Nou vooruit, ik reken het goed. Hij heeft z'n gitaar verkeerd om. Kwam kennelijk beter uit voor de foto. In de clip 'speelt' hij wel rechtshandigquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef GLO het volgende:
Zijn rechtshandige gitaar vasthouden alsof hij linkshandig is?
Nee, ik zie aan het staartstuk en de snaardiktes van de gitaar dat-ie 'm verkeerd om vasthoudtquote:
Dat bedacht ik me ookquote:
Dat kan ik op mijn monitor absoluut niet onderscheiden, maar ik kon niets anders bedenken wat hij fout zou kunnen doenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zie aan het staartstuk en de snaardiktes van de gitaar dat-ie 'm verkeerd om vasthoudt
Laatste is goed, but that was the easy part. 1966 is dus niet goedquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef ranja het volgende:
Gokje 1966 en 2 mogelijkheden omdat er een jaarwisseling was terwijl ze in de hitparade stond?
Je wordt kouder...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef ranja het volgende:
1969 dan?
Hangt ervan af hoe oud je moeder isquote:zit me af te vragen hoe veel ouder of jonger ze is dan m'n moeder en of ze echt 19/20 was toen ze het zong
Dat is 'mquote:Op maandag 8 mei 2006 23:08 schreef bukgeit het volgende:
'63/'64?
dan had ik dat gewoon als eerste moeten gokkenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:17 schreef GLO het volgende:
Net ietsje jonger. Willeke is uit februari 1945. Maar waarom 'argh'?
Wat stond er op de plek van dequote:Ons koor is in 1997 opricht, aiglieks as grap, onder het genot van een borrel. Op dat moment was der in Noordbrouk als sunds 15 joar gain koor meer, en wat is nou een dörp zunder koor?
Wie binnen begonnen met een ledental van 15, en binnen inmiddels uut gruit tot een ledental van 40.
Het repertoire is hail braid, wie zingen van Wia Buze tot John Denver.
In meert 2003 is ons eersteuutkommen, en in april van het joar 2004 de tweide.
Wie binnen een swingend, en veural gezellig koor, wat wie uutstroalen tiedens onze concerten. Onze koorkleuren binnen paars-zwaart, moar oaf en tou binnen der ook verklaidpartijen, woardeur wie een complete metamorfose ondergoan.
Regelmoatig treden wie op in bejoardenhuuzen, winkelcentra, en op kerstmaarkten.
Van onze eerstewordt regalmoatig een nummer draaid bie Radio Noord, en nog nait zo laank leden binnen wie bie Radio Noord op bezuik west om ons tweide
aan de man te brengen.
Elk joar geven wie een concert veur onze donateurs en aandere laifhebbers, dus hol de advertensies in de ploatselijke kranten in de goaten!
Hebben joe interesse, vroag din om wat informoatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |