Ik heb een 1080i TV.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:08 schreef LuukBes het volgende:
[..]
500 is denk ik pauper-versie voor paupers zonder HDTV-1080p-eisen. Voor diegene die geen boodschap hebben aan alle toeters en bellen, en gewoon gamen met hun 480p TV en 20GB HD. Fijn voor ze dat ze niet opgescheept worden met dingen die ze niet willen, en goedkoper kunnen inkopen.
Wat een gezeur om niks. Ga lekker zeiken op die pauper-Wii zonder HD-content en inferieure crap GC1.5 technologie.![]()
Inderdaad, DVI kan makkelijk 1080 aan. Alleen is er gekozen om de HDMI plug te nemen om dat daar ook gelijk geluid door heen kan. En ik geloof dat HDCP niet toepasbaar was op DVI, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit.
Dual link DVI kan nog veel hoger dan 1080p.
Wat lul je nou allemaal slap..
Daaromquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef Geqxon het volgende:
Man, ik heb 5 jaar terug al een controller in mijn handen gehad met zo'n "tilting" sensor
Inderdaad. Wat een )@#($*)@#($mongolen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus, als ik bij de persconferentie was. Zou ik roepen: KK NA-APER !!! VERZIN ZELF IETS. NINTENDO FOR TEH WIN
quote:"Imitation is the sincerest form of flattery," a Nintendo representative simply replied when asked for comment from CNN Money.
Als die coretard pack ook nog uitbreidbaar was geweest dan gaf ik je groot gelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:08 schreef LuukBes het volgende:
[..]
500 is denk ik pauper-versie voor paupers zonder HDTV-1080p-eisen. Voor diegene die geen boodschap hebben aan alle toeters en bellen, en gewoon gamen met hun 480p TV en 20GB HD. Fijn voor ze dat ze niet opgescheept worden met dingen die ze niet willen, en goedkoper kunnen inkopen.
Wat een gezeur om niks. Ga lekker zeiken op die pauper-Wii zonder HD-content en inferieure crap GC1.5 technologie.![]()
Inmiddels wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inderdaad, DVI kan makkelijk 1080 aan. Alleen is er gekozen om de HDMI plug te nemen om dat daar ook gelijk geluid door heen kan. En ik geloof dat HDCP niet toepasbaar was op DVI, maar dat weet ik niet zeker.
Hij is groter geworden dan dat ie al wasquote:
Je avaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is groter dan de originele Xbox, en ook nog eens 5 kilo Geqxon
Het is een trailerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Mooi filmpje, mis alleen weer gameplay beelden
Geen gehannis met grote externe blokken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:23 schreef Tain het volgende:
Snap het nut ook niet van een nog steeds interne voeding...
Aha, maar dan moet je tv dat toch ook ondersteunen?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit.
Dual link DVI kan nog veel hoger dan 1080p.
Wat lul je nou allemaal slap..
Xbox 360 heeft niet eens DualLink aansluiting volgens mij.quote:The difference between the two is that the dual-link contains additional twisted pairs, and if both your source equipment and your display are set up to handle dual-link, the use of these additional pairs will lower the bitrate, increasing the effective bandwidth of the interface. However, as matters stand today, there are very few devices on the market which actually use the dual-link interface. Dual link won't hurt anything, but in most cases, it won't help either.
Of het verboden is om gameplay beelden in een trailer te stoppenquote:
30cm?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geen gehannis met grote externe blokken.
Zoals die van microsoft. Waardoor je je tv-meubel 30cm naar voren moet schuiven
Prima allemaal, maar DVI kan gewoon wat HDMI kan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:26 schreef LuukBes het volgende:
[..]
[..]
Xbox 360 heeft niet eens DualLink aansluiting volgens mij.
http://www.digiupdate.com/G002_DVI_HDMI_and_HDCP.html
HDMI = DVI+Audio+HDCPquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima allemaal, maar DVI kan gewoon wat HDMI kan.
HDMI is gebaseerd op DVI. Alleen dan met audio.
Is het echt zo moelijk te begrijpen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |