Ik had nog zo gevraagd of je die auto eerst ff wou wassenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
en er zit stof op het spatbord en de motorkap, als je dat onder een lage hoek bekijkt is het ook een waas
Inderdaad, dat wassenbeeldeneffect daar wees een fotovriend me ook al op. Maar ik hou nou eenmaal niet zo van uitgebreid in de zon zitten. En als ik dat wel doe, spreken mensen me aan in het spaans/italiaans/turks. Dus ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
Bij die van mij kan ik het wel uitleggen. BL heeft een hele bleke huid. dit ic.m. met foundation en flitsen krijg je dit.
bij de andere foto's komt het denk ik door een combi van erg veel foundation en fel licht.
Het moet maar es kappe wezen met dat "wij zijn vrouwen, wij krijgen alles gedaan voor een zoensmiley" gedoe van julliequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had nog zo gevraagd of je die auto eerst ff wou wassen
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet maar es kappe wezen met dat "wij zijn vrouwen, wij krijgen alles gedaan voor een zoensmiley" gedoe van jullie
Was die pleurisbak zelf maar
![]()
Oh ja wachtquote:
beterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wachtIk pleurde even uit mijn rol
Nee joh kut, zout op met je kusje, auto wassen g8verd8mme![]()
zo
Hmm ik hou het in het vervolg wel op broccoli en aardappeltjes, of die indische zooi met bamiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht op een stoommaaltijdItaliaans vandaag: Penne met kip en spercieboontjes, en veel tomatensaus... zal mij benieuwen..
Tis maar te hopen dat de chinees lekker voor mij kooktquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef Toeps het volgende:
Hallo!
Ik heb net een partij gore macaroni op zeg! Van Honig, jakkes jakkes wat vies! Het leek wel zout in een pakje.
ga spelen in klaagbaak danquote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat is fok WEERontzettend HOERES
traag
![]()
top man, veel plezier enzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:55 schreef Re het volgende:
op naar praag morgen
morgen ochtend maar inpakken, nu geen zin in... iemand nog tips
koffer heb ik geloof ik... maar die is te groot
je moet die post ook niet op zon onmogelijk tijdstip doen, dan slapen mensnequote:Op woensdag 10 mei 2006 07:04 schreef Re het volgende:
[..]
top man, veel plezier enzo
hmja....dus :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |