abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37812797
"Iran is een goed land", zou de correcte zin geweest zijn, als de boodschap niet zo onwaar was.
pi_37814382
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:21 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik moet om jullie lachen.
ga om je zelf lachen .
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_37814497
[quote]Op zondag 14 mei 2006 12:41 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Ik vraag aan jou (aan jou dus) wat dan het echte verhaal is, maar als je alleen maar dooddoenerige oneliners komt rondstrooien in dit topic kan je beter op je Perzische kameel blijven zitten.
[..]

vriend een perzische kameel bestaat niet.., ik weet niet waar jij vandaan komt maar ga jij maar op je kameel zitten. En je moet niet Arabische landen verwarren met Iran, ze rijden daar niet op kamelen.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:55:44 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37815173
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef eL. het volgende:

[..]

Er is telefoon voor je in TRU.
applausje voor je zelf kneusje.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:23:56 #155
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37817478
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:41 schreef Allochtoon het volgende:

Doe ik ook niet. Ik vraag aan jou (aan jou dus) wat dan het echte verhaal is, maar als je alleen maar dooddoenerige oneliners komt rondstrooien in dit topic kan je beter op je Perzische kameel blijven zitten.

Ze hebben daar gewoon auto's hoor
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 14 mei 2006 @ 16:42:36 #156
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_37817994
vind je het gek, benzine is daar goedkoper dan water , wel moeten ze die flink importeren want raffinageindustrie in Iran zelf kan nauwelijks ad. vraag daar voldoen
pi_37818089
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:23 schreef Hallulama het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik doe een Yildiz.

Dit hebben ze daar ook!

pi_37823164
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:23 schreef Hallulama het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die foto's ken ik allang. In elk land kan je wel een grote stad vinden waar elke Westerling overeenkomsten met 'het Westen' kan vinden, maar daar gaat het dus niet om. Als je zelf dat forum goed leest zie je dat de 'Perzen' zelf aangeven dat die foto's de rijkdom van die steden weergeven maar dat dit een fractie is van het gehele land en de rest gewoon een heel stuk armer is. Voornamelijk de Perzen die in het Westen wonen laten die paradijsfoto's zien.
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:26 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
En je moet niet Arabische landen verwarren met Iran, ze rijden daar niet op kamelen.
Ze hebben in Iran ook kamelen Zie ik daar nou mensen op rijden?

Even wat statistieken:
7,5 miljoen internetgebruikers
4,3 miljoen gebruikte mobieltjes
69 miljoen inwoners (waarvan 48 miljoen tussen 15-65)
GDP per capita van $8100.

Ze zitten dus wat betreft levensstandaard aan de onderkant van de middenmoot. Niet verassend overigens.

Ze hebben in Iran ook goede tapijtwevers, homo's en zwepen, net als in elk ander land: (geil onderbroekje trouwens, die hebben we dan weer niet hier te koop

Kunnen we nou kappen met plaatjes posten van wat er allemaal wel niet in Iran te vinden is, het bewijst weinig tot niets.
pi_37823279
'Ze ' Laten we iedereen daar vooral over één kam scheren ! dat gedoe ove rkamelen slaat nergens op . Het land heeft gewoon 7 (miljoen-of meer)grote steden , en nog 2 van bijna een miljoen inwoners .

Nederland frankrijk duitsland België samen verzuipen in het oppervlak van Iran ,om ff een indruk van de grootte te geven .
pi_37823397
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:36 schreef atmosphere1 het volgende:
'Ze ' Laten we iedereen daar vooral over één kam scheren ! dat gedoe ove rkamelen slaat nergens op . Het land heeft gewoon 7 (miljoen-of meer)grote steden , en nog 2 van bijna een miljoen inwoners .

Nederland frankrijk duitsland België samen verzuipen in het oppervlak van Iran ,om ff een indruk van de grootte te geven .
Ja en Iran is ongeveer net zo groot als Alaska. Wat probeer je nou duidelijk te maken?
  zondag 14 mei 2006 @ 19:44:18 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37823498
alsof nederland geen duinen heeft
en amerika geen grand canyon.

de stelling was dat iran modern was en geen achterlijkextremistenvolkland zoals oh zovelen geloven.
pi_37823775
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:44 schreef BaajGuardian het volgende:
alsof nederland geen duinen heeft
en amerika geen grand canyon.

de stelling was dat iran modern was en geen achterlijkextremistenvolkland zoals oh zovelen geloven.
Iran is niet modern, de grote steden zijn dat relatief gezien. En dat is maar een fractie van het geheel. Het wil maar niet tot je doordringen he?

Het feit dat de zwakkeren van de maatschappij (lees homo's vrouwen mensenrechtenactivisten en tegenstanders van het regime) stelselmatig worden verkracht gemarteld vermoord en bedreigd geeft aan dat Iran absoluut niet modern is. Wat voor definitie van modern hanteer jij?

Nogmaals, elk land heeft wel een of meer grote steden met Westerse allure. Maar dat zegt dus niets. Zie het maar als een soort vrijhaven.
  zondag 14 mei 2006 @ 19:58:21 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37823876
bronnen.

p.s. tuurlijk, al het goeds komt uit het westen, geloof je dat echt?
  zondag 14 mei 2006 @ 20:11:50 #164
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_37824323
quote:
In an eight-page text of the letter being circulated by the Council on Foreign Relations, it is left untranslated and rendered as "Vasalam Ala Man Ataba'al hoda." What this means is "Peace only unto those who follow the true path."

It is a phrase with historical significance in Islam, for, according to Islamic tradition, in year six of the Hejira - the late 620s - the prophet Mohammad sent letters to the Byzantine emperor and the Sassanid emperor telling them to convert to the true faith of Islam or be conquered. The letters included the same phrase that President Ahmadinejad used to conclude his letter to Mr. Bush. For Mohammad, the letters were a prelude to a Muslim offensive, a war launched for the purpose of imposing Islamic rule over infidels.
Hmz, is dit normaal btw?
  zondag 14 mei 2006 @ 20:13:57 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37824383
ik denk dat hij het in context bedoeld, en in de context van die brief vind ik het passend en had hetzelfde geschreven.

ik ben alleen niet moslim.
pi_37824463
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
bronnen.

je hebt gelijk ze hebben olie en gas verder niet veel bijzonders hoor, maar voel je vrij me aan te vullen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_37825344
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
bronnen.
[quote]
CIA Factbook, Wikipedia, alle mensenrechtenorganisaties, gast als je serieus denkt dat er niets schort aan de mensenrechten in Iran moet je je echt laten nakijken. Toe, bel Amnesty morgenochtend maar even en vraag hoe het ervoor staat in Iran.
quote:
Waar zeg ik dan, o wacht je kan natuurlijk niet begrijpend lezen he .

[ Bericht 6% gewijzigd door Allochtoon op 14-05-2006 21:02:49 ]
  zondag 14 mei 2006 @ 20:49:23 #168
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37825413
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Allochtoon het volgende:

Ze hebben in Iran ook kamelen Zie ik daar nou mensen op rijden?
Als toeristen mensen zijn, dan ja!
quote:
Ze zitten dus wat betreft levensstandaard aan de onderkant van de middenmoot. Niet verassend overigens.
Welke levensstandaard? De levensstandaard welke zegt dat je een goed leven hebt wanneer je toegang hebt tot Internet en een GSM netwerk?
quote:
Ze hebben in Iran ook goede tapijtwevers, homo's en zwepen, net als in elk ander land: (geil onderbroekje trouwens, die hebben we dan weer niet hier te koop
[afbeelding]
In de VS hebben ze de KKK, die club haalde vroeger ook wel eens van dat soort geintjes uit.

Niets aan de hand dus, gewoon een land under construction zal ik maar zeggen. Er zal vast genoeg bij te schaven zijn (volgens welke standaard is nog de vraag), maar we hoeven daar niet per se de nadruk op te leggen, want dan moeten we consequent zijn en alle landen ter wereld behandelen.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_37827519
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Die foto's ken ik allang. In elk land kan je wel een grote stad vinden waar elke Westerling overeenkomsten met 'het Westen' kan vinden, maar daar gaat het dus niet om. Als je zelf dat forum goed leest zie je dat de 'Perzen' zelf aangeven dat die foto's de rijkdom van die steden weergeven maar dat dit een fractie is van het gehele land en de rest gewoon een heel stuk armer is. Voornamelijk de Perzen die in het Westen wonen laten die paradijsfoto's zien.
[..]

Ze hebben in Iran ook kamelen Zie ik daar nou mensen op rijden? [afbeelding]

Even wat statistieken:

[afbeelding]
Kunnen we nou kappen met plaatjes posten van wat er allemaal wel niet in Iran te vinden is, het bewijst weinig tot niets.
wat wil je nou met je rotzooi duidelijk maken bewijs maar dat je kamelenfoto uit iran komt....en als dat ook zo is zijn het gewoon de toeristen

[ Bericht 2% gewijzigd door PrinceOfPerzia op 14-05-2006 21:59:03 ]
pi_37827580
Even wat statistieken:

je statistieken zijn trouwens ook verouderd....
pi_37827612
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:42 schreef zakjapannertje het volgende:
vind je het gek, benzine is daar goedkoper dan water , wel moeten ze die flink importeren want raffinageindustrie in Iran zelf kan nauwelijks ad. vraag daar voldoen
dat klopt ook niet helemaal, benzine is toch zeker wel duurder..
dat is zo het geval in Dubai

[ Bericht 97% gewijzigd door PrinceOfPerzia op 14-05-2006 21:58:27 ]
pi_37827639
[quote]Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Het zijn geen paradijsfoto's dat zijn gewoon foto's van Tehran, waar haal jij je informatie vandaan " Voornamelijk de Perzen die in het Westen wonen laten die paradijsfoto's zien". ????

[ Bericht 98% gewijzigd door PrinceOfPerzia op 14-05-2006 22:06:01 ]
pi_37828176
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:49 schreef Hallulama het volgende:

Welke levensstandaard? De levensstandaard welke zegt dat je een goed leven hebt wanneer je toegang hebt tot Internet en een GSM netwerk?
GDP per capita.
quote:
In de VS hebben ze de KKK, die club haalde vroeger ook wel eens van dat soort geintjes uit.
Klopt, als ik het me goed herinner heb ik daar vorig topic wat over gezegd. De KKK is overigens in het noorden van de VS flink aangetast door haar geheimen te verklappen in een hoorspel (Stetson Kennedy).
quote:
Niets aan de hand dus, gewoon een land under construction zal ik maar zeggen. Er zal vast genoeg bij te schaven zijn (volgens welke standaard is nog de vraag), maar we hoeven daar niet per se de nadruk op te leggen, want dan moeten we consequent zijn en alle landen ter wereld behandelen.
Het probleem is echter dat Iran nogal politiek gevoelig ligt. Veel partijen met verschillende belangen.
pi_37829750
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:51 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

wat wil je nou met je rotzooi duidelijk maken bewijs maar dat je kamelenfoto uit iran komt....en als dat ook zo is zijn het gewoon de toeristen
Kijk eens naar de link van die foto, en wat dan nog, er rijden dus wel degelijk Iraniers op die kamelen, ooit van binnenlands toerisme gehoord? Ik geef gewoon een weerwoord op je uitlatingen. Dat een Iranier ooit op een kameel heeft gezeten is echt geen schande hoor.
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:52 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
je statistieken zijn trouwens ook verouderd....
Wat zijn dan de nieuwe statistieken ? Deze komen uit 2004. Of heb ik nu je handelsmerk te pakken, in de rondte blaten maar weinig inhoudelijks teweeg brengen?
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Het zijn geen paradijsfoto's dat zijn gewoon foto's van Tehran, waar haal jij je informatie vandaan " Voornamelijk de Perzen die in het Westen wonen laten die paradijsfoto's zien". ????
Als je op het forum en het draadje waar die plaatjes gepost zijn kijkt zie je wat ik bedoel met die paradijsfoto's. En die laatste uitlating wordt ook gedaan in datzelfde draadje. Het ligt in de menselijke aard om dingen zo voor te stellen. En dat het foto's zijn van Tehran zie ik ook wel. Verder zit er kamelensperma onder je vraagtekentoets.
pi_37830757
Als je op het forum en het draadje waar die plaatjes gepost zijn kijkt zie je wat ik bedoel met die paradijsfoto's. En die laatste uitlating wordt ook gedaan in datzelfde draadje. Het ligt in de menselijke aard om dingen zo voor te stellen. En dat het foto's zijn van Tehran zie ik ook wel. Verder zit er kamelensperma onder je vraagtekentoets.
[/quote]

Hoezo dat???, ik zal maar geen antwoord geven op je laatste zin ;maar je bent echt kinderachtig. Heb je net schaamhaar gekregen, zit je in de pubertijd? of wat is je probleem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')