Op zich zijn er nog drie katjes over, de twee gevlekte en de zwartwitte, dus wie het eerst komtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef Marloes het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar zijn er nog katjes over?
het pluizige geboeftequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef Vivi het volgende:
Picca's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik liet m´n borsten ff zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Ze lijken wel verstijft van angst, trek jij zo'n lelijk gezicht tegen ze Vivi![]()
![]()
ze worden ook steeds mooier![]()
Wil je ze?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef MUUS het volgende:
Och hemel, ik ben enorm verliefd op de twee gekleurde dames.
Ze had jeukquote:Op woensdag 31 mei 2006 07:29 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Een dronken kat
Ze zijn echt lief zegAlleen al voor zo'n beestje zou ik op mezelf willen gaan wonen
.
Volgens mij wel, steeds toont iemand belangstelling om daarna niks meer te laten horen.quote:
Vogens mij nog alle 3 de poesjes alleen het rode katertje is al bezet. Mail ff naar Vivi die zal wel een adres in haar profiel hebben staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:43 schreef Typmuts het volgende:
Ik vind degene met dat halfbruine/halfzwarte koppie zo lief!! En die zwarte ook...ow, en die andere ook.... hmmm...ik weet niet welke er nog over is!?
Zijn ze ook en ze ziin ook erg liefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef Typmuts het volgende:
Ok, dat is een goed plan... Ik vind ze echt leuk!!
Soms loopt zo'n scheiding van kleur recht over de neus en dat ziet helemaal cool uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:03 schreef Dagonet het volgende:
Die eerste is net the phantom of the opera, met dat masker.
Ik heb al drie katten en drie honden, dan wordt het een beetje veel.quote:
Dan kan er nog makkelijk z'n lieve kleine ukkie bijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb al drie katten en drie honden, dan wordt het een beetje veel.
Potverdorie..
Bedankt voor de mail!! Ik vind die zwart met witte ook super lief er uit zien!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Vivi het volgende:
TypmutsIk heb je mailt gelezen, je hebt een reply, was alleen vergeten te zeggen dat ze volgende week weg mogen
!!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Deze is inmiddels gereserveerd door Anitra
2 to go
Daar doe je goed aan da's een hele mooie en de naam is ook erg leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
![]()
de naam word waarschijnlijk Mikkidie naam sprong rick ineens binnen toen hij naar de foto keek en vind het wel een lekker eigenwijze naar voor dat lieve koppie
Anitra, no offence, ik zou namelijk ook bijna zwichten voor zulke lieve kittensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
![]()
de naam word waarschijnlijk Mikkidie naam sprong rick ineens binnen toen hij naar de foto keek en vind het wel een lekker eigenwijze naar voor dat lieve koppie
Dat heb ik al gehadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Moonah het volgende:
Viev, pas je extra op met je poezies nu?
Toxoplasmose...
En wat zijn ze cuuuuute!
Helaas ben ik zo allergisch dat ik achter mijn beeldscherm al blaren op mijn ogen krijg.
Hoe durf je dat bloedje van je nog een poesje te ontzienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb al drie katten en drie honden, dan wordt het een beetje veel.
Potverdorie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |