Met even pootje baden haal je ook je zwemdiploma niet.quote:
Ga jij anderhalf jaar pootje baden dan ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met even pootje baden haal je ook je zwemdiploma niet.![]()
Nope, ik zwem al 7,5 jaar in het diepe.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga jij anderhalf jaar pootje baden dan ... ?
Alleen of samen .. ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, ik zwem al 7,5 jaar in het diepe.![]()
Nog niet, per 19 juni wel hoop ik...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef worldpimber het volgende:
Heb je een werkplaatshandoek?
Yep, onder de tank door, maar ik hoop dat ik de nieuwe kabel onderaan aan de oude kan vast knopen en de nieuwe zo onder de tank etc. door kan trekken naar "boven" (hendel)...hopen jullie met me mee??quote:Mijn koppelingskabel kan ik gewoon bij het stuur en de koppelingsdeksel zien bewegen dus dat ziet er best makkelijk uit. Waar loopt jou koppelingskabel heen? Ergens naar binnen?
Samen en we hebben beiden nog steeds geen neiging de ander te verzuipen.quote:
ik verwacht dat dat je niet gaat lukken, tank is er zo af hoor. Zoek je wel in een wph de spelingen op die aan beide kanten van de kabel moeten/mogen zitten? anders stel je dalijk een kant te strak en kan je volgende week ook nieuwe koppelingsplaten kopenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Nog niet, per 19 juni wel hoop ik...
[..]
Yep, onder de tank door, maar ik hoop dat ik de nieuwe kabel onderaan aan de oude kan vast knopen en de nieuwe zo onder de tank etc. door kan trekken naar "boven" (hendel)...hopen jullie met me mee??
Bedankt voor de tip man! ben ik effe blij dat ik het gewoon in de werkplaats bij Motofit kan doen, kunnen ze me gelijk effe vertellen hoe of wat...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ik verwacht dat dat je niet gaat lukken, tank is er zo af hoor. Zoek je wel in een wph de spelingen op die aan beide kanten van de kabel moeten/mogen zitten? anders stel je dalijk een kant te strak en kan je volgende week ook nieuwe koppelingsplaten kopen
Je bedoelt die andere denk ik ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He d'r komt weer wat bovendrijven.![]()
Geen mail ontvangenquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Hicham & Worldpimber, laat even weten of jullie mail hebben ontvangen, ik kreeg gisteren bij het versturen vreemde meldingen over beveiliginscertificaat en webacces![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |