Ik ben benieuwd wat jullie voorkeur c.q. favoriete smaak is m.b.t. tot dit fascinerende vraagstuk
maarre.....die super fudge spullen van B&J mogen er ook wel wezen...
quote:Dat was geen optie
Op woensdag 12 december 2001 01:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hertog roomijs...
Op dit moment is Full Vermonthy van B&J wel mijn favo smaak.
quote:Ik kan je geruststellen, Ben & Jerry's is nu eigendom van Unilever en dus gewoon ouderwets fout.
Op woensdag 12 december 2001 11:00 schreef Kimmy het volgende:
Ik vind Haagen Dasz erg lekker.
Ben & Jerry's ijs komt uit Amerika en daar maken ze reclame dat het allemaal op antroposofische wijze gemaakt is (of hoe dan ook). Dat alleen al vind ik zum Kotzen. Maar ik moet toegeven dat ik het ook nog nooit gehad heb, dus misschien is het best lekker.
quote:Volgens mij komt HD ook uit Amerika hoor, al doet de naam anders vermoeden...
Ben & Jerry's ijs komt uit Amerika en daar maken ze reclame dat het allemaal op antroposofische wijze gemaakt is (of hoe dan ook). Dat alleen al vind ik zum Kotzen. Maar ik moet toegeven dat ik het ook nog nooit gehad heb, dus misschien is het best lekker.
quote:Pecan-caramel...
Op woensdag 12 december 2001 01:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hertog roomijs...
AH heeft HD nu in de aanbieding
En dan vooral Chocolate Fudge Brownie!! Hmmmm
(Maar New York Super Fudge Chunk -daar had jij het volgens mij over- mag er ook wezen hoor!)
P.
Haagen Dazs vind ik te machtig en geeft me het gevoel aan oma,s griesmeelpudding bezig te zijn
* Redman gaat nu ff naar de Spare Rib een bak BJ's halen.
koop sinds dien niks anders
Best goedkoop en suuuper lekker
Eerst was mijn favo ijs
Haagen Daz, valilie & chocolade
quote:Haagen Dazs Macademia Nut Brittle!!!!!!!
Op woensdag 12 december 2001 10:57 schreef Stranger het volgende:
goh, dit topic heb ik al uhmmzz zeker 2 maanden niet meer gezien.. maar ik vind nog steeds hd's macademia nut brittle het lekkerst
Maar die brokken in B&J is dus geen chocolade he, het is chocofantasie. Dat betekend dat het cacao gehalte onder een bepaalde waarde ligt waardoor je het geen chocolade meer mag noemen...
Van B&J ken ik alleen Berry N'ice...
quote:Ehh, doe dan maar allebei, ik heb ze nog nooit geproefd eerlijk gezegd
Op woensdag 12 december 2001 10:53 schreef Vivi het volgende:[..]
Dat was geen optie
!
quote:
Op maandag 09 april 2001 00:17 schreef k_man het volgende:
Heeft iemand eigenlijk wel eens Knoflook-ijs geprobeerd van HD? Ziet er nogal vies uit (grijs), maar schijnt wel lekker te zijn.
quote:Andere topic was oud, en aangezien deze nu actief is kunnen we die verder wel met rust laten.
Op donderdag 13 december 2001 00:52 schreef k_man het volgende:[..]
Niemand?
quote:uhhhm Haagen Dasz is amerikaans! En Ben & Jerry is sinds een jaar Nederlands.
Btw: H-D is lekker
B & J is lekker
Australian is lekker
Hertog vannileroomijs is
Het verschil zit em in de prijs mensen.
eetse
Maar ijs is lekker!
Helaas doet mijn neus vaak pijn bij het ijs eten, aangezien die een keer gebroken is geweest!
quote:Met jou kan ik praten!!
Op woensdag 12 december 2001 17:22 schreef jerney het volgende:
Ben & Jerry's chocolate fudge brownie!!!!
quote:Heb ik ook last van.
Helaas doet mijn neus vaak pijn bij het ijs eten, aangezien die een keer gebroken is geweest!
quote:Probeer es "Vanilla Like it oughta be"
Op vrijdag 14 december 2001 10:18 schreef DarkElf het volgende:
Zijn er ook smaken van B & J waar geen noten in zitten? Daar ben ik allergisch voor.Maar ijs is lekker!
quote:Bedankt voor de tip.
Op vrijdag 14 december 2001 12:22 schreef dnutpops het volgende:[..]
Probeer es "Vanilla Like it oughta be"
quote:Heel vervelend.
Op vrijdag 14 december 2001 10:46 schreef Kookaburra het volgende:[..]
Heb ik ook last van.
Eh, ja ik hou van chocolade.
quote:Als je echt puur van chocola kwijlt ga dan voor Belgium Chocolate.
Op vrijdag 14 december 2001 12:39 schreef plok het volgende:
Shit, ik kan niet kiezen tussen de volgende 2:
- B&J: New York Chocolate Fudge
- HD: Belgium ChocolateEh, ja ik hou van chocolade.
quote:En in de kwaliteit! Sinds B&J en HD er is, vind ik Hertog ijs om te
Op vrijdag 14 december 2001 10:07 schreef dnutpops het volgende:
H-D is nu in de aanbieding bij AH. voor maar liefst Fl6,95Btw: H-D is lekker
B & J is lekker
Australian is lekker
Hertog vannileroomijs isHet verschil zit em in de prijs mensen.
quote:Jawel, maar op elke pot staat dat het sporen van noten bevat, dus nee eigenlijk niet..
Op vrijdag 14 december 2001 10:18 schreef DarkElf het volgende:
Zijn er ook smaken van B & J waar geen noten in zitten? Daar ben ik allergisch voor.
Poor thing... Tis net zo lekker *pest*
quote:Klinkt goed! Neem aan dat die van Haagen Dasz is.
Op woensdag 12 december 2001 19:25 schreef P-tje het volgende:
Eersgisteren bij de Appie (inderdaad deze week in de Bonus) een bak Vanille Brownie Caramel (nieuwe smaak) gescoord en oh oh oh, wat is die lekker!!! Grote stukken kleffe brownie en hele zeëen van caramel. Echte aanrader! Tweede bak is inmiddels aangeschaft
Tot nu toe is nog steeds mijn favoriet B&J Chocolate fudge brownie.
quote:Als ik het bovenstaande zo lees lijkt het me hoog tijd worden voor de Chocolate-Fudge-Brownie-Fanclub... (met korting in de supermarkt voor leden natuurlijk!
Op zaterdag 15 december 2001 14:38 schreef suger het volgende:[..]
Klinkt goed! Neem aan dat die van Haagen Dasz is.
Tot nu toe is nog steeds mijn favoriet B&J Chocolate fudge brownie.
quote:Ik heb er vandaag wat van opgegeten en hij is zeker lekker
Op woensdag 12 december 2001 19:25 schreef P-tje het volgende:
Eersgisteren bij de Appie (inderdaad deze week in de Bonus) een bak Vanille Brownie Caramel (nieuwe smaak) gescoord en oh oh oh, wat is die lekker!!! Grote stukken kleffe brownie en hele zeëen van caramel. Echte aanrader! Tweede bak is inmiddels aangeschaft
quote:Je haalt d'r twee door elkaar: Je hebt namelijk New York Super Fudge Chunck en Chocolate Fudge Brownie...Allebei errúg
Op vrijdag 14 december 2001 12:39 schreef plok het volgende:
- B&J: New York Chocolate Fudge
Chocolate Fudge Brownie ®
Chocolate Ice Cream with Fudge Brownies
New York Super Fudge Chunk ®
Chocolate Ice Cream with White & Dark Chocolate Chunks, Pecans, Walnuts & Chocolatey Covered Almonds
Dies dus niet zo geschikt voor DarkElf!
quote:Ik snap niet dat je dat gore spul koopt, laat staan eet. Rottig Amerikaans fabrieksijs.
Op woensdag 12 december 2001 01:28 schreef Vivi het volgende:
Vergelijkend warenonderzoek.
Normaliter ben ik tijdens mijn wekelijkse Ally mcBeal en Sex and the City avondje verslaafd aan ben & Jerry's die chocolade uitvoering met nootjes en brokken choco.
Maarrrrr...vandaag dacht ik: "kom, laat ik es wat anders proberen, en wel: Haagen Dazs" het hielp ook dat het in de bonus was vandaagAnyweg, het was best te kanen maar ik miste de lekkere brokjes
Daarbij vond ik het ook wat minder gevarieerd smaken en zat ik er veel sneller van vol (gelukkig heb ik met een kleine tussenpauze toch nog de hele beker naar binnen kunnen stouwen zodat ik het bewijsmateriaal tijdig kan vernietigen). Voortaan maar weer ouwe trouwe Ben & Jerry's dus
Ik ben benieuwd wat jullie voorkeur c.q. favoriete smaak is m.b.t. tot dit fascinerende vraagstuk
quote:Vraag me af of je het al hebt geprobeerd. Iedereen vind ijs wel "eens" lekker, wat voor smaak dan ook. Vind het vreemd dat je dit dan goor vindt. Just my oppinion
Op woensdag 26 december 2001 05:19 schreef HiZ het volgende:[..]
Ik snap niet dat je dat gore spul koopt, laat staan eet. Rottig Amerikaans fabrieksijs.
Iemand nog tips welke smaak B&J ik me de volgende keer mag schenken? *Dit was echt hét ultieme bah-ik-voel-me-ongesteld-eten.. volgende maand weer!
anyway..
Heb laatst eens van Haagen Dass iets met aarbei erin gehad, was best te pruimen.
quote:Die is idd waanzinnig lekker.
Op maandag 17 december 2001 21:44 schreef ForrestX het volgende:
B&J Chunkey Monkey!!!!!! zeker weten
Geproefde smaken:
En de volgende smaken die niet meer verkrijgbaar zijn
quote:Häagen Dazs duzzzz.....
Op woensdag 14 mei 2003 20:53 schreef Allan24 het volgende:
Ben & Jerry's natuurlijk!
btw Allan24
quote:Nee, Ben&Jerry's!!
Op woensdag 14 mei 2003 21:39 schreef PolarMonk het volgende:[..]
Häagen Dazs duzzzz.....
btw Allan24 [afbeelding]
er is geen betere, toch ?
quote:
Op maandag 17 december 2001 21:44 schreef ForrestX het volgende:
B&J Chunkey Monkey!!!!!! zeker weten
oh..... maar euhh..... Australian Homemade beats them all.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |