quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef maniack28 het volgende:
Ok.. VK neemt de awards over volgend seizoen.. eventueel met Pekel, maar dat zoek je zelf maar uit(reken er maar niet op dat Pekel iets doet behalve een topic openen
)
Anywayz.. nu nog iemand voor het site gedeelte van het team van de maand.. wie biedt?
dat was pekel toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil anders wel helpen VK met de awards volgende keer, maar dat zien we dan wel.
Wil maniak nog wel de awards bekend maken via de radio? Die zwoele stem willen we natuurlijk niet missen!
Nee, niet relax.. jullie lopen allemaal te mierenneuken en doen zelf niks (behalve jij dan met Vinnie Jonesquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, niet relax.. jullie lopen allemaal te mierenneuken en doen zelf niks (behalve jij dan met Vinnie Jones). Nu krijgen anderen de kans en dan moeten ze die lekker aangrijpen. Ik wil er namelijk vanaf en enkel en alleen nog de Fok!Cup doen met JD. Van het weekend ga ik met JD overleggen over het een en ander en dan komen we binnenkort met een opzet. Door me enkel te beperken tot de cup kan ik beloven dat de site ook gewoon bijgewerkt is...
Hij is te breedquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:22 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
HTML is nou eenmaal lastig als je er geen stront van snapt.
Ik probeer zoveel mogelijk te helpen maar ik kan ook ni alles
@ VK ik wil je wel helpen met de awards mijne is ook redelijk gelukt.
Maar egt goed ben ik er ni in[afbeelding]
Ik weet het was maar een probeerseltje van 10 sec.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is te breed
De avatars van deze ronde maak ik nog wel.. dus je loopt nu met een onofficiele rondDe volgende ronde zoeken jullie het zelf maar uit
quote:Miklós Kerekes
TSI = 3 540 , 21 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: formidable Set pieces: weak
ik zal ook nog eens op je stemmenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is te breed
De avatars van deze ronde maak ik nog wel.. dus je loopt nu met een onofficiele rondDe volgende ronde zoeken jullie het zelf maar uit
neej, dat is het optreden, nu verklap je de actquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Daemon19 het volgende:
Is dat tussen de bevalling en scheiding door?
Ik ga hem waarschijnlijk verkopen. Heb hem nu 2 weken getraind en zoveel winst ga je er nooit meer op maken. Iemand een idee voor een vraagprijs?quote:Petre Deaconu (113038125) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 912 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Verder is de vorm eindelijk weer wat aangetrokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:25 schreef Yankee_One het volgende:
Geen stijgers verwacht, maar
[..]
Ik ga hem waarschijnlijk verkopen. Heb hem nu 2 weken getraind en zoveel winst ga je er nooit meer op maken. Iemand een idee voor een vraagprijs?
Als deze week het laatst is neem ik hem nu over hequote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:12 schreef Grumpey het volgende:
joralf, je vriendje is nu briljant en ik vermoed dat ik niet meer zo lang SP train (deze week was laatst misschien al) dus wanneer neem je hem over?
quote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 180, 18 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mangoworks2002 - Flappekz voor Woensdag op het programma
Word class mids zijn homo'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:02 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 1460 (+2410/-950)
Vorm: 2 (+11/-9)
Scoren: 2 (+2/-)
GVD!!! Week 4 dat mijn WC mid in waardeloos vorm is... ik kan het volgende week wel vergeten.. ik ga verliezen, want het scheelt bijna een heel niveau in middenveldratings...KUTZOOI!!!
edit - en mn uitstekend/matig spits is gedaald naar rampzalig vormomfg... hoe kan iemand zo ver dalen, als hij iedere week speelt.. dit is echt triest man..
![]()
beetje spanning op zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:09 schreef Lennox het volgende:
Volle training, geen blessures en 3 punten. Wat heb je nog meer te wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |