quote:
pfff gelukkig maar... ik maakte me wel 'n beetje zorgen om ons fokje.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
Helemaal! Hij heeft wel nog wat last van hooikoorts, maar omdat het gisteren regende gaat het alweer wat beter, de schat.![]()
![]()
* Tha_Erik opgelucht adem haalt.quote:
Of Dizer is weer terug gegaan naar de trilsteen. Hij leek het daar naar zijn zin te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar... ik maakte me wel 'n beetje zorgen om ons fokje.....
nu Dizer nog terug zien te krijgen, want die is volgens mij nog steeds boos
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
So if someone wants to know
and asks you where I am
you say you saw me go
for a swim with Sam
quote:
quote:Sam here says they call him "nice"
And that it makes him really sick
That his "nice" is like "polite"
And silence does the trick
quote:
quote:"The sea has many drops of water
But the salt won't let you taste the sweet"
In deze hitte is een uurtje de max voor een blanke zonder zonnecreme hoor. Overigens kan het erger; ik zag pas iemand die was helemaal rood, maar had nog de afdruk van een zonnebrilquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAARGH, ik ben enorm verbrand![]()
En dat blijf je dus het hele jaar zien![]()
Monica Bellucci is dan ook een mooie vrouw.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Meest sexy foto.
[[url=http://img147.imagevenue.com/loc39/th_89445_monica456.jpg]afbeelding][/URL]
Het kon dan ook je oma zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Monica Bellucci is dan ook een mooie vrouw.
Ja, maar ik heb vrijdag ook heel de dag in de zon gezeten en toen was er niks gebeurd...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze hitte is een uurtje de max voor een blanke zonder zonnecreme hoor. Overigens kan het erger; ik zag pas iemand die was helemaal rood, maar had nog de afdruk van een zonnebril.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAARGH, ik ben enorm verbrand![]()
En dat blijf je dus het hele jaar zien![]()
Dan had ik een mooie oma. En hadden er mooie genen in mijn familie gezetenquote:
Het is de voorkant, en daar krijg ik niet vaak een klap gelukkigquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef rena het volgende:
[..]
Is ook leuk als mensen je dan een klap op je rug of het bepaalde lichaamsdeel geven![]()
![]()
Dat doe jij zeker?!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef rena het volgende:
[..]
Is ook leuk als mensen je dan een klap op je rug of het bepaalde lichaamsdeel geven![]()
![]()
Ik heb weleens een stokje, dat net voordien in brand stond dmv een aansteker, tegen een arm geduwd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe jij zeker?!
Ik krijg altijd de neiging om die mensen eerst te verbranden en ze dan een klap te geven, maar verbrande huid is zo viezig.
quote:
Hm, jij bent er dus echt zo een?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef rena het volgende:
[..]
Ik?
![]()
Waarom denk je zo over mij?
![]()
De pijnlijke koppen die ze trekkenDaar doe ik het voor
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:46 schreef Paltos het volgende:
Hoe voelt dat, verbranden?
Nog nooit gehad, eigenlijk.
Probeer het eens op jezelf!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb weleens een stokje, dat net voordien in brand stond dmv een aansteker, tegen een arm geduwd.
Mooi, dan hoeven wij dat niet meer te doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
Wat gemeen! Ik walg van mezelf.
Of een muntje boven een aansteker houden en dan geven aan iemand!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb weleens een stokje, dat net voordien in brand stond dmv een aansteker, tegen een arm geduwd.
Dus zo blijf jij baas op de speelplaats.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of een muntje boven een aansteker houden en dan geven aan iemand! [afbeelding]
"Kijk eens! Een euro, voor jou!"
Maar hou houd je dat muntje dan boven de aansteker, en hoe geef je het aan iemand? Want dan doet het toch ook "au"?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of een muntje boven een aansteker houden en dan geven aan iemand! [afbeelding]
"Kijk eens! Een euro, voor jou!"
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef willbee het volgende:
the philsorsist. Sorry naam is gewoon bagger.
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, jij bent er dus echt zo een?. Het siert je niet, rena.
Je houdt het gewoon losjes vast aan het 'uiteinde' (dat kan niet echt met een rond muntjequote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hou houd je dat muntje dan boven de aansteker, en hoe geef je het aan iemand? Want dan doet het toch ook "au"?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hou houd je dat muntje dan boven de aansteker, en hoe geef je het aan iemand? Want dan doet het toch ook "au"?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je houdt het gewoon losjes vast aan het 'uiteinde' (dat kan niet echt met een rond muntje, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?
).
En dan druk je het heel vrolijk, met een grote grijns op je gezicht, bij iemand in zijn hand.
met "hou" bedoel ik natuurlijk "hoe"quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moet je met een pincet aangeven denk ik
Daarom, het lijkt me niet echt een goede methodequote:Op woensdag 10 mei 2006 21:56 schreef rena het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand het muntje dan aanpakt.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon achter iemand gaan staan en zijn/haar haren in de fik steken en er muntjes opgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |