abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37731237
Ik had hem toen ik 16 was
pi_37731247
ik was toen 15
PS4 online: micro_nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:17:44 #28
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37731326
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef Yoni het volgende:
Met name deze regels uit dat stukje zijn zo ontzettend ik :

- je zeker weet dat er ergens zeven nagelschaartjes in huis zijn, maar je toch een nieuw gaan kopen omdat ze deze keer écht allemaal weg zijn.
- je je fotorolletje per se naar de dure 1-uur service wilt brengen, omdat je niet kunt wachten op de foto's... die je vijf maanden geleden gemaakt hebt.
- je een lijst met 10 punten hebt gemaakt die je gedaan wilt krijgen op je werk. Aan het eind van de dag is er niets afgekruist, omdat je 30 dingen hebt gedaan die niet op het lijstje stonden. (Heeft iemand van jullie ook ooit naderhand een dergelijk punt toegevoegd om zich beter te voelen?)
- het ademhalingspatroon van je partner je gigantisch irriteert.
- je dit jaar geen kerstkaarten hoeft te kopen en schrijven, want je vond zojuist die van vorig jaar, beschreven en met postzegels in de kofferbak van je auto
Ik voel me wel altijd vreselijk voldaan als ik eens wél het lijstje afheb
Vampire Romance O+
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:19:45 #29
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37731383
De schietgebedjes zijn ook geniaal:
quote:
Heer, help me me niet zo druk te maken over onbelangrijke details, te beginnen morgen om 7:41:23 a.m.
Heer, help me rekening te houden met de gevoelens van anderen, ookal zijn de meeste van hen overgevoelig!
Heer, help me verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen daden, zelfs al zijn de meeste fouten die ik maak niet mijn schuld.
Heer, help me me niet overal mee te bemoeien, maar als U hulp kunt gebruiken, laat het me dan weten.
Heer, help me me te ontspannen en help me dat precies goed te doen.
Heer, help me serieuzer met zaken om te gaan, met name lachen, feesten en dansen.
Heer, geef me geduld. En ik bedoel NU METEEN!
Heer, help me geen perfectionist te zijn. Heb ik dat juist gespeld?
Heer help me af te maken waaraan ik ben begonn
Heer, help me mijn gedachten te houden bij één d-Kijk, een vogel!-ing tegelijkertijd.
Heer, help me alleen te doen wat ik kan en op U te vertrouwen voor de rest. En zou U dat voor mij op schrift willen stellen?
Heer, help me openstaan voor ideeën van anderen, hoe fout die ook zijn.
Heer, help me me minder eigengereid te zijn, maar laat me het op mijn eigen manier doen.
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
Heer, help me mezelf af te remmen en niet metstraalaandrijvingdooralleswatikdoeheentevliegen.
Heer, help me om beter met mijn medemensen om te gaan, vooral met die
stomme sukkel van hiernaast.
Ik had ze al een hele tijd niet meer gezien, prachtig gewoon

En dan vooral deze: "Heer, help me mijn gedachten te houden bij één d-Kijk, een vogel!-ing tegelijkertijd. "
Vampire Romance O+
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 mei 2006 @ 11:21:37 #30
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37731433
Ik ben pas echt problemen gaan krijgen toen ik op mezelf ging wonen en ging studeren. Daarvoor waren er natuurlijk ook wel al dingen, maar mede door de structuur van thuis en het feit dat ik me door m'n hoogbegaafdheid vrij makkelijk door school heb geloodst, vielen die niet zo op.

Uiteindelijk kreeg ik dus pas op mijn 25e een diagnose, nadat een eerdere psych rond m'n 22e wel al eens ADHD had geopperd, maar vervolgens dat idee vrij snel weer van tafel veegde omdat ik als kind 'te normaal' geweest zou zijn.
pi_37731451
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]

En dan vooral deze: "Heer, help me mijn gedachten te houden bij één d-Kijk, een vogel!-ing tegelijkertijd. "

Redelijk geniaal inderdaad.
Ik vond die van dat restaurant zo leuk, even opzoeken

je uit eten gaat in een chique restaurant en tijdens het vertellen van een verhaal zo in "vuur en vlam staat" dat je een glas omgooit, dat vervolgens tegen een kaars valt, waarna de bloemen op je tafel vlam vatten.

Deze dus

Ook 1: Als je op FOK altijd op " klik hier als je haast hebt" klikt
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 mei 2006 @ 11:23:15 #32
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37731469
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]

Geweldig

Kan me niet herinneren die al eens gezien te hebben eigenlijk.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:04:15 #33
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37732470
geweldig die schietgebedjes

ik had dus mijn toets vandaag, het ging wel goed. Ik was er al vroeg voor de zekerheid ik was bang om telaat te komen.... Toen zat ik daar ik had allemaal ramp scenarios in mijn hoofd, ik ging alles analyseren wat moet ik nu doen, het werd een beetje chaos. Toen ik eindelijk zat, ik zag die hele berg papier wist ik me even geen raad mee, ik zat in mijn tas te kijken... zit ik me te bedenken hoeveel pennen zal ik pakken, 1 of 2 na even een grondige analyse van mijn ben ik maar begonnen...

concentreren ging het begin wel slecht, ik zat de hele tijd allemaal dingen in mijn hoofd ik werd er een beetje gek van, ik dacht focus toen ging het wel...... ik heb hem gemaakt, zelfs afkunnen maken nu maar afwachten
don't give me that fucking bullshit
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 mei 2006 @ 12:10:19 #34
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37732634
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:22 schreef freecell het volgende:
Ook 1: Als je op FOK altijd op " klik hier als je haast hebt" klikt
Jaaa haha goeie! Ik doe dat ook altijd
pi_37792971
Ik vind het hier heel rustig
Wat hebben jullie in vredesnaam geslikt?
* freecell ritalint trouwens niet
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:46:37 #36
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_37797516
het is mooi weer geweest, dus veel buiten . En verder veel werken Zal voor veel mensen wel een reden zijn om niet meer zo vaak langs te komen
Of misschien gaat het supergoed met iedereen. Tenminste daar hoop ik op.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_37808223
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:46 schreef Roeji het volgende:
het is mooi weer geweest, dus veel buiten . En verder veel werken Zal voor veel mensen wel een reden zijn om niet meer zo vaak langs te komen
Of misschien gaat het supergoed met iedereen. Tenminste daar hoop ik op.
Maar dan kan je toch juist posten?
Met mij gaat het ook goed, maar ik heb dit topic gewoon nog maar net ontdekt
  zondag 14 mei 2006 @ 17:35:44 #38
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37819495
met mij gaat het fantastisch ik heb moeten werken dat was niet leuk, mja de zon schijnt.... dat is wel weer goed
pi_37819853
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:35 schreef haagse_elfje het volgende:
met mij gaat het fantastisch ik heb moeten werken dat was niet leuk, mja de zon schijnt.... dat is wel weer goed
Ik word zoveel blijer (en iets hyperder) van de zon
  zondag 14 mei 2006 @ 20:52:55 #40
63411 Roeji
pi_37825503
Als er zon is word ik ook een stuk vrolijker en hyperder. Maar hier regent nondeju al sinds gisteravond echt pijpestelen. Nu tegen de avond is het droog en komt het zonnetje even door. Maar nu ga ik ook niet meer buiten zitten.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_37825944
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:52 schreef Roeji het volgende:
Als er zon is word ik ook een stuk vrolijker en hyperder. Maar hier regent nondeju al sinds gisteravond echt pijpestelen. Nu tegen de avond is het droog en komt het zonnetje even door. Maar nu ga ik ook niet meer buiten zitten.

Hier is het wel lekker, maar niet geweldig. Ik heb een binnenblijfdagje
  Hoofdredactie Fotografie zondag 14 mei 2006 @ 21:21:56 #42
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37826467
Met mij is het wel super Vandaag naar Blijdorp geweest en meer dan 200 foto's gemaakt en hoteldebotel verliefd geworden op de tijger. Grote poesjes zijn
pi_37827062
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:21 schreef Yoni het volgende:
Met mij is het wel super Vandaag naar Blijdorp geweest en meer dan 200 foto's gemaakt en hoteldebotel verliefd geworden op de tijger. Grote poesjes zijn
* freecell knuffelt Yoni

Sorry
Hoi
Ik ben vandaag werkelijk vervelend.
Ik heb op mijn verjaardag (donderdag) een shirt gekregen met "irritant" erop en zo'n pictogram van een oranje kruis op zwarte achtergrond (die ook op spuitbussen soms staan)
Ik weet niet of jullie het snappen, maar het shirt is geniaal

Hebben jullie nou ook wel eens het gevoel dat je altijd irritant bent? De drie zinnetjes die ik in mijn leven nog vaker heb gehoord dan: "hoi hoe gaat het" zijn
1. Kan je ook 5 minuten je bek houden?
2. Word jij nou nooit moe van jezelf?
3. Blijf jij daar maar af, anders gaat het stuk.

Blijft pijnlijk.... Vooral omdat ik best heel rustig kan zijn in een veilige, rustige omgeving, omdat ik wél moe word van mezelf en omdat ik, als ik geconcentreerd ben, nooit iets sloop.

Ik heb dus medicijnen (clonidine) en zonder die medicijnen vindt zelfs mijn verloofde me minder leuk..... Dat is soms best een pijnlijk besef ineens.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:04:16 #44
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37830851
zin nummero 3 hoor ik constant....

ik krijg die vragen ook heel veel voorgeschoteld ben het wel gewend...

ik heb het shirt van adhd in acdc letters...

tja ik weet ook wel dat ik irritant ben, super druk mja dat is weer ook een charme... soms ook niet... of wel, nu weet ik het niet meer...

het enige irritante, ik ben hartstikke hyper nu om 23:06 terwijl ik eigenlijk moet gaan slape...tja...dat is een probleem....

oke doeg * elfje zingt you are my sunshine my only sunshine, you make me happy
  Hoofdredactie Fotografie zondag 14 mei 2006 @ 23:04:24 #45
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37830857
Hmm.. irritant weet ik niet echt. Ikzelf én mijn omgeving worden wel vaak heel erg moe van mijn onhandigheid en mijn eerst doen, dan denken-acties

Dat shirt klinkt leuk freecell Ik heb een tijdje terug een zwart shirt gekregen met daarop het ACDC logo maar dan met de letters ADHD
  zondag 14 mei 2006 @ 23:38:18 #46
63411 Roeji
pi_37832208
*wilt ook t-shirt hebben *

En ja die drie zinnetjes klinken bekend. En ook hier geld dat als ik me concentreer dat ik niks sloop en juist zelfs heel handig ben. Ik kan bijna alles in huis klussen, oke er slaat wel eens een stop door als ik met elektra bezig ben. Maar dat was mn pa schuld, die stond me op mn vingers te kijken en de hele tijd het beter te weten en van de zenuwen daardoor raakte ik de verkeerde draad met mn tang. Nou als dat alles is, dan ben ik tevreden met mezelf.
Maar laat me niet met een combi-magnetron aan de slag gaan. Die krengen krijg ik de zenuwen van. Die van mn moeder (ding is 15-20 jaar gok ik) kan ik nog altijd niet bedienen, behalve de magnetron zelf. Ik heb net zolang gezocht naar een voor mezelf die gewoon simpel is. Maar dan nog zitten er zoveel mogelijkheden op die met wazige tekentjes aangegeven worden, dat ik maar een minimum ervan gebruik.

Ik vind het alleen vervelend dat ik in de loop van de jaren veel vrienden ben kwijt geraakt door mn gedrag en mn doen en laten. Maar aan de andere kant, ik wist niet wat ik fout deed. Nu vallen al die kwartjes/dubbeltjes/guldens/euro's op zn plek. En word me alles duidelijk. Ook mn ouders word alles een stuk duidelijker, waar mn gedrag vandaan komt en hoe ik een beetje denk en doe. Of beter gezegd; doe en dan pas denk

Ik ben nu hard bezig om alles een plek te geven en het verleden achter me te laten. Zodat ik mn toekomst op een goede fundering kan uitbouwen en niet over enige tijd nog dingen tegenkom die me gaan belemmeren. Soms heb ik daardoor dagen dat ik het liefste onder een steen kruip en hoop dat de wereld vergaat. Maar er zijn ook dagen dat ik stuiterend en springend en zingend van geluk en vrolijkheid door het leven ga. Alhoewel die voornamelijk voorkomen als ik alleen ben. Met anderen ben ik nu heel erg voorzichtig, misschien té voorzichtig. Maar op dit moment wil ik die paar vrienden die ik irl nog zie en heb, niet kwijtraken door weer een of andere idiote actie.

Ik word volgende maand 30 en krijg nu ineens de schrik van mn leven. Ik ben bijna 30 maar leef nog als een idioot van 20 en gedraag me zo waarschijnlijk ook. Ik heb maar weinig vrienden, geen relatie. Ik werk maar parttime, ben ziek. Ben toch bezig met mn eigen zaak op te zetten, maar financieel zit je zowat aan de grond. Help wat nu??
Ik zou ergens graag een feest willen geven, maar weet niet wie ik moet uitnodigen. Of wat ik moet doen (bbq of een echt feest)? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. En veel te weinig tijd in het leven

Maar elke keer weer opnieuw denk ik maar, het is nog lang tot volgende maand. Wie weet wat er in de tussentijd nog gebeurt. En dat denk ik nu dan maar weer.

Zo nu is mijn hyper voorbij. Ik ga tukken

bye bye, zwaai zwaai
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 15 mei 2006 @ 07:39:44 #47
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37835746
dat ADHD shirt in ACDC letters ook het shirt van irritant zijn beiden te bestellen op www.large.nl
  Hoofdredactie Fotografie maandag 15 mei 2006 @ 08:08:21 #48
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37835862
Mijn ADHD shirt komt bij Buutvrij vandaan.Bij large hebben ze 'm inderdaad ook, maar dan met rode letters (mijne zijn zilver)
pi_37836492
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Roeji het volgende:
*wilt ook t-shirt hebben *

Ik word volgende maand 30 en krijg nu ineens de schrik van mn leven. Ik ben bijna 30 maar leef nog als een idioot van 20 en gedraag me zo waarschijnlijk ook.

bye bye, zwaai zwaai
Hmmm, ik ben net 22 geworden en heb geconstateerd dat ik de criteria voor volwassenheid nooit ga halen. Ik heb me hier inmiddels relaxed bij neergelegd. Op mijn stage en school kan ik heel professioneel functioneren, maar dat is meer een soort van "beroepshouding" achtig maskertje
Totdat ik natuurlijk weer eens voor het oog van al mijn leerlingen van de trap flikker

Soms is het gewoon allemaal heel leuk en heel blij en soms is het allemaal kut
Dan baal je dat je anders bent en anders nadenkt en dat niemand met je mee wil om in de boom te klimmen
pi_37836533
dus, nu naar de huisartst ff praten
misschien maar weer met mun pillen beginnen
PS4 online: micro_nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')