Nouja het is toch het eurovisie songfestival? Daarbij is er al jaren toch niets meer aan en het is nu ook weer niet zo dat Nederland zulke kwalitatief goede bijdragen levert. Tuurlijk; voor het gevoel vind ik het ook leuker dat NL meedoet, maarja. Verder is het ook meer onder druk van overige programma's dat ze geen avond/nacht vullende show gaan maken heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:35 schreef Hapertje het volgende:
Ik hoop toch stiekem dat Treble de finale haalt, wil gewoon ouderwets het echte festival meemaken waarbij Nederland gewoon deelneemt. We hadden al die meuklanden ook nooit erbij moeten laten!
quote:Kate Ryan is straks bij ''Schiffers.fm''
Vanmiddag in Schiffers.fm de Belgische kandidate en topfavoriet van het Eurovisie Songfestival, Kate Ryan. Zij vertelt over haar Songfestival avontuur.
Deelnemer Kate Ryan zingt ‘Je t’adore’. Een uptempo, stevig lied dat muzikaal met beide benen in deze tijd staat. Kate Ryan kennen we in Nederland van haar hit ‘Désenchantée’ uit 2002.
Vanmiddag om 15.15 uur in Schiffers.fm een interview met haar.
Ja, spannend hè die vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar ik ga wel kijkenaltijd leuk, vooral de jury punten voor de deelnemers spannend.
![]()
Ik weet niet over welke lijst jij het hebt, maar bij de meeste lijsten staan de dames helemaal onderin.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:19 schreef Hapertje het volgende:
Over een weekje is het zover, dan is de halve finale van het songfestival. Treble heeft wekenlang onderaan gebungeld, maar in favo-lijsten staan de dames inmiddels op plaats 13 (van de 37)! Gaan ze dan toch de finale halen? En zal Belgie (hopelijk) toch op hun bek gaan met die del van een Kate Ryan (die ook nog eens een vreselijk niemandalletje brengt!)? Praat hier mee!
quote:Nog één dag en dan vertrekken de dames van Treble naar Athene. Wilt u ze uitzwaaien op Schiphol? Dat kan...
De meiden van Treble vertrekken a.s. donderdag 11 mei naar Athene samen met Radio 2 verslaggevers Ron Stoeltie en Hijlco Span.
In Ontbijtradio een live verslag vanaf Schiphol.
U bent van harte welkom om samen met Radio 2 de songfestivalgangers uit te zwaaien. U moet wel vroeg op staan, want om 7.00 uur 's ochtends vetrekken ze.
Tijdstip: 7.00 uur
Waar: vetrekhal, balie 13
Wat een nep-Nederlander ben je toch ook Haaibaaike. En dat met zo'n avatarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Vindje spannend? tuurlijk is het vriendjespolitiek.![]()
Ik hoop dat Treble niet wint,Maar het neemt niet weg dat ik niet kijk
![]()
Oeps, mag Tong dat wel over Treble zeggen dat ze op een na de laatste wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
Zegt nooit zoveel. Als ik hoor wat voor bagger er allemaal weer meedoet kan het alle kanten opgaan.
Treble wordt getipt als een na laatste, tuurlijk oen weet ik wat ie bedoelde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Mens, als je een bericht niet snapt zeg dan gewoon niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |