quote:Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
Er gaan allemaal geruchten dat Jaakke en Fontein gaan opstappen, maar ik geloof het niet. Het staat ook op ajaxonline.org, doorgaans toch wel betrouwbaar, maar ik denk dat het door supporters die ze graag weg willen hebben, de wereld in hebben geholpen.
Ik denk dat het ook zo'n gevalletje is van "de wens is vader van de gedachte"quote:Geruchten over opstappen Jaakke en Fontein
In Amsterdam gonst het momenteel van de geruchten dat enkele belangrijke beleidsbepalers van Ajax hun ontslag zullen indienen. Daarbij zou het gaan om algemeen directeur Maarten Fontein en voorzitter John Jaakke. Volgens de website AFCA.nl stapt het duo mogelijk op vanwege de aanhoudende onrust binnen Ajax. Met name Jaakke ligt al maanden onder vuur bij de fanatieke aanhang van Ajax.
Door aandeelhouders en de zogenoemde vijfde colonne zou veel kritiek zijn uitgeoefend op de manier waarop de clubleiding van Ajax is omgegaan met trainer Danny Blind. De oefenmeester weet al weken dat hij het veld moet ruimen, maar heeft dat nog steeds niet officieel te horen gekregen van het Ajax-bestuur. Terwijl Blind in het ongewisse werd gelaten onderhandelde technisch adviseur Piet Keizer namens Ajax met Henk ten Cate. Met de assistent-coach van Barcelona zou zelfs al een akkoord zijn bereikt.
Vanwege de steeds weer terugkerende spreekkoren aan het adres van Jaakke lijkt een vertrek van de 51-jarige preses niet ondenkbaar. Het opstappen van Fontein zou meer verbazing wekken, gezien het feit dat de Ajax-directeur nog geen half jaar werkzaam is in De Arena.
In mijn optiek een goede directeur. Je ziet geen uit het oog sprekende dingen, maar fouten maakt ie niet zo snel.quote:
Die zijn dus NIET betrouwbaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
Het staat ook op ajaxonline.org, doorgaans toch wel betrouwbaar,
Dus geen stoute dingen doen vanavond jongensquote:Ajax dreigt met stadionverbod voor relschoppers
ANP
AMSTERDAM - - Ajax dreigt met een stadionverbod van maximaal tien jaar als supporters zich maandagavond tijdens de huldiging in Amsterdam misdragen. Dat staat op de internetpagina van de voetbalclub. Mensen die zich niet kunnen gedragen tijdens de feestelijke bijeenkomst zijn volgens de club geen Ajax-fans.
‘Ajax wil benadrukken dat de club ook tijdens deze huldiging niets te maken wil hebben met gewelddadige personen die zich als Ajax-fan voordoen en de club Ajax en het imago van de Ajax-aanhang enorme schade kunnen toebrengen’, vermeldt de website. ‘Ajax en de gemeente Amsterdam hopen op een prachtig en gepast eerbetoon in het hart van de stad.’
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam liet weten ‘verheugd’ te zijn over de onorthodoxe maatregel die de voetbalclub heeft aangekondigd. Hij zei blij te zijn dat de huldiging zo goed is voorbereid en hoopt op een gezellig feest’, aldus zijn woordvoerster.
Inderdaad, er is geen enkele reden om Fontein de laan uit te sturen. Hij heeft niks met het voetbal te maken, hij heeftal door laten schemen naar uiterst interessante voorbeelden te kijken en lijkt erg betrokken met de club. Dat 't een cricketende bobo en ex-ijsjesverkoper is, dat deert niet. Als 'ie het commercieel en organisatorisch maar goed op de plaats weet te zetten.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
In mijn optiek een goede directeur. Je ziet geen uit het oog sprekende dingen, maar fouten maakt ie niet zo snel.
Volgens mij heeft Juanfran nog nooit wat gewonnen in z'n levenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:00 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond dat blijheid van Juanfran ook opvallend.
Het was de dag van zijn leven.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Juanfran nog nooit wat gewonnen in z'n leven
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was de dag van zijn leven.
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
omgquote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Operatie voor Ajax-zorgenkindje Manucharyan
8/5/2006 18:23
Sinds zijn komst naar Ajax wordt Edgar Manucharyan achtervolgd door blessureleed. De Armeense aanvaller heeft nu een knieoperatie ondergaan.
Manucharyan (19) moest onder het mes vanwege een scheur in de buitenmeniscus. Het herstel gaat naar alle waarschijnlijkheid niet ten koste van zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen. De medische staf van Ajax verwacht dat zich op 4 juli hersteld kan melden voor een frisse start.
Het verblijf van Manucharyan in Amsterdam is vergeven van blessureleed. Een gebroken middenvoetsbeentje en verschillende spierblessures hebben zijn inzet beperkt tot vijf wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax.
Een paar keer meen ik. Enkel uitgevallenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Heeft Manu wel gespeeld dit seizoen?
[..]
[afbeelding]
Ja leuk!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Terrorbita het volgende:
ik heb evt nog wat filmpjes en foto's die ik met mn telefoon in het vak gemaakt heb, die zou ik kunnen uploaden als iemand het wil zien.
Met of zonder De Mul?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
Defour gaat naar Ajax voor 5 á 6 miljoen euro.
Geen idee, maar hij heeft het zelf al bevestigd. Staat inmiddels ook op Sporza volgens mij.quote:
Behoorlijk bedragquote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
Defour gaat naar Ajax voor 5 á 6 miljoen euro.
Dan hoor je me niet klagenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef jna het volgende:
[..]
Als ie z'n geld net zoveel waard is als Huntelaar![]()
Klopt maar als hij echt talent heeft komt dat wel goed.quote:
Coolquote:Op maandag 8 mei 2006 19:26 schreef Terrorbita het volgende:
Wat foto's uit Vak E
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat filmpjes vooral tijdens de tifo acties
http://www.terrorbita.nl/marco/SV_A0045.mp4
http://www.terrorbita.nl/marco/SV_A0046.mp4
http://www.terrorbita.nl/marco/SV_A0047.mp4
http://www.terrorbita.nl/marco/SV_A0049.mp4
Voor de scouting denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zijn er altijd zoveel vrouwen bij een huldiging?
Voor de zanger natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zijn er altijd zoveel vrouwen bij een huldiging?
Niet fokken met Peter Beensequote:
Gelukkig kan ik AT5 ontvangen via digitale TVquote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef Urquhart het volgende:
Nu dus op RTL4
Same here Digi tvquote:Op maandag 8 mei 2006 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik AT5 ontvangen via digitale TV
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik AT5 ontvangen via digitale TV
Daar kun je wel op rekenen. Jaakke rot op x 50 waarschijnlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 19:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
ikke ook.
Bestuur is wel aanwezig bij huldiging..
Kijken of ze nog liev toegezongen gaan worden.
Ziet er idd zeer lekker uit op RTL4, niet verwacht dat er zoveel zouden komen...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zelfs de viering van de Beker is al mooier dan hoe PSV dit jaar het kampioenschap vierde
zijn ze nu aan ut zingen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar kun je wel op rekenen. Jaakke rot op x 50 waarschijnlijk
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zelfs de viering van de Beker is al mooier dan hoe PSV dit jaar het kampioenschap vierde
lol, krijgt van alles naar zijn kop gegooid.quote:
Tuurlijk Raiolaquote:Zaakwaarnemer Mino Raiola ontkent dat zijn pupil Zlatan Ibrahimovic aan het eind van zijn periode bij Ajax moedwillig minder presteerde om zo een transfer naar Juventus te forceren. De Italiaanse kranten maakten melding van deze handelswijze naar aanleiding van de afgeluisterde telefoongesprekken tussen Luciano Moggi, de inmiddels in staat van beschuldiging gestelde directeur van Juventus en de Zweedse international.
Iemand ??quote:Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef Speedski het volgende:
Weet iemand waar er een stream te halen is van AT5 ???
echt pr8igquote:Op maandag 8 mei 2006 19:46 schreef manny het volgende:
[afbeelding]
GG voor wedstrijd
[afbeelding]
GG na wedstrijd
Het stadshuisplein in Eindhoven is gewoon een vreselijke plek daarvoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Achjaquote:Op maandag 8 mei 2006 19:48 schreef Terrorbita het volgende:
Als dat van Zlatan echt waar is man heyhoe diep kun je zinken..
Ik heb zo'n vermoeden dat 75% van de mensen op het Leidseplein momenteel uit Purmerend, Weesp, Almere, Lelystad of Midden-Beemster komt. Maar de huldiging is zeker sfeervoller.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het stadshuisplein in Eindhoven is gewoon een vreselijke plek daarvoor.
En in Amsterdam wonen natuurlijk iets meer mensen.
Mischien het eerste jaar net als bij ons, maar daarna........quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las het net ja.
Ik ben erg bang dat hij het daar wel goed gaat doen eigenlijk...
quote:Vanavond om 18.45 uur is er in Benfica een persconferentie gehouden waarin Ronald Koeman zijn afscheid bij de club heeft aangekondigd. De 43-jarige Zaandammer heeft een overeenkomst bereikt met landkampioen PSV. Dus na één seizoen in Portugal keert de oud-international alweer terug naar Nederland.
Kijk, dat is beter dan helemaal nietsquote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op RTVNH heb je wel een live radio stream.
Uiteraard, maar zo'n vol plein + Queenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We hebben het over de Gatorade Cup hè
Idd..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Juan Fran die het met zijn mobiel aan het filmen is!
In de Metro stond er een foto toen hij een foto namquote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Juan Fran die het met zijn mobiel aan het filmen is!
Je krijgt zo wel medelijden met Danny jaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als je dit zo ziet kan het bestuur Blind nog amper ontslaan, maar goed Olsen werd ook ontslagen
Dat gebeurt echt nog wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als je dit zo ziet kan het bestuur Blind nog amper ontslaan, maar goed Olsen werd ook ontslagen
Nee, met het bestuur als ze Blind gaan ontslaan !quote:Op maandag 8 mei 2006 20:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je krijgt zo wel medelijden met Danny ja
VI vast ook wel denk ikquote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Hart van Nederland zal ook nog beelden laten zien vanavond.
22:30.
Een paar weken geleden riep zeker 95% van dat volk wat daar nu op het Leidseplein staat dat Danny ontslagen moest werdenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nee, met het bestuur als ze Blind gaan ontslaan !
Ik bedoel dat ze hem nu amper helemaal kunnen ontslaanquote:
wie presenteert er ook al weer VI?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt een uur lang lullen over Oranje![]()
Nogmaals kijken dusquote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Hart van Nederland zal ook nog beelden laten zien vanavond.
22:30.
Het is triest om te zien hoeveel mensen opeens van mening zijn verandert de laatste 3-4 weken.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een paar weken geleden riep zeker 95% van dat volk wat daar nu op het Leidseplein staat dat Danny ontslagen moest werden
Dat zit er wel in ja, hoewel ik niet het idee heb dat AZ er op vooruit zal gaan, ze hebben een aardig team maar de aankopen en de spelers waar ze op azen kunnen me niet echt overtuigen. En daar komt bij dat een aantal spelers waarschijnlijk minder worden of stoppen... Maar we zullen zien, ajax zal in ieder geval de beste selectie hebben volgend jaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Het kampioenschap volgend jaar zal wel tussen Ajax en AZ gaan.
AZ is volgend jaar favoriet hoor. Die gaan Landzaat en nog een paar spelers van de hand doen en kopen uiterst bekwaam in. Dembele, Agustien, Sankoh en Martens zullen er allemaal direct staan. Reken er maar op dat het tussen AZ en Ajax gaat, tenzij PSV een geheim wapen achter de hand heeft in de organisatie (maar met Westerhof en Timmer aan het roer hoef je daar beslist niet vanuit te gaan).quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef Mr.Mills het volgende:
AZ stelt volgend jaar ook geen reet meer voor, let maar op.
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:50 schreef RayMania het volgende:
KJH: "Je moet niet meer drinken dan je dorst hebt" .
Geweldig![]()
.
Favoriet nog wel, met die spelers? Volgend jaar zal een groot gedeelte van de ervaren spelers zijn vertrokken bij AZ, dan moet ik nog maar zien of ze zo goed zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
AZ is volgend jaar favoriet hoor. Die gaan Landzaat en nog een paar spelers van de hand doen en kopen uiterst bekwaam in. Dembele, Agustien, Sankoh en Martens zullen er allemaal direct staan. Reken er maar op dat het tussen AZ en Ajax gaat, tenzij PSV een geheim wapen achter de hand heeft in de organisatie (maar met Westerhof en Timmer aan het roer hoef je daar beslist niet vanuit te gaan).
Zeidie dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef RayMania het volgende:
Jaakke: "Ik stond hier 3 jaar geleden toen we kampioen werden".
Oh, Ajax werd in 2003 kampioen?
Loser.
Yupquote:
Ik zag je! Jij had rood-wit aan toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:
Daar ben ik weerIk stond rechtsvooraan bij die fakkelchaos aan het begin. Me hand is half verbrand omdat de hitte bij me fakkel iets hoog werd
25 fakkels tegelijk ofzo, de hitte was echt te erg
Maar verder wel vet
Een meer ervaren Schaars, Medunjanin en Vormer die er aan komen, ze vangen veel knaken voor Mathijsen en doen de relatief slechte spelers van de hand. Goed beleid daar hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Favoriet nog wel, met die spelers? Volgend jaar zal een groot gedeelte van de ervaren spelers zijn vertrokken bij AZ, dan moet ik nog maar zien of ze zo goed zijn.
Onder de 200 iigquote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel gaat een seizoenskaart voor VAK428 komend seizoen ongeveer kosten?
Dit seizoen was het toch iets van 150?quote:
Dat bushokje was naast me, ik kreeg al het bier over me kop heenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef EmjaY het volgende:
Die gozer trouwens die op dat tramhokje stond![]()
Miljoenen liters bier naar zn hoofd![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef jna het volgende:
"Wil die jongen van dat tramhokje komen.."
"hehe niet gooien jongens"
"STOPPEN MET GOOIEN IEDEREEN!"
Zelfde als 429 waar ik zit geloof ik, dus 172 euro voor het nieuwe seizoen..15 euro omhoog gegaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel gaat een seizoenskaart voor VAK428 komend seizoen ongeveer kosten?
Dat mensen met 'dingetjes' beginnen te gooien snap ik helemaal, dat mensen met volle bierblikken gaan smijten snap ik dan weer niet. En na 2 keer aandringen niet stoppen, snap ik ook niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef jna het volgende:
"STOPPEN MET GOOIEN IEDEREEN!"
Geen rellen ofzo hoor..quote:
Als de ME daadwerkelijk charges uitvoert is er al wel het 1 en ander voorgevallen hoorquote:
Dats waar, snap ook niet waarom ze nou weg moetenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Jasza het volgende:
Je mag toch op dat plein blijven, die kut ME maakt het lastig
Omdat ze het plein niet af wilde, dat plein is toch openbaar dus die ME moet is opflikkeren.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Als de ME daadwerkelijk charges uitvoert is er al wel het 1 en ander voorgevallen hoor
Sorry, aanvulling..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef jna het volgende:
Nee maar positief is het niet
Snap het ook niet zo indd. Misschien moesten ze weg nadat het al een beetje mis ging, dat is een stuk logischer.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ze het plein niet af wilde, dat plein is toch openbaar dus die ME moet is opflikkeren.
Sorry, aanvulling.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef EmjaY het volgende:
Als de ME daadwerkelijk charges uitvoert is er al wel het 1 en ander voorgevallen hoor
Naieve gedachte, in de meest rendabele economische strook van Amsterdam.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Jasza het volgende:
die ME moet is opflikkeren.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Beste Ajacieden,
Rosenberg/Babel zijn in vorm als linksbuiten
Deze emotie is goed voor de club hoor, begrijp me niet verkeerd. Hier halen ze heel veel uit.quote:
Echter heeft hij geen voorzet. Geef mij Perez maar.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rosenberg speelde gewoon goed op Linksbuiten
Ja, ongetwijfeld. Ze zijn ook nog erg jong, dit motiveert wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Deze emotie is goed voor de club hoor, begrijp me niet verkeerd. Hier halen ze heel veel uit.
Totaal gegund natuurlijk.
Jammer dat de Tsjech weggaat.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Xenomaniac het volgende:
NU AAN DE ORDE: Grygera een puik WK spelen: pakken we nog een leuke prijs voor hem.![]()
![]()
NAC dus zkerquote:Voetbal: Blind heeft aanbiedingen
AMSTERDAM - Danny Blind heeft aanbiedingen op zak van twee clubs om er komend seizoen trainer te worden. Dat zei de hoofdcoach van Ajax maandagavond na afloop van de huldiging van de Amsterdamse ploeg op het Leidse Plein. Ajax vierde daar de winst van de beker. Blind, die er zelf van overtuigd is dat hij moet vertrekken bij Ajax, wilde de namen van de clubs niet zeggen.
Ja, paar miljoen moet kunnen..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Xenomaniac het volgende:
NU AAN DE ORDE: Grygera een puik WK spelen: pakken we nog een leuke prijs voor hem.![]()
![]()
Jij was erbij in Eindhoven dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat dat ook het geval bij de spelers is..
Vraag is uberhaupt offie weggaat. Serieus.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vraag is of ie over een maand al wedstrijdfit is.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft er al iemand foto's van het waterkanon
Wat wil je zo vroeg..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Jij was erbij in Eindhoven dan?
bovendien, telegraaf meldt +- 6000 fans... da's nog niet eens 1/10e van de feestgangers in Eindhoven.
Maargoed, gefeliciteerd... Jullie hadden er denk ik net wat meer zin in afgelopen zondag.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
2 mensen neergestoken op LeidseNou die huldiging volgend jaar kunnen we wel vergeten, kut apen
Beker vs. kampioenschap. Scheelt ook niet zoquote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Jij was erbij in Eindhoven dan?
bovendien, telegraaf meldt +- 6000 fans... da's nog niet eens 1/10e van de feestgangers in Eindhoven.
Maargoed, gefeliciteerd... Jullie hadden er denk ik net wat meer zin in afgelopen zondag.
Gvd! Zijn weer altijd een stel van die kut mensen die niet na kunnen denkenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
2 mensen neergestoken op LeidseNou die huldiging volgend jaar kunnen we wel vergeten, kut apen
Sjezes...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
serieus?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Pfff je zou toch hopen dat mensen gewoon feest kunnen vieren.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Jaakke is niet geweest hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 22:21 schreef Gelderland het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2925-7.php
schijnen dus flinke rellen te zijn,.... vooral toen Jaakke kwam![]()
Zo leuk is dat niet. Betekend dat we volgend jaar op P2 het kampioenschap, de beker en de CL mogen vieren. Niet de JC schaal te vergeten natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:21 schreef Gelderland het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2925-7.php
schijnen dus flinke rellen te zijn,.... vooral toen Jaakke kwam![]()
Geen rondje rijden door de arena?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:25 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zo leuk is dat niet. Betekend dat we volgend jaar op P2 het kampioenschap, de beker en de CL mogen vieren. Niet de JC schaal te vergeten natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |