quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was die slet van 14 ook aan het 'deieplinken?
Dat soort dingen gebeuren tegenwoordig steeds vaker.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren tegenwoordig steeds vaker.En als er eens ooit iets te laat bij ze binnen is, dan krijg je op z'n minst een belachelijke dreigbrief.
![]()
oh ja![]()
Dat is dus niet helemaal duidelijk, maar je kan een dwangsom aan je broek krijgen (als artiest zijn muziek niet vrijwillig op internet heeft gezet). En je host kan lastig doen, dit zal wel de reden zijn waarom het nu minder gebeurd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt het materiaal toch niet in bezit?Het is niet netjes maar iemand die een ander tipt waardoor die gestolen spul kan kopen bijv. is ook geen heler.
![]()
dat zou mooi zijn! brein motoren terug halen en motor vriendelijkevangrail plaatsenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal duidelijk, maar je kan een dwangsom aan je broek krijgen (als artiest zijn muziek niet vrijwillig op internet heeft gezet). En je host kan lastig doen, dit zal wel de reden zijn waarom het nu minder gebeurd.
bron. (16 pagina'stwijfel alom
)
Ik vind eigenlijk dat Brein zich wel mag bezig houden met motordiefstal enzo. Maken ze veel meer mensen blij mee![]()
Dus ze beschermen je nu door al je verzekeringen te blokkeren. Klinkt logischquote:
-quote:
Da's klote en erg rigoreus.quote:
er word een intern deeplinking ondezoek ingesteld, het meisje baart over negen maanden een heel korps agenten denk ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Komende dagen maar rustig aan met de motor, heb net zoveel aan benzine uitgegeven als aan Hypotheek![]()
[..]
-
De politie gaat onderzoeken hoe het meisje zwanger is geraakt
-
Volgens mij weet BazzieK dat zelfs![]()
![]()
En het woord - onder zoeken - krijgt ineens een andere betekenis
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
er word een intern deeplinking ondezoek ingesteld, het meisje baart over negen maanden een heel korps agenten denk ik
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
er word een intern deeplinking ondezoek ingesteld, het meisje baart over negen maanden een heel korps agenten denk ik
na 7 dagen is alles stop gezetquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus ze beschermen je nu door al je verzekeringen te blokkeren. Klinkt logisch
Maar na hoe lang, hebben ze die herinnering gestuurd dan?
Wat een rare toko, was dit je eerste herinnering ??quote:
Stommerds, zelfs mijn Biologie-leraar weet dat, en wat weet hij nou van politiezaken ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
-
De politie gaat onderzoeken hoe het meisje zwanger is geraakt
-
BBQ? Waar? Hoe laat? Moeten we bier meenemen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zich eventjes met de BBQ bemoeien![]()
Werd ik geroepen .. ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BBQ? blah? blah? blahblah bier blah blahdiebla?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zich eventjes met de BBQ bemoeien![]()
Hiesquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Had je je mailtje opnieuw verzonden? Heb nog niks binnen
Mercy, bwt, Raus, mail [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |