op zich wel, maar ik zou mezelf voor de kop slaan als ik hem bestel en ik zie hem gewoon in een winkel voor ¤15.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:24 schreef schatje het volgende:
[..]
¤19,95 inclusief verzendkosten valt toch wel mee?
Ik denk dat je in een winkel de volle prijs van ¤34,95 moet betalen.

Havaianas? Die kun je beter online kopen. Ik heb hele mooie gekocht op eBay, witte met gekleurde swarovski steentjes.quote:

Ik ben niet zo'n ebay fan, maar ik zal eens kijken op schiphol, moet vanavond toch mijn broertje ophalen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Havaianas? Die kun je beter online kopen. Ik heb hele mooie gekocht op eBay, witte met gekleurde swarovski steentjes.
En anders op Schiphol, daar hebben ze wel leuke bij die schoenenwinkel op plaza.

op vi.nl stond dus dat hij limited was, shirt hoorde bij een prijsvraagquote:Op maandag 26 juni 2006 10:30 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Oh toen ik de vraag over het El Salvador-shirt las, dacht ik meteen die heb ik gezien! Bij de Roxy in Amsterdam (eind van de Kalverstraat). Kan dat niet?

Ja en ook wel nieuwe collecties zoals die van Missy Elliott.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef Quintuss het volgende:
dankje good fortune. ik ga zeker een keer kijken daar. is dat alleen adidas originals?
zeker vette winkel dan

Ok. Ik wist het ook niet zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:20 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
op vi.nl stond dus dat hij limited was, shirt hoorde bij een prijsvraag

Ik heb een blauwe gekocht, ongeveer zelfde soort bij Perry Sport in Rotterdam, ze haddenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef MeneerTim het volgende:
Ik zoek dit soort zwembroeken, alleen dan wat goedkoper dan Tommy Hilfiger (60 euro):
[afbeelding]
Weet iemand waar je die kan halen?

g-star heeft een mooie ik zag hem in de uitverkoop liggen voor 45 euro.quote:Ik zoek een korte broek (tot de knie) in de army-look voor een man. Iemand enig idee?

Hij is iig van Stone Island maar al wel van een (paar) jaar geleden, weet niet of die nog te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:51 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]
ik zoek die beige jas, iemand ideeen?

Probeer eens Jack&Jones, daar heb ik ook zo'n short gekocht. Of anders The Sting.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een shorts in camo groen, zwart en roze (in iedergeval roze en groen). Jan-Joost van Gangelen had deze aan toen ik 'm tegenkwam in Albufeira dus mocht iemand 'm kennen, vraag het eens

O'Blue heeft dat soort (zwem)shorts, ik heb er een bij The Sting gehaald...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een shorts in camo groen, zwart en roze (in iedergeval roze en groen). Jan-Joost van Gangelen had deze aan toen ik 'm tegenkwam in Albufeira dus mocht iemand 'm kennen, vraag het eens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |