Mooi zo. Geweldig plaatje was dat, in 2004. Zomaar de nummer 4 in mijn jaarlijst.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Voor de liefhebbers van overdadig georkestreerde B&S-achtige pop: Camera Obscura heeft ook weer een nieuw plaatje uit. En de single Lloyd, I’m ready to be heartbroken is onweerstaanbaar!
Kan ut niet gevonden krijgen.quote:
Natuurlijk wel al vaker van gehoord, maar had er nog niet naar geluisterd. Vind het wel wat weg hebben van Sufjan Stevens.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:17 schreef Bramm het volgende:
[..]
Je vind Of Montreal leuk? dan zou ik eens Architecture in Helsinki luisteren, als je dat al niet luistert...
Niet zo enorm saai als op plaat dus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:48 schreef -Dries- het volgende:
Mensen die vanavond niet naar Josh Ritter zijn geweest hebben iets heel bijzonders gemist.
Saai was het zeker niet, er zat een stuk meer leven in live dan op plaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niet zo enorm saai als op plaat dus?
www.mercelis.net moet werken, maar heeft weinig muziekquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:03 schreef Mr-Malarini het volgende:
[..]
Kan ut niet gevonden krijgen.![]()
[..]
Nee, zelfs saaierquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niet zo enorm saai als op plaat dus?
Tof! Kende ze nog niet, maar erg leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef placebeau het volgende:
Camera Obscura is cool.
Onlangs heb ik via een of andere blog the airfields ontdekt, erg leuke voortkabbelende atmosferische muziek van het genre Sun Kil Moon en zo. Op hun officiële site kun je hun eerste EP met drie nummers afhalen. http://www.theairfields.ca/songs.html
Soms wat te weinig ideeën in één nummer, maar het zit wel puik ineen.
Zal spoedig een paar pogingen ondernemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Zijn er hier overigens nog luitjes die de nieuwe platen van Scott Walker en Current 93 hebben kunnen doorgronden? Zeer zware kost, maar volgens mij meer dat de moeite waard. Toch?
Sorry, Camera Obscura, ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn na al die reacties daarvoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:41 schreef Z het volgende:
CO?
Valt niet mee inderdaad. Ik krijg een Nick Cave met LSD-trip gevoel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:37 schreef Z het volgende:
Aan Scott Walker ben ik langzaam aan het beginnen. Zeer zware kost inderdaad. Heb er nog niet echt een mening over ...
Tja, daar zit wel wat in! Vergeet trouwens ook niet de nieuwe Current 93 eens te checken, mensen. Bonnie 'Prince' Billie, Marc Almond en Antony zijn ook van de partij op deze inktzwarte plaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Valt niet mee inderdaad. Ik krijg een Nick Cave met LSD-trip gevoel.
Alleen z'n grapjes al waren heel niet saai.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:44 schreef Z het volgende:
Ik vind Josh Ritter ook saai, en hij lijkt me meer iets voor het sing-a-song writers topic, dat was er toch ooit?
Is helaas snel in de dieperik weggezonken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:44 schreef Z het volgende:
Ik vind Josh Ritter ook saai, en hij lijkt me meer iets voor het sing-a-song writers topic, dat was er toch ooit?
ohquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:09 schreef Z het volgende:
Weinig indie maar ach:
Lily Allen Debut Album Revealed
plus een tweede mixtape, die niet zo leuk is als de eerste overigens. Er staat wel een leuke Kaiser Chiefs remix op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |