Ik heb gisteren dus weer een hoop voor mn kiezen gekregen op mn werk. Nu achteraf is het hopelijk alleen maar positief voor alle medewerkers van de it afdeling. Alleen de manier waarop het gaat... Er word een aankondiging gedaan dat er 'grote dingen staan te gebeuren'. En dan moet je vervolgens nog een week op de mededeling wachten. Waar ik overigens niet bij aanwezig mocht zijn omdat ik geen werknemer ben, maar een externe/gedetacheerde.
![]()
En dat steekt me dus, ik kan en mag alles doen wat IT betreft maar bij de mededeling dat de afdelingsmanager vertrekt mag ik niet bij zijn.
![]()
Ik voelde me zo enorm buitengesloten, ik doe zoveel in mn eigen tijd en neem zo goed als geen pauzes omdat ik persé datgene waar ik mee bezig ben af wil hebben. Ik ben gisteren dan ook een hel geweest voor mezelf in de eerste plaats, maar ook voor mn collega;s die om me heen zitten. Ik had mn koptelefoon op en zat naar mn muziek te luisteren en te werken en heb gewoon pertinent geweigerd om ook maar 1 woord tegen ze te zeggen. Ik heb alleen enorm zitten schelden en sodemieteren iin/op/tegen mezelf (wel hardop dus).
Ik vond het gewoon een naaistreek. Ik voelde me er echt niet meer bij horen.
Ik heb vandaag dan wel alles gezegd tegen een aantal personen die het, volgens mij moesten weten. En dat heeft me goed gedaan, want ik kreeg sowieso van 1 iemand meteen de bevestiging dat het ronduit belachelijk was. Ik had notabene een uur voor die vergadering de presentatie in mekaar zitten draaien voor de CEO, waarin dus al een hoop spul stond wat ik dus eigenlijk niet mocht weten
Maar goed, ik heb mijn hart gelucht en ook meteen verteld dat ik na mijn vakantie op een geheel andere manier wil gaan werken. Want hoe het nu gaat, dan zit ik over een half jaar niet meer daar. Dan kap ik ermee. Mijn directe baas was het met me eens. Maar of het gaat gebeuren dat moet ik eerst zien. Een voordeel, als ik terugkom van vakantie dan vertrekt hij op vakantie en kan ik dus zelf proberen om een totaal andere manier van werken me aan te leren.
Zo nu ga ik lekker debiel in bed liggen met mn sudoku verslaving (heb vanmorgen achter het stuur van mn auto in de file notabene zitten sudoku-en
![]()
)
trusten en tot ....begin juli hopelijk (even een kleine zet aan de stuitermeet geven!!!!)
en anders tot morgen
Roeji