B team met 19 spelers zeker...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Thnx dat je b team redelijk laag mid had wist ik wel.Daarom heb ik juist niet tegen je gecounterd![]()
Het was een leuke match geen blessures enzo![]()
Inderdaad, alleen voor jezelf maken!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maak ook de rest maar dan, als je niet kan wachten
Vriendschappelijke nationale cups..quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:47 schreef thewishmaster het volgende:
Even een vraagje: via www.cupmanager.org (een site waarmee je een cup kan creeren voor de wedstrijden van woensdag van Hattrick) doe ik mee aan een cup, die as woensdag begint. Bij mijn wedstrijdschema staat echter de wedstrijd van as woensdag nog niet vermeld. Weet iemand of ik nu alsnog een friendly moet regelen of dat deze wedstrijd later vermeld gaat worden?
Dan moet je bij degene zijn die de cup organiseertquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:47 schreef thewishmaster het volgende:
Even een vraagje: via www.cupmanager.org (een site waarmee je een cup kan creeren voor de wedstrijden van woensdag van Hattrick) doe ik mee aan een cup, die as woensdag begint. Bij mijn wedstrijdschema staat echter de wedstrijd van as woensdag nog niet vermeld. Weet iemand of ik nu alsnog een friendly moet regelen of dat deze wedstrijd later vermeld gaat worden?
maat je team id klopt nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:02 schreef jde_kok het volgende:
VK,
DIe middenvelders staan nu nog op formidabel, maar stijgen dit seizoen door naar briljant met de komende weken op komst. Dan kan ik komend seizoen met een mooi middenveld in de VIII voor de titel gaan of eventueel als het nu al goed gaat geen flater slaan in de VII.
Geld is gewoon idd een groot probleem. Zeker als je je team snel wil laten verbeteren. Mijn spitsen komen niet verder dan goed scoren en redelijk passen. Daar ga ik zeker geen potten mee breken. Mijn verdedigers komen ook niet verder dan redelijk verdedigen. Kan allemaal een stuk beter, als ik het geld had... Zucht.
ik ben niet zo'n spaarderquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef Grumpey het volgende:
VK, het grote verschil zit hem in het hebben van veel geld. Immers, briljante spelers zijn ook steeds minder waard. Probeer zoveel mogelijk reserves aan te leggen (net als mij, jonks, komrad, lortnoc) aangezien gespaard geld op de rekening geen ontwaarding heeft zoals spelermateriaal, en door deze deflatie steeds meer waard wordt. Daarnaast krijg je als klap op de vuurpijl ook nog eens rente erover, zeker in een tijd waarin geld steeds moeilijker wordt om te verdienen steeds belangrijker.
sorry hoor, maar die jongen heeft allang genoeg moeten wachten, ik vind t niet raar dat ie zelf t initiatief grijpt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maak ook de rest maar dan, als je niet kan wachten
Haha, dank je wel. Is aangepast!quote:maat je team id klopt niet
moet 811585 zijn![]()
Ik heb in het andere topic allang gemeld dat ik er nu geen tijd voor heb en dat degene die zich geroepen voelt vrij is om avatars te maken... geef ik een keer iets uit handen, reageert er niemand...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n spaarder
nu heb ik 1.5 miljoen op de bank, maar dat moet ik ws weer uit gaan geven omdat mn WC spits er voor 5 weken uitligt
[..]
sorry hoor, maar die jongen heeft allang genoeg moeten wachten, ik vind t niet raar dat ie zelf t initiatief grijpt.
vindt toch wel schandalig dat die avatars er nog niet zijn![]()
Maak je niet druk, het is al warm genoeg...quote:Ik ga ze morgen ofzo wel weer maken hoor.. stelltje $%@#$%@#%#@
Er waren potverdorie bar weinig stemmen, dus het leeft niet.. maar als die avatars niet komen leeft het opeens wel.. raar he?
We zullen ze krijgen stelletje ...!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb in het andere topic allang gemeld dat ik er nu geen tijd voor heb en dat degene die zich geroepen voelt vrij is om avatars te maken... geef ik een keer iets uit handen, reageert er niemand...
Ik ga ze morgen ofzo wel weer maken hoor.. stelltje $%@#$%@#%#@![]()
Er waren potverdorie bar weinig stemmen, dus het leeft niet.. maar als die avatars niet komen leeft het opeens wel.. raar he?
edit - en hij had ook de rest van de avatars al kunnen maken als hij toch de hele tijd maar uit zn duim zit te zuigen
rustig maar, het komt allemaal goed. Adem in de door de neus en uit door de mondquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb in het andere topic allang gemeld dat ik er nu geen tijd voor heb en dat degene die zich geroepen voelt vrij is om avatars te maken... geef ik een keer iets uit handen, reageert er niemand...
Ik ga ze morgen ofzo wel weer maken hoor.. stelltje $%@#$%@#%#@![]()
edit - en hij had ook de rest van de avatars al kunnen maken als hij toch de hele tijd maar uit zn duim zit te zuigen
Dan doe je dat zelf maar, ik doe het niet meer.. stank voor dankquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
We zullen krijgen stelletje ...!
Btw, volgende keer barcalona en chelsea awards er weer in..![]()
Dat riep ik al toen je het van me overnam. Maar jij vond het wel meevallenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er waren potverdorie bar weinig stemmen, dus het leeft niet..
Toen viel het wel mee, dit jaar was er echt een dieptepunt..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat riep ik al toen je het van me overnam. Maar jij vond het wel meevallen
Sorry mate, geen html-kennisquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:44 schreef maniack28 het volgende:
Daarom stop ik er nu ook mee.. als die avatars af zijn, ben ik voortaan geen awardmaker meer
En als er nog mensen zijn die zich geroepen voelen om het gedeelte van de team van de week/maand op fokhattrick.nl aan te passen, graag! Er staan al een aantal oude teams van de week op. Anderen die er niet bij staan moeten opgezocht en ook gearchiveerd worden, verder zal Foetre iedere maand met een nieuw team van de maand bestandje komen wat je er dan op moet zetten.
Dus... wie kan er een beetje html en heeft tijd teveel?
Stemmen tellen was zo gebeurd.. met die 10 mensen die gestemd hadden.. daar ga je geen applicatie voor schrijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:47 schreef DSanka het volgende:
Er moet hier toch wel iemand zijn die even snel een app in elkaar kan draaien waarmee gestemd kan worden op die awards. Moet er wel een vakkundige jury zijn die mensen nomineerd. Hoeven mensen alleen nog maar te klikken. Is toch wat makkelijker dan dat je alles moet gaan typen in een bericht op het forum. Heeft diegene die de avatars moet maken ook weer meer tijd, want hij hoeft geen stemmen te tellen.
Bij een van mijn andere federaties bekijken we gewoon met een jury van een man of vijf wat de prestaties zijn binnen de federatie en delen aan de hand daarvan de awards uit. Daar gaat alleen wel verdomde veel tijd in zitten heb ik afgelopen seizoen gemerkt en er zijn maar weinig mensen die de tijd hebben om dat te doen.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef maniack28 het volgende:
Ok.. VK neemt de awards over volgend seizoen.. eventueel met Pekel, maar dat zoek je zelf maar uit(reken er maar niet op dat Pekel iets doet behalve een topic openen
)
Anywayz.. nu nog iemand voor het site gedeelte van het team van de maand.. wie biedt?
dat was pekel toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil anders wel helpen VK met de awards volgende keer, maar dat zien we dan wel.
Wil maniak nog wel de awards bekend maken via de radio? Die zwoele stem willen we natuurlijk niet missen!
Nee, niet relax.. jullie lopen allemaal te mierenneuken en doen zelf niks (behalve jij dan met Vinnie Jonesquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, niet relax.. jullie lopen allemaal te mierenneuken en doen zelf niks (behalve jij dan met Vinnie Jones). Nu krijgen anderen de kans en dan moeten ze die lekker aangrijpen. Ik wil er namelijk vanaf en enkel en alleen nog de Fok!Cup doen met JD. Van het weekend ga ik met JD overleggen over het een en ander en dan komen we binnenkort met een opzet. Door me enkel te beperken tot de cup kan ik beloven dat de site ook gewoon bijgewerkt is...
Hij is te breedquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:22 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
HTML is nou eenmaal lastig als je er geen stront van snapt.
Ik probeer zoveel mogelijk te helpen maar ik kan ook ni alles
@ VK ik wil je wel helpen met de awards mijne is ook redelijk gelukt.
Maar egt goed ben ik er ni in[afbeelding]
Ik weet het was maar een probeerseltje van 10 sec.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is te breed
De avatars van deze ronde maak ik nog wel.. dus je loopt nu met een onofficiele rondDe volgende ronde zoeken jullie het zelf maar uit
quote:Miklós Kerekes
TSI = 3 540 , 21 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: formidable Set pieces: weak
ik zal ook nog eens op je stemmenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is te breed
De avatars van deze ronde maak ik nog wel.. dus je loopt nu met een onofficiele rondDe volgende ronde zoeken jullie het zelf maar uit
neej, dat is het optreden, nu verklap je de actquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Daemon19 het volgende:
Is dat tussen de bevalling en scheiding door?
Ik ga hem waarschijnlijk verkopen. Heb hem nu 2 weken getraind en zoveel winst ga je er nooit meer op maken. Iemand een idee voor een vraagprijs?quote:Petre Deaconu (113038125) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 912 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Verder is de vorm eindelijk weer wat aangetrokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:25 schreef Yankee_One het volgende:
Geen stijgers verwacht, maar
[..]
Ik ga hem waarschijnlijk verkopen. Heb hem nu 2 weken getraind en zoveel winst ga je er nooit meer op maken. Iemand een idee voor een vraagprijs?
Als deze week het laatst is neem ik hem nu over hequote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:12 schreef Grumpey het volgende:
joralf, je vriendje is nu briljant en ik vermoed dat ik niet meer zo lang SP train (deze week was laatst misschien al) dus wanneer neem je hem over?
quote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 180, 18 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mangoworks2002 - Flappekz voor Woensdag op het programma
Word class mids zijn homo'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:02 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 1460 (+2410/-950)
Vorm: 2 (+11/-9)
Scoren: 2 (+2/-)
GVD!!! Week 4 dat mijn WC mid in waardeloos vorm is... ik kan het volgende week wel vergeten.. ik ga verliezen, want het scheelt bijna een heel niveau in middenveldratings...KUTZOOI!!!
edit - en mn uitstekend/matig spits is gedaald naar rampzalig vormomfg... hoe kan iemand zo ver dalen, als hij iedere week speelt.. dit is echt triest man..
![]()
beetje spanning op zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:09 schreef Lennox het volgende:
Volle training, geen blessures en 3 punten. Wat heb je nog meer te wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |