[Tip van hooikoortspatient]quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:34 schreef Z het volgende:
Gelukkig niet. Heb al een uitgevallen collega door hooikorts, lijkt me geen pretje.
Daar moet je dan wel tijdig aan denken - ik ben er altijd te laat voorquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[Tip van hooikoortspatient]
Onzin, één shot Depomedrol halen bij je huisarts en je kan de zomer weer tegemoet...
[/Tip van hooikoortspatient]
Nee. Het woord "koorts" is in sommige gevallen heel juist gekozen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef bukgeit het volgende:
En uitvallen door hooikoorts, is dat niet wat overdreven?
Hint: 4AD
Helpt dat echt zo goed?zegt lubje met dikke ogen en een loopneusquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[Tip van hooikoortspatient]
Onzin, één shot Depomedrol halen bij je huisarts en je kan de zomer weer tegemoet...
[/Tip van hooikoortspatient]
Jij bent duidelijk geen hooikoortspatiëntquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef bukgeit het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef bukgeit het volgende:
Wat glo zegt. Ik heb weinig uitval dankzij elke dag een pilletje maar anders...quote:
ja, sorryquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:45 schreef GLO het volgende:
de tweede keer dat de Flamin' Groovies gevraagd worden als ik niet online ben![]()
ik heb wel eens dagen gehad waarbij ik gewoon niets meer kon. Aan de lopende band niesen, het snot loopt je neus uit. Je kan niks zien omdat je ogen dicht zitten etc. Dan wordt je nog heel erg moe en krijg je koppijn van het niesen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef bukgeit het volgende:
Hup, gewoon aan het werk. Ik geloof best dat je er veel last van hebt, maar om er voor thuis te blijven, nee.
'Veel last'? Man, je weet niet waar je over praat. Hooikoorts heb je in velerlei gradaties, maar ik heb iig lange perioden waarin mijn ogen uit mijn kop branden van de jeuk en het tranen (en ik dus nauwelijks kan computeren), mijn neus loopt als een kraan en ik het op sommige dagen en/of plekken zo benauwd heb dat ik bijna stik. Vanwege dat laatste heb ik drie jaar terug mijn vakantie moeten afbreken, na een aantal dagen alleen maar boven een mentholbad gehangen en 's nachts geen oog dicht gedaan te hebben. Geloof me, dat wil je niet meemaken, laat staan dat je kunt werken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef bukgeit het volgende:
Hup, gewoon aan het werk. Ik geloof best dat je er veel last van hebt, maar om er voor thuis te blijven, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |