je kunt er geen ervaring mee opdoen, zoals met opstellingen. het wordt beter naarmate je defs hoger verdediging en/of passen krijgen (passen 2x zoveel als verdedigen)quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:38 schreef MrMoon het volgende:
ik speel sinds dit seizoen 5-3-2 en het liefst op de counter (indien mogelijk natuurlijk), maar mijn vraag is als volgt:
Wordt je team ook beter in de countertaktiek naarmate je dit vaker speelt of is het gewoon puur afhankelijk van het passen van je verdediging?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je kunt er geen ervaring mee opdoen, zoals met opstellingen. het wordt beter naarmate je defs hoger verdediging en/of passen krijgen (passen 2x zoveel als verdedigen)
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:43 schreef Grumpey het volgende:
puur afhankelijk van passen van verdedigers (2/3e) en verdedigen van verdedigers (1/3e)....
voor de rest nergens van.
goed te doen naar mijn mening, als je aanval maar sterk genoeg isquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
thnx
nog even een vraagje:
mijn middenveld is waardeloos (laag) en dat van mijn tegenstander is slecht (hoog) is dit verschil op te vangen door de counter of is het verschil te groot?
daar wordt momenteel aan gewerkt haha. Ik heb namelijk al weken het probleem dat ik het allemaal goed kan houden, maar dat mijn aanval te slecht is. Ik probeer nu mijn aanval dusdanig te versterken zodat ik em kan pakkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
goed te doen naar mijn mening, als je aanval maar sterk genoeg is
Rampzalig laagquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar wordt momenteel aan gewerkt haha. Ik heb namelijk al weken het probleem dat ik het allemaal goed kan houden, maar dat mijn aanval te slecht is. Ik probeer nu mijn aanval dusdanig te versterken zodat ik em kan pakken
En als mijn middenveld nu rampzalig (laag) is. Is het dan ook nog zo goed te doen?
en Jonks?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt......waar is Lorrie de laatste tijd? en qyn? en goten?
haha nee niet eens..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Rampzalig laagga je 5-0-5 spelen ofzo
![]()
Dat komt natuurlijk omdat je geen ervaring in die opstellingen hebt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha nee niet eens..
Ik twijfel nog tussen 4-3-3 of 5-2-3 en bij 5-2-3 is mijn middenveld volgens HT Ratings rampzalig (laag).. Dus vandaar dat ik het me afvroeg
750kquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Mensen die gaan winkelen naar een 17jr uitstekend hebben dat wel doorDie speler heeft al weinig TSI, met die blessure is dat helemaal laag natuurlijk.
Voor hoeveel wil je hem listen?
Ah nou dan ga ik gewoon 5-3-2 CA spelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat je geen ervaring in die opstellingen hebt.
Het gaat zeker om deze wedstrijd? the chevy's - Wurdsje FC zoja hij haald in thuiswedstrijd zwak -- in z'n thuiswedstrijden en als jij dan rampzalig heel laag haald lijkt mij het verschil een beetje teveel van het goede .
Je aanval en verdediging zijn wel beter als die van hem maar ik zou gewoon 5-3-2 CA spelen met 2 innermids en 1 winger als je die hebt.
Het balbezit is nu 67 % - 33 %, maar rampzalig (laag) moet je zeker [u[niet[/u] doen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
thnx
nog even een vraagje:
mijn middenveld is waardeloos (laag) en dat van mijn tegenstander is slecht (hoog) is dit verschil op te vangen door de counter of is het verschil te groot?
Thnx dat je b team redelijk laag mid had wist ik wel.Daarom heb ik juist niet tegen je gecounterdquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Foetre gefeli man, ik heb blijkbaar nog een redelijk zwak middenveld...
Ik list om 22:08, dus dan is mn wedstrijd al 98 minuten bezig, dus hopen maar dat iemand niet zo oplet, en anders is ie toch binnen een week op gezond..quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik list om 22:08, dus dan is mn wedstrijd al 98 minuten bezig, dus hopen maar dat iemand niet zo oplet, en anders is ie toch binnen een week op gezond..(hij staat nu op +2)
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:45 schreef foetre het volgende:
<------------------------ look at my avatar![]()
Nee ik had geen geduld meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |