Nouja het is toch het eurovisie songfestival? Daarbij is er al jaren toch niets meer aan en het is nu ook weer niet zo dat Nederland zulke kwalitatief goede bijdragen levert. Tuurlijk; voor het gevoel vind ik het ook leuker dat NL meedoet, maarja. Verder is het ook meer onder druk van overige programma's dat ze geen avond/nacht vullende show gaan maken heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:35 schreef Hapertje het volgende:
Ik hoop toch stiekem dat Treble de finale haalt, wil gewoon ouderwets het echte festival meemaken waarbij Nederland gewoon deelneemt. We hadden al die meuklanden ook nooit erbij moeten laten!
quote:Kate Ryan is straks bij ''Schiffers.fm''
Vanmiddag in Schiffers.fm de Belgische kandidate en topfavoriet van het Eurovisie Songfestival, Kate Ryan. Zij vertelt over haar Songfestival avontuur.
Deelnemer Kate Ryan zingt ‘Je t’adore’. Een uptempo, stevig lied dat muzikaal met beide benen in deze tijd staat. Kate Ryan kennen we in Nederland van haar hit ‘Désenchantée’ uit 2002.
Vanmiddag om 15.15 uur in Schiffers.fm een interview met haar.
Ja, spannend hè die vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar ik ga wel kijkenaltijd leuk, vooral de jury punten voor de deelnemers spannend.
![]()
Ik weet niet over welke lijst jij het hebt, maar bij de meeste lijsten staan de dames helemaal onderin.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:19 schreef Hapertje het volgende:
Over een weekje is het zover, dan is de halve finale van het songfestival. Treble heeft wekenlang onderaan gebungeld, maar in favo-lijsten staan de dames inmiddels op plaats 13 (van de 37)! Gaan ze dan toch de finale halen? En zal Belgie (hopelijk) toch op hun bek gaan met die del van een Kate Ryan (die ook nog eens een vreselijk niemandalletje brengt!)? Praat hier mee!
quote:Nog één dag en dan vertrekken de dames van Treble naar Athene. Wilt u ze uitzwaaien op Schiphol? Dat kan...
De meiden van Treble vertrekken a.s. donderdag 11 mei naar Athene samen met Radio 2 verslaggevers Ron Stoeltie en Hijlco Span.
In Ontbijtradio een live verslag vanaf Schiphol.
U bent van harte welkom om samen met Radio 2 de songfestivalgangers uit te zwaaien. U moet wel vroeg op staan, want om 7.00 uur 's ochtends vetrekken ze.
Tijdstip: 7.00 uur
Waar: vetrekhal, balie 13
Wat een nep-Nederlander ben je toch ook Haaibaaike. En dat met zo'n avatarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Vindje spannend? tuurlijk is het vriendjespolitiek.![]()
Ik hoop dat Treble niet wint,Maar het neemt niet weg dat ik niet kijk
![]()
Oeps, mag Tong dat wel over Treble zeggen dat ze op een na de laatste wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
Zegt nooit zoveel. Als ik hoor wat voor bagger er allemaal weer meedoet kan het alle kanten opgaan.
Treble wordt getipt als een na laatste, tuurlijk oen weet ik wat ie bedoelde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Mens, als je een bericht niet snapt zeg dan gewoon niks.
En het laatste nieuws isquote:Russia: 09.30 - 10.10
Turkey: 10.10 - 10.50
Ukraine: 10.50 - 11.30
Finland: 11.30 - 12.10
The Netherlands: 13.10 - 13.50
Lithuania: 13.50 - 14.30
Portugal: 14.30 - 15.10
Sweden: 15.25 - 16.05
Estonia: 16.05 - 16.45
Bosnia and Herzegovina: 16.45 - 17.25
Iceland: 18.25 - 19.05
quote:Yesterday evening, after Poland closed the first day of rehearsals at the Olympic Indoor Arena, the left 'wing' of the stage collapsed at the upper axis point. As far as esctoday.com has been informed, nobody got injured.
According to Mr. Christos Panagopoulos, President of Greek broadcaster ERT, the damage can and will be repaired in the upcoming days and precautions will be taken to prevent the stage elements to break down again. He said that earlier this morning to esctoday.com. For the moment, the upper part of the
The stage of this year's Eurovision Song Contest consists of six large 'wings', that can move up and down to create a unique setting for each performance. The construction has been created by the creative director of this year's contest, together with the UK-based company StageOne.
Helemaal mee eens. Dit gedrocht van een festival kan de geschiedenisboekjes in. De laatste 10-15 jaar waren echt voor spek en bonen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef Mark het volgende:
Oostenrijk is al afgehaakt, Duitsland en Scandinavie twijfelen. Als Treble niks doet, dan ben ik er voor dat we volgend jaar ook de eer aan ons zelf houden
We zouden ook een keer een fatsoenlijke inzending kunnen sturen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef Mark het volgende:
Oostenrijk is al afgehaakt, Duitsland en Scandinavie twijfelen. Als Treble niks doet, dan ben ik er voor dat we volgend jaar ook de eer aan ons zelf houden
mee eensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zouden ook een keer een fatsoenlijke inzending kunnen sturen.
Die zich daar dan niet te arrogant gedraagt, natuurlijk, want dat speelt ook mee (bij Linda Wagenmakers bijv.).
Met treble zijn we -denk ik- weer eens een paar jaar te laat, een zelfverzonnen taaltje is door de Belgen al met succes gedaan, ik weet niet of dat weer aanslaat...
Esther Hart werd door elke vakjury als beste gezien en beloond. Dat gaat dus niet opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zouden ook een keer een fatsoenlijke inzending kunnen sturen.
Esther Hart is een geweldige zangeres. Maar qua presentatie sprong het er nou niet echt geweldig uit, op dat festival althans... saai outfitje, make-up, achtergrondkoortje, dansje, etc. Misschien had het op een ander festival stukken beter gedaan. Maar Esther is toch in de middenmoot geëindigd? Niet zo slecht als Glennis en de twee Italianen, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Esther Hart werd door elke vakjury als beste gezien en beloond. Dat gaat dus niet op
Zelfs een leuke outfit, make-up, achtergorndkoortje en dansje zeggen niets. Linda Wagenmakersquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Esther Hart is een geweldige zangeres. Maar qua presentatie sprong het er nou niet echt geweldig uit, op dat festival althans... saai outfitje, make-up, achtergrondkoortje, dansje, etc. Misschien had het op een ander festival stukken beter gedaan. Maar Esther is toch in de middenmoot geëindigd? Niet zo slecht als Glennis en de twee Italianen, voor zover ik weet.
Zoals ik al zei: 'Die zich daar dan niet te arrogant gedraagt, natuurlijk, want dat speelt ook mee (bij Linda Wagenmakers bijv.).'quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:36 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Zelfs een leuke outfit, make-up, achtergorndkoortje en dansje zeggen niets. Linda WagenmakersEn zelfs die was ergens middenonder geeindigd.
Dat zou juist enorm gescoord moeten hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien, er zijn mensen die het optreden en de outfit nogal hoerig vonden, naar ik heb begrepen.
quote:Netherlands : There's now only the three Treble girls on stage. There's a really big set-up for this. Three levels of platforms, a guiar and two hand drums kits. There's a lot of walking around with no general reason behind it and there song really does sound longer than three minutes. The vocals completly lack power and sound very thin in the arena. This was a very messy rehearsal, and I can't see it getting much better. I fear a bottom five finish based on this.
quote:As far as my concer, the rehearsal of Treble went a little bit messy. Drum everywhere, and the three girls walking from high to low, from left to right. On the videoscreen we will see dancing drums and a landscape such as the Australian. They sang very well though, but if it would qualify? I still have a little hope, but after Glennis did not qualify, i really don't think treble will do well.
quote:they hoping on, hoping off, those little stages it looks just: messy.
but as i said before, maybe it looks diffrent on camera..... i hope
Als in bierglazen tegen elkaar klinken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Helaas onze Glennis Grace, ze kwam niet verder dan de halve finale vorig jaar![]()
'k vondt het erg jammer voor haar.Was een leuk lied, wel een ballad...maar het klinkte wel leuk
![]()
Lekker engels schrijven die lui..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:06 schreef superhero87 het volgende:
De reacties stromen binnen over de eerste rehearsel van Treble
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |