hmm dat was van zondagquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?![]()
staat er ergens iets over?
Da's wel heel dom jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Toeps het volgende:
Ooooh zo balen gister! Ik was de hele middag aan het fotograferen met mijn digicammetje, kom ik er thuis achter dat ik op ISO 200 heb lopen schieten. Grrr! Ik vroeg me al af waarom ik zulke belachelijke sluitertijden nodig had. Resultaat: Prut.
Of nog erger op ISO 800 met een sluitertijd van 1/25 staan klunsen in de felle zon.. goh Kigh-key??? Nee overbelichtquote:
Zeker weten, vanavond mijn camera maar eens flink laten werken in het donkerquote:
En voor zulke mensen hebben ze dus de P-stand uitgevonden!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of nog erger op ISO 800 met een sluitertijd van 1/25 staan klunsen in de felle zon.. goh Kigh-key??? Nee overbelicht![]()
:edit: je bent wel snel van je stof op je sensor af. Dat brand dan wel weg![]()
Ja de P van Prutsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En voor zulke mensen hebben ze dus de P-stand uitgevonden!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En voor zulke mensen hebben ze dus de P-stand uitgevonden!
zondag 2 weken terug ja...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat was van zondag
Downtime door database
quote:
Focus wat? daar heb ik echt nog nooit van gehoord, hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zoek eens in het boekje op focus bracketing, of kies gewoon een ander AF punt![]()
Da's wel jammer....quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Toeps het volgende:
Ooooh zo balen gister! Ik was de hele middag aan het fotograferen met mijn digicammetje, kom ik er thuis achter dat ik op ISO 200 heb lopen schieten. Grrr! Ik vroeg me al af waarom ik zulke belachelijke sluitertijden nodig had. Resultaat: Prut.
LOLquote:
Hehe...ik ben ook maar gestopt na die laatste foto...ik zoek wel een ander slachtoffer.quote:
Nou kom maar op dan!quote:
Zeker best goed gelukt hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben zo brutaal om te crossposten:
[afbeelding]
Ik ben best trots op deze foto.
Vanmiddag gemaakt.
Volgens mij ligt de focus goed, komt ie door het ingestelde diafragma mooi los van de achtergrond.
Negatieve punten: de lichte flikkering van het water (die streep), de eend staat er niet helemaal op, en hij staat zo lekker in het midden![]()
Heb alleen wat aan de kleuren getrokken in PS, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |