Ik heb het liedje van Duitsland niet gehoord ?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor Duitsland dit jaarTexas Lightning met No No Never
Volgens mij is Duitsland zelf altijd kansloos omdat de meeste landen het niet eens zijn met het feit dat ze altijd mee mogen doen. Dat wordt dan regelmatig gezegd om het publiek op te stokenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat jij zaterdag van een koude kermis komt want dit liedje is zo puur, eerlijk, vrolijk en charmant gebracht dat het al die huppelkutnummers kansloos laat
mij niet hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het een vrij standaard, weinig bijzonder liedje.
Het zal mij verbazen als het de voorronde doorkomt.
Me 2, maar ik begrijp nog steeds niet hoe NL Treble naar het Eurosongfestival heeft kunnen sturen. Alsof 3-jarige kinderen ernaar kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als Nederland de finale haalt![]()
Heb je de rest van de inzendingen op het NSFgezien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Me 2, maar ik begrijp nog steeds niet hoe NL Treble naar het Eurosongfestival heeft kunnen sturen. Alsof 3-jarige kinderen ernaar kijken.
Voor mensen die geen tv kunnen kijken...kunnen dan rechtstreeks naar de radio luisteren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef Gert het volgende:
Ja, ik vind twee topics eigenlijk ook niet zo handig.
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor mensen die geen tv kunnen kijken...kunnen dan rechtstreeks naar de radio luisteren.![]()
Radio 2 zend dat rechtstreeks uit.quote:
Omdat heel Europa dan na 3 minuten aan de Prozac kanquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Kort vraagje: Waarom laten we Marco Borsato niet optreden met zijn nieuwste hit?
Dan weten we zeker dat we volgend jaar niet meer mee doen. Topidee, dus!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Kort vraagje: Waarom laten we Marco Borsato niet optreden met zijn nieuwste hit?
Marco scoort nog altijd een stuk beter dan Treblequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat heel Europa dan na 3 minuten aan de Prozac kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |