En nog centraal ook.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:24 schreef Repeat het volgende:
Hij is er weer!
Er was ergens een topic (ik gok in het TTK subforum) waar iemand naar Van Dale had gemaild over deze kwestie. Deze kreeg het antwoord terug dat ze in de volgende editie van de Van Dale 'het' topic zouden toevoegen.quote:
Luiwammesquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:23 schreef Renesite het volgende:
Alleen jammer dat hij in mijn layout nogal verkleurd is![]()
(Ik ga de OP niet updatenDoet litso wel
![]()
)
Komt goed uit, heb thuis nog een boel veel te doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Luiwammes, alsof dit forum veel mod werk nodig heeft
danku dankuquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
Heb je nou een screenshot als OP gebruikt Repeat? Geniale oplossing
Ik gebruik ook fok dark, maarja speciaal voor de meeste gebruikers heb ik em in de standaard opmaak gemaaktquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:23 schreef Renesite het volgende:
Alleen jammer dat hij in mijn layout nogal verkleurd is![]()
(Ik ga de OP niet updatenDoet litso wel
![]()
)
Wat moet een geneeskunde student nou weer met photoshop? Is dit wel legaal? Wil namelijk niet dat mijn naam in een illigale soep gesopt isquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Repeat het volgende:
Daarbij, voor de onwetenden die denken dat het gemakzucht was. Zoals jullie zien staat de link voor deel 10 al in de screenshot. Deze paste overigens niet in één keer in mn browser. Ik heb dus 3 screens gemaakt van een nieuwe op, en deze drie in photoshop weer over elkaar gelegd![]()
Op de internetversie nog "de", ze zijn zeker lui bij van Dale dan... najaa... het topic dus...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:35 schreef m021 het volgende:
Een screenshot als OP.
[..]
Er was ergens een topic (ik gok in het TTK subforum) waar iemand naar Van Dale had gemaild over deze kwestie. Deze kreeg het antwoord terug dat ze in de volgende editie van de Van Dale 'het' topic zouden toevoegen.
wat nou vakantie nog 10 weken na deze week, 2 tussentoetsen, 3 tentamens en een plo-toets (praktisch lijnonderwijs: anamnese, lichamelijk onderzoek en verslaglegging)quote:
+1quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wat moet een geneeskunde student nou weer met photoshop? Is dit wel legaal? Wil namelijk niet dat mijn naam in een illigale soep gesopt is
ach, je besteedt het ook aan boeken, waarom niet aan software?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:49 schreef Bhai het volgende:
[..]
+1
Ik wil eerst een licentie zien. Ik kan nooit geloven dat een eerstejaars geneeskunde student ¤1200 ofzo betaald heeft![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:07 schreef Repeat het volgende:
bericht komt zo
Heb ik net gezien, is wel stoer, hebben ze zo'n robot niet in utrecht?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:44 schreef darkie_blue het volgende:
Vandaag in het klokhuis een uitzending over operatierobot aka Da vinci robot. Ik heb zo'n operatie een keer gezien. Best leuk, maar lijkt me ontzettend lastig om erg goed te kunnen beheersen.
Uitzending staat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |