quote:
quote:"The sea has many drops of water
But the salt won't let you taste the sweet"
In deze hitte is een uurtje de max voor een blanke zonder zonnecreme hoor. Overigens kan het erger; ik zag pas iemand die was helemaal rood, maar had nog de afdruk van een zonnebrilquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAARGH, ik ben enorm verbrand![]()
En dat blijf je dus het hele jaar zien![]()
Monica Bellucci is dan ook een mooie vrouw.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Meest sexy foto.
[[url=http://img147.imagevenue.com/loc39/th_89445_monica456.jpg]afbeelding][/URL]
Het kon dan ook je oma zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Monica Bellucci is dan ook een mooie vrouw.
Ja, maar ik heb vrijdag ook heel de dag in de zon gezeten en toen was er niks gebeurd...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze hitte is een uurtje de max voor een blanke zonder zonnecreme hoor. Overigens kan het erger; ik zag pas iemand die was helemaal rood, maar had nog de afdruk van een zonnebril.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAARGH, ik ben enorm verbrand![]()
En dat blijf je dus het hele jaar zien![]()
Dan had ik een mooie oma. En hadden er mooie genen in mijn familie gezetenquote:
Het is de voorkant, en daar krijg ik niet vaak een klap gelukkigquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef rena het volgende:
[..]
Is ook leuk als mensen je dan een klap op je rug of het bepaalde lichaamsdeel geven![]()
![]()
Dat doe jij zeker?!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:43 schreef rena het volgende:
[..]
Is ook leuk als mensen je dan een klap op je rug of het bepaalde lichaamsdeel geven![]()
![]()
Ik heb weleens een stokje, dat net voordien in brand stond dmv een aansteker, tegen een arm geduwd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe jij zeker?!
Ik krijg altijd de neiging om die mensen eerst te verbranden en ze dan een klap te geven, maar verbrande huid is zo viezig.
quote:
Hm, jij bent er dus echt zo een?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef rena het volgende:
[..]
Ik?
![]()
Waarom denk je zo over mij?
![]()
De pijnlijke koppen die ze trekkenDaar doe ik het voor
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:46 schreef Paltos het volgende:
Hoe voelt dat, verbranden?
Nog nooit gehad, eigenlijk.
Probeer het eens op jezelf!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb weleens een stokje, dat net voordien in brand stond dmv een aansteker, tegen een arm geduwd.
Mooi, dan hoeven wij dat niet meer te doen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
Wat gemeen! Ik walg van mezelf.
Of een muntje boven een aansteker houden en dan geven aan iemand!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb weleens een stokje, dat net voordien in brand stond dmv een aansteker, tegen een arm geduwd.
Dus zo blijf jij baas op de speelplaats.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of een muntje boven een aansteker houden en dan geven aan iemand! [afbeelding]
"Kijk eens! Een euro, voor jou!"
Maar hou houd je dat muntje dan boven de aansteker, en hoe geef je het aan iemand? Want dan doet het toch ook "au"?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of een muntje boven een aansteker houden en dan geven aan iemand! [afbeelding]
"Kijk eens! Een euro, voor jou!"
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef willbee het volgende:
the philsorsist. Sorry naam is gewoon bagger.
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, jij bent er dus echt zo een?. Het siert je niet, rena.
Je houdt het gewoon losjes vast aan het 'uiteinde' (dat kan niet echt met een rond muntjequote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hou houd je dat muntje dan boven de aansteker, en hoe geef je het aan iemand? Want dan doet het toch ook "au"?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hou houd je dat muntje dan boven de aansteker, en hoe geef je het aan iemand? Want dan doet het toch ook "au"?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je houdt het gewoon losjes vast aan het 'uiteinde' (dat kan niet echt met een rond muntje, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?
).
En dan druk je het heel vrolijk, met een grote grijns op je gezicht, bij iemand in zijn hand.
met "hou" bedoel ik natuurlijk "hoe"quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat moet je met een pincet aangeven denk ik
Daarom, het lijkt me niet echt een goede methodequote:Op woensdag 10 mei 2006 21:56 schreef rena het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand het muntje dan aanpakt.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon achter iemand gaan staan en zijn/haar haren in de fik steken en er muntjes opgooien.
Of per ongeluk je sigaret uitdrukken in iemands oog!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon achter iemand gaan staan en zijn/haar haren in de fik steken en er muntjes opgooien.
Ik heb een keer een sigaret in mijn mond (lees: op mijn tong) gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of per ongeluk je sigaret uitdrukken in iemands oog!
Zeurkousquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit jij mij hier weer te stalken.
Schoft die je bent.
En jij beslist dat ik dat liedje van Treble mooi moet vinden.
Dat bepaal ik, niet jij![]()
Een blinde wou je een trekje geven en jij keek net naar een langslopend meisje terwijl hij die sigaret in je mond duwde??quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een keer een sigaret in mijn mond (lees: op mijn tong) gehad.
Ja, met de verkeerde kant dus.
Ik weet al niet meer hoe het gebeurde, maar het was mijn broer die het deed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een blinde wou je een trekje geven en jij keek net naar een langslopend meisje terwijl hij die sigaret in je mond duwde??
Anders zie ik zoiets niet snel gebeuren
Bemoei jij niet meequote:
Dat heb ik ook al gedaan. Buiten die muntjes dan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer hoe het gebeurde, maar het was mijn broer die het deed.
Dat is net zoiets als rondjes om een groepje Marokkanen rennen en de hele tijd schreeuwen: "Ga terug naar je land, allochtoon.quote:
Mijn zus heeft me eens kokend hete thee laten drinken door een rietjequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer hoe het gebeurde, maar het was mijn broer die het deed.
Wat een matige vergelijking.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als rondjes om een groepje Marokkanen rennen en de hele tijd schreeuwen: "Ga terug naar je land, allochtoon."
En als je dan klappen krijgt, gaan huilen en roepen dat het 'een stel agressievelingen' zijn.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn zus heeft me eens kokend hete thee laten drinken door een rietjeBroers
en
zussen
Helemaal niet. Jij zoekt haar de hele tijd op, probeert haar te stangen en je gaat hier zeuren dat ze een zeurkous is.quote:
Dat was opzettelijk jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Ja, maar dat was opzettelijk, toch?
Dat van mijn broer niet.
Jeez, Beev. Laat dat mens toch eens met rust.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Zij stangt mij juist.
Kijk maar: [The Daily Jensen #8] Binnenkort ook Maikuuul op de bank!?!?
En ik snap hem niet.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan weet je wat het is om gestalkt te worden..
Dus doei
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was opzettelijk ja![]()
Maar goed, ze was nog jong en onbezonnen moeten we maar denken
Zeg wijsneus, volgens mij gaf ik geen reactie op haar maar zij op mij, dus lul niet uit je nekquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, Beev. Laat dat mens toch eens met rust.
Ze is er duidelijk niet van gediend, en ja, ze hapt snel. Laat 'r toch.
Kijk eens naar die droevige PI's van Hb. Ze is duidelijk aangeslagen door jouw gestalk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |