Mowgli idd een stuk rustiger, stel je voor dat er 2 poesjes samen Mowgli bespringen ofsowquote:Maar goed, we hadden nadat Julius overleed besloten er geen 3e bij te nemen dus doen we dat nu ook maar niet. Eerst maar eens kijken hoe dit gaat...
Ik kan de zwartwitte wel voor je vasthouden maar dan moet je het nu weten, want anders moet ik die vrouw afzeggen vanaafquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok! Dan is mowgli veilig, dan komt er maar 1 monster op haar af.
Wat later op de avond kan ook wel hoor. Het is ong. 40 minuten rijden voor ons.
Ik ben vanavond naar een bruiloft dus alleen vroeg even online. Hoe laat is 'wat later' voor jou?
Topquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is goed. Houden we het gewoon op donderdag!
Dus die zwart-witte is nu ook vergeven? Gelukkig maar, iedere keer dat ik die foto van die donderstraal zie wil ik typen dat ik 'm wilquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kan de zwartwitte wel voor je vasthouden maar dan moet je het nu weten, want anders moet ik die vrouw afzeggen vanaaf
Ehh...uurtje of 10?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:44 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Je hebt gelijk. Ik heb me zitten ver-tellen. Ik dacht dat ze vrijdag 8 weken waren...
Hmmm...
Vrijdag zeven weken dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef Vivi het volgende:
De geboortedatum is 21 april btw, ik heb het ff nagezocht, het zijn dus nog net visjes
Sorry BE, ik dacht dat ze nog maar net geboren waren toen Vivi het topic opende; gewoon niet goed gekeken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Het is eigenlijk wel ietsje te jong...
Maar we gaan hem toch wel ophalen...
Ja, ik zag Vivi online komen en kon me niet beheersen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:51 schreef Anitra het volgende:
Heb je hem nu al gehaald BE?
Hoe reageert de andere kat?
Of het goed is voor je laptop betwijfel ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef qu63 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cdXTDovB9K8
gaat ie ook zo doen?
Yep, 2 via marktplaats, een gevlekte bij een leuk jong stel in maarssen, de zwartwitte bij een meisje uit zeist dat net een eigen huisje heeft gekregen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:07 schreef DarkElf het volgende:
*niet alles gelezen heeft
hebben die anderen al een huisje gevonden viv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |