Bijna eisbär-wit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee joh, ben vele malen witter dan dit![]()
Eisbär ooohhh eisbärquote:
Bijna wel jaquote:
Wat gebeurt er met de kaartjes van die 8?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:13 schreef Willaaam het volgende:
Ennnn schrijf mij maar alweer uit, ik kom samen met m'n buddy vrijdag pas. Heb donderdag nog huiswerk om af te maken eigenlijk en van de 12 man met wie we zouden gaan naar lowlands belden er vandaag 8 (!!!!!!!!) af. Dus gezellig bieren op de camping is er dan ook al niet meer bij. Komt er nog een after-donderdag meet?
Die hebben die honden nooit gekocht en daar komen ze nu mee. Ook nooit tegen ons gezegd dat ze niet mee zouden gaan. Kortom knap lullig, zeker daar ze er vorige jaren wel allemaal bijwaren. Denk dat de mietjes het knijpen door het weer. Ben wel pissig erover maargoed, ik doe er toch niks meer aan. De echte diehards komen tenminste nogquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de kaartjes van die 8?
Thanksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je ziet er van de achterkant wel lief uit!
dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Haha dat bordje!
Ik geef deze meet een redelijke kans van slagen![]()
Daarom is het ook niet ín de tentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig de dingen die jij maaktIs het er echt zo druk op donderdagavond? Dan wordt het misschien nog wel lastig ja
Ik zie steeds een lege tent voor me waar 1 fokker met een bordje in een hoekje staat
Newbieeeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, en deze halve zool zal er vast niet ver vandaar staan, mocht het bordje, lichtje en Roellio niet opvallen
De muts blijft, zoals het er nu uitziet, het hele weekend op, dus maar vast bijgevoegd.
[afbeelding]
tilburgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou zeggen: ik kom ook ff langs wippen, alleen schat ik de kans dat we voor 12 uur binnen zijn niet zo hoog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |