quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Is dat niet die gladjakker van Wham, Andrew Ridgely?
Juist! dat dacht ik ook, maar ik kwam niet op de naam. (zat met swing out sister in mijn hoofdquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:07 schreef ranja het volgende:
of Shakespears sister
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:07 schreef ranja het volgende:
of Shakespears sister
Ah toe.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:53 schreef peaceman het volgende:
deelt Ranja het punt nog uit aan bukgeit?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:50 schreef peaceman het volgende:
Als niemand het kent, hoef ik er ook niet naar te vragen...![]()
als jij nou ook al begint...quote:
Wie weet krijg ik het ooit ook voor elkaar om jouw soort vragen te stellen...quote:
Komt vooral denk ik doordat je enorme 1-dagsvliegen kiest of bandjes waarvan iedereen blij was dat ze ze vergeten waren...quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:40 schreef ranja het volgende:
Tja Peaceman ik moest wel op bukgeit reageren. Had het liever bij wat smilies gelaten, maar blijkbaar denkt bukgeit dat ik meer onbekende bands vraag dan wie ook. Tja, misschien zijn top40 bands wel minder bekend dan pitchfork bandjes... hangt van het gezelschap af.
Die pitchfork opmerking sloeg niet speciaal op jou maar op een groot gedeelte van de triviaers die bands vragen waar ik nog nooit van gehoord had maar bij de andere pitchforkers wel bekend zijn zodat het relatief toch bekende bands zijn.quote:
Maakt niks uit, zelfs bij behoorlijk invloedrijke (cult)bands krijg je hier vaak geen antwoord (of "opgezocht, nooit van gehoord")quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt vooral denk ik doordat je enorme 1-dagsvliegen kiest of bandjes waarvan iedereen blij was dat ze ze vergeten waren...
Misschien haal ik nog meer punten vandaagquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:53 schreef Skanqua het volgende:
Dat was de makkelijkste vraag ooit en ik was ff niet aan het F5'en...![]()
Kan het nog makkelijker dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien haal ik nog meer punten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |