vorige deeltjesquote:EEN PRESTIGIEUS MODEL MET STIJL
De Ducati 999 is door de pers (Motorcycle News, het toonaangevende motorblad van Europa) uitgeroepen tot de beste tweecilinder ooit. Een blik onder de kuipdelen laat zien hoe geavanceerd deze motorfiets is. Het onderhoud is een stuk gemakkelijker door complexe constructies te vermijden met behoud van topprestaties.
Het L-twin Testastretta motorblok is zeer compact. Hierdoor is een slanke en wendbare motorfiets ontstaan die erg veel lijkt op de competitie motoren. Het Testastretta blok heeft enorm veel koppel en een opmerkelijke kracht in vergelijking met viercilinder motoren. De Ducati Superbikes hebben een indrukwekkende acceleratie en staan garant voor een opwindende rijsensatie.
Alle Ducati Superbikes zijn uitgerust met het L-twin “Testastretta” motorblok. De Testastretta cilinderkoptechnologie maakt een uniek ontwerp van het nokkenas timingsysteem mogelijk, waardoor een kleinere hoek tussen de kleppen is ontstaan. Het resultaat is een schonere, compactere en zeer efficiënte verbrandingskamer, uitgerust met een platte zuigerkop voor een soepele lineaire verbranding. Het speciale ontwerp van de cilinderkoppen en het vooruitstrevende elektronische motormanagement garandeert een optimale verbranding gedurende het gehele toerengebied en zorgt te allen tijde voor vloeiend en effectief rijden.
De standaard versie van de 999 levert 140 pk’s bij 9750 tpm en 11.1 kgm koppel bij 8000 tpm en geeft een dusdanige vermogensafgifte dat rijden een waar genot maakt. Het Testastretta motorblok van de 999 heeft een slag van 63.5mm en een boring van 100mm. De gereduceerde slag levert maximale snelheid van de zuiger en zorgt voor een hoger toerental dat de betrouwbaarheid over het gehele gebied verbetert. Een exclusief aanvoersysteem voor de oliepomp is in het deep sump carter ingebouwd en zorgt voor maximale olieverdeling in het blok zelfs tijdens extreem bochtenwerk en snelle uitacceleratie.
Met de 916 en 996 is anders ook weinig misquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
De enige motor waarvoor ik best een auto voor zou laten staan![]()
![]()
![]()
try mequote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ja erg leuk maar de Nimbus 2000 is de officiele bezem
een spartamet OP
Er hebben mensen voor minder een ban gekregen
Kut Harrie Potterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:46 schreef Kluupkluup het volgende:
voor SC 1000:
NIMBUS 1000![]()
Nimbus 1000
Geweldige racebezemsteel van Nimbus Racebezembouwers, uit 1967.
+ maximale snelheid van 160 km/uur
+ 360° draaien op elk punt in de lucht
+ zeer betrouwbaar
+ veel bedieningsgemak
+ favoriete bezem van alle professionele Europese Zwerkbalteams
+ opvolgers: Nimbus 1001, Nimbus 1500, Nimbus 1700. In latere HP-boeken worden ook de Nimbus 2000 en de Nimbus 2001 genoemd.
[afbeelding]
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Chat on [afbeelding]
toch vraag ik me af hoe je aan die meuk komtquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut, door het trage forum heb je er nu twee
quote:Note gezet door Alexxxxx op 09-05-2006 20:30 - delete
[pta slowchat] Ducati 999
Een tweewieler-OP Dat doe je toch niet
Straks komt ************* nog meeposten man
ergerquote:
Rietvearder natuurlijkquote:
wordt nog druk zo met die notesquote:
En mevrouw heeft het over?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zorg eens dat het fatsoenlijk werkt man
Fok!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En mevrouw heeft het over?
[afbeelding]
GMTA Vinkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Rietvaerder dan
[afbeelding]
Quote mij maar dan:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle fotodieven moeten![]()
![]()
Euhm....
Hun verdiende loon krijgen of zo!
Ze jatten foto's met dat tergend grote copyright erop?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle fotodieven moeten![]()
![]()
Euhm....
Hun verdiende loon krijgen of zo!
eN DE WET VAN DRIE DAN?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Quote mij maar dan:
Fotodieven moeten anaalgrafkanker krijgen en een pijnlijke dood sterven wachtend op de dag dat je door de ophoping van hun eigen stront uit elkaar spatten
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Quote mij maar dan:
Fotodieven moeten anaalgrafkanker krijgen en een pijnlijke dood sterven wachtend op de dag dat je door de ophoping van hun eigen stront uit elkaar spatten
Nee, met een nog groter copyrightquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze jatten foto's met dat tergend grote copyright erop?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |