quote:BBC announces World Cup coverage
England's opening 2006 World Cup game against Paraguay on 10 June will be exclusively live on the BBC. The BBC will also have live coverage of England's first knockout clash - possibly against hosts Germany or Poland - if they qualify. First choice of quarter-final also goes to the BBC, which would again be England if they make the last eight. And any England semi-final or final appearance would also be on the BBC as well as ITV.
ITV will be showing England's group games against Trinidad & Tobago and Sweden. The BBC's coverage, revealed on Monday, will also feature the opening game of the tournament - Germany v Costa Rica in Munich on 9 June. Brazil's two peak-time matches - against Croatia and Japan, kicking off at 2000 BST - will be on the BBC, as will Italy's opening game against Ghana.
All three group games involving France will feature on the BBC as well as Germany v Poland and the final group games involving Italy, the Czech Republic and Spain. BBC Radio will have commentary from every match at the World Cup, with broadcasts on both Five Live and Five Live Sports Extra.
The BBC Sport website will also provide extensive coverage of every match.
Games to be shown on the BBC & ITV:
All times BST
9 June
1700: Germany v Costa Rica BBC
2000: Poland v Ecuador ITV
10 June
1400: England v Paraguay BBC
1700: Trindad & Tobago v Sweden ITV
2000: Argentina v Ivory Coast ITV
11 June
1400: Serbia & Montenegro v Netherlands BBC
1700: Mexico v Iran BBC
2000: Angola v Portugal ITV
12 June
1400: Australia v Japan ITV
1700: USA v Czech Republic BBC
2000: Italy v Ghana BBC
13 June
1400: South Korea v Togo BBC
1700: France v Switzerland BBC
2000: Brazil v Croatia BBC
14 June
1400: Spain v Ukraine ITV
1700: Tunisia v S Arabia ITV
2000: Germany v Poland BBC
15 June
1400: Ecuador v Costa Rica ITV
1700: England v Trinidad & Tobago ITV
2000: Sweden v Paraguay ITV
16 June
1400: Argentina v Serbia & Montenegro BBC
1700: Netherlands v Ivory Coast ITV
2000: Mexico v Angola ITV
17 June
1400: Portugal v Iran BBC
1700: Czech Republic v Ghana ITV
2000: Italy v USA ITV
18 June
1400: Japan v Croatia ITV
1700: Brazil v Australia ITV
2000: France v South Korea BBC
19 June
1400: Togo v Switzerland BBC
1700 S Arabia v Ukraine ITV
2000: Spain v Tunisia BBC
20 June
1500: Ecuador v Germany/Costa Rica v Poland ITV
2000: Paraguay v T'dad & Tobago/Sweden v England ITV
21 June
1500: Iran v Angola/Portugal v Mexico ITV
2000: Netherlands v Argentina/I Coast v Serbia & M ITV
22 June
1500: Czech Republic v Italy/Ghana v USA BBC
2000: Japan v Brazil/Croatia v Australia BBC
23 June
1500: Ukraine v Tunisia/S Arabia v Spain BBC
2000: Togo v France/Switzerland v S Korea BBC
Met het vorige EK zond de NOS de volgende dag de complete wedstrijd(en) van de vorige dag weer uit. Op zich wel handig als je iets moet missen wat je niet wilt missen. Maar ja, als er drie wedstrijden op een dag worden gespeeld wordt dat lastig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:19 schreef Heero87 het volgende:
Heeft de NOS zijn uitzendschema al vrijgegeven?
Met groot verschil dat hier tijdstippen en kanalen worden doorgegeven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit topic lijkt wel veel op deze: Wat is/wordt het ultieme WK-programma ?
En alles wat niet op de BBC te zien is, heeft ITV dan wel weer, dus de NOS met kut commentaar kan het gehele WK ongebruikt blijvenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens komt de BBCV met het volgende schema:
[..]
Dagelijks te zien vanaf vandaag.quote:Destination Germany
Voetbalprogramma waarin wordt warmgelopen voor het Wereldkampioenschap Voetbal dat komende zomer in Duitsland wordt gehouden. Er zijn uitgebreide voorbeschouwingen van alle deelnemende teams, zo wordt gekeken welke tactiek ze hebben gehanteerd om zich te plaatsen voor het WK, zodat er een diepgravende analyse kan worden gemaakt van de kansen. Natuurlijk wordt er ook ingezoomd op de sterspelers en de bondscoaches. Ook wordt kennisgemaakt met de Duitse steden en stadions waar de wedstrijden worden gespeeld, zodat de voetbalfans weten waar ze straks moeten zijn.
23.30, RTL7.
Goed plan. Daarnaast zag ik laatst een bericht dat de NOS het WK niet eens in breedbeeld gaat uitzenden...quote:Op zondag 21 mei 2006 15:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En alles wat niet op de BBC te zien is, heeft ITV dan wel weer, dus de NOS met kut commentaar kan het gehele WK ongebruikt blijven
Misschien dat ze bij de NOS site hetzelfde doen als tijdens de Olympiche Winterspelen en zetten ze de wedstrijden op stream?weet iemand dat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Als het WK begint zit ik in de VS
Wordt het daar eigenlijk ook uitgezonden?
Wil eigenlijk toch wel de eerste wedstrijd van Nederland zien
Jaaaaaaaaaaaa ik ben blij! Alleen maar goede commentatorenquote:Dat zijn Theo Reitsma, Evert ten Napel, Frank Snoeks, Jeroen Grueter, Philip Kooke, Jan Roelfs en Arno Vermeulen.
Dat kan nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef Skwish het volgende:
Sport1 (voorheen Canalplus) zendt alle wedstrijden live uit.![]()
Ron de Rijk is inderdaad echt een amateur zegquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa ik ben blij! Alleen maar goede commentatorenVooral Reitsma, Snoeks en Grueter vind ik geweldig. NOS
Hier kan Talpa nog een hele grote les van leren....die hebben geen enkele goede commentator.
Waarom niet ?quote:
Ik heb de bevestiging van jou verhaal gevonden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:46 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Ze hebben een stuk of 7 sportkanalen. Engels voetbal is wekelijks te zien, alle wedstrijden live. Je kunt dus zappen tussen alle wedstrijden die tegelijkertijd worden gespeeld.![]()
toch is het zo!quote:
Ik heb wel gauw gezien dat nederland alleen op zondag opm 15.00 speelt, ben er blij meequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef Ixnay het volgende:
De groepswedstrijden om 15:00 's middags mis ik, worden deze 's avonds nog uitgezonden, of iig een ruime samenvatting ervan?
quote:24 Mei 2006 (16:05 uur)
Het WK gaat vanaf dit weekend van start bij SBS 6
Het WK Voetbal gaat dit weekend officieel van start bij SBS 6. De WK-koorts neemt nog steeds toe en SBS 6 draagt een steentje bij door de komende twee weken diverse oefeninterlands van Oranje, Australië, Trinidad & Tobago en Brazilië uit te zenden. Zaterdag 27 mei trapt de zender af door vanaf 17.50 uur de oefeninterland Trinidad & Tobago tegen Wales uit te zenden. Direct daarna vanaf 20.00 uur zendt SBS 6 live de oefeninterland Nederland – Kameroen uit. Edward van Cuilenborg presenteert vanuit de studio en Louis van Gaal en Hans van Breukelen verzorgen de analyses.
Nagenoeg alle teams die meedoen aan het WK Voetbal 2006 zijn inmiddels bij elkaar en begonnen aan een intensief trainingskamp. Leo Beenhakker heeft met zijn Trinidad & Tobago diverse oefenwedstrijden gepland om zijn team klaar te stomen voor het ‘echte werk’. Vanaf zaterdag 27 mei, 17.50 uur doet SBS 6 live verslag van de ontmoeting tussen Trinidad & Tobago en Wales. Het commentaar tijdens de wedstrijd is in handen van Wilco van Schaik.
Vanaf 20.00 uur zendt SBS 6 de oefeninterland tussen het Nederlands elftal en Kameroen uit. Beide teams doen mee aan het WK en deze wedstrijd die in De Kuip wordt gespeeld is dan ook een serieuze testcase. Twee weken voor de start van het WK zal Marco van Basten zijn basisopstelling willen gaan testen en kan het Nederlandse volk zien of dit goed uitpakt. Edward van Cuilenborg blikt samen met Louis van Gaal vooruit op de wedstrijd. Na afloop schuift ook Hans van Breukelen aan om de gespeelde wedstrijd te analyseren. Leo Oldenburger tekent voor het commentaar en Hans Kraay jr. interviewt de spelers en de bondscoach voor en na afloop van de wedstrijd.
Ik heb al een topicquote:
quote:Tuesday 30 May
World Cup friendly: England v Hungary
Match of the Day Live, 2000 BST, BBC One; Five Live and online
Saturday 3 June
World Cup friendly: England v Jamaica
Match of the Day Live, 1330 BST, BBC One
Dat zowiezo niet, misschien wel voor Europa maar daar heeft MW niks aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien dat ze bij de NOS site hetzelfde doen als tijdens de Olympiche Winterspelen en zetten ze de wedstrijden op stream?weet iemand dat?
Voetbal Insite tussen 20:00 en 20:30, BvD denk ik tussen 23:00 en 24:00.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat komen de dagelijkse programma's van de NOS, RTL 7, SBS en Talpa?
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Voetbal Insite tussen 20:00 en 20:30, BvD denk ik tussen 23:00 en 24:00.
Klopt het trouwens dat in de laatste ronde van de poulewedstrijden, wanneer er 2 wedstrijden tegelijk zijn, RTL7 de wedstrijd uitzendt die niet bij de NOS is? Dat hoorde ik namelijk.
Bronquote:Bovendien zendt RTL 7 op 20, 21, 22 en 23 juni elke dag live twee cruciale WK-wedstrijden uit. Het gaat daarbij om de doorslaggevende laatste poulewedstrijden. Wie gaat er verder in de strijd om de felbegeerde wereldtitel?
Boudewijn van Schaik, programmadirecteur van RTL 7, kijkt uit naar de aftrap: “Dit zijn de wedstrijden waarin definitief wordt wie doorgaat naar de knock-out fase en wie zijn koffers kan pakken. Twee jaar geleden tijdens het EK was het in de poule van Nederland bijzonder spannend. Nederland moest winnen van Letland. Maar Tsjechië moest gelijktijdig ook van Duitsland winnen, om Nederland door te laten gaan. Oranje stond al snel voor en de Nederlandse kijker schakelde massaal over naar de Duitse televisie. Dat hoeft dit jaar niet meer, want beide wedstrijden zijn simultaan te zien op de Nederlandse televisie."
En Duitsland - Japan vanaf 20.30 uur live op de ARD.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Oefenen] Engeland - Hongarije. Vanaf 21.00 live op de BBC.
tijdens de eerste wedstrijd van nederland??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat is goed nieuws
Alleen jammer dat het tegelijk is met de enige mooie formule 1 race
Ik heb gekeken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Frankrijk - Denemarken was op TV5, misschien dat iemand het gezien heeft
quote:ORANJE-MEXICO LIVE BIJ SBS 6
TV-zenders lopen warm voor WK
SBS 6, 19.25 UUR
door GERARD SMIT
Met nog twee oefenduels te gaan (vanavond tegen Mexico en zondag tegen Australië) lijkt Oranje klaar voor het serieuze WK-werk. De tv-zenders lopen de komende week al warm voor het grootste sportevenement ter wereld dat op 9 juni begint. Een vooruitblik.
SBS 6 doet vandaag verslag van de interland NederlandMexico in Rotterdam met commentaar van Leo Oldenburger. De presentatie is in handen van Edward van Cuilenborg. Het duel wordt omlijst met een voor- en nabeschouwing.
Zondag 4 juni staat SBS 6 de hele dag in het teken van het WK. Naast de laatste oefeninterland tegen de ’Aussies’ van Guus (14.30 uur) zijn er speciale programma’s te zien, zoals De Smaakpolitie in Duitsland, Van Rommelzolder tot Oranje Droomhuis en WK-vrouwen. Hart van Oranje, dagelijks na Hart van Nederland, toont hoe Nederland langzaamaan van kleur verandert. De makers gaan de komende weken op zoek naar een look-a-like Nederlands elftal.
Morgen (vrijdag 2 juni) is de spannende live ontknoping van De Nationale WKTest (BNN) onder leiding van Sophie Hilbrand. Het was in de voorronden verbluffend te zien hoeveel historische WK-details sommige experts moeiteloos opdreunen.
De NOS zendt als opwarmertje vier voetbaldocumentaires uit op Nederland 2. Een tweeluik over Marco van Basten (za. 3 en ma. 5 juni), In de kleedkamer van Brazilië (ma. 5 juni), een tvportret van Ruud van Nistelrooy (do. 8 juni) en De lach van Ronaldinho (wo. 28 juni).
Barend & Van Dorp (Talpa) strijken maandag 5 juni neer in Villa BvD, een sfeervol hotel aan de Titisee in Zuid-Duitsland. Tot en met de finale op 9 juli ontvangen zij dagelijks een keur aan kenners, coaches, spelers en BN’ers. Het live programma wordt ’opgeleukt’ met muzikale optredens.
Een dag later, dinsdag 6 juni, start de late avondshow NOS Studio Sportzomer op Nederland 2 met Jack van Gelder vanuit het ZuidDuitse dorp Kirchzarten. In de eerste aflevering staat het WK 1974 centraal. Speciale gasten zijn Willem van Hanegem, Johnny Rep en Arie Haan. Woensdag 7 juni schuiven de sterren van het EK 1988 aan en donderdag 8 juni maken de NOS-analytici hun opwachting, onder wie Johan Cruyff, Willem van Hanegem, Bert van Marwijk en Danny Blind.
In KRO’s Profiel is woensdag 7 juni op Nederland 1 een tv-portret te zien van de legendarische Rinus Michels, bijgenaamd ’De Generaal’ en ’De Sfinx’. Johan Cruyff en Marco van Basten spreken openhartig over de man, die berucht was om zijn keiharde aanpak.
Debacle
Dezelfde avond zendt de VPRO op Nederland 3 de live show De Avond van het WK uit, een gezamenlijk programma van Holland Sport (VPRO) en Andere Tijden (NPS). Naast actuele interviews, zien we o.a. een reconstructie van het WK-debacle van Oranje in 1958, met sterren als Faas Wilkes, Coen Moulijn en Abe Lenstra.
In de documentaire The Art of Football, met John Cleese als eigenzinnige gastheer, wordt woensdag 7 juni op Nederland 3 de merkwaardige wereld van het topvoetbal geanalyseerd door Pele, Ronaldo en Beckenbauer, maar ook door Elton John, Dennis Hopper en Henry Kissinger.
het is nooit teveelquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is morgen echt teveel voetbal op
Ik heb met de schotel soms echt live wedstrijden van half 10 's ochtends tot een uurtje of 4 's nachts en als ik echt m'n best zou doen waarschijnlijk zelfs 24 uur per dag in de competitieweekenden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is morgen echt teveel voetbal op
Nederland - Mexico: Voorbeschouwing 19.20, wedstrijd 20.00 uur (dacht ik) (SBS6)quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Half 9 vanavond?
En komt Jong oranje ook nog?
Helemaal eens,quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa ik ben blij! Alleen maar goede commentatorenVooral Reitsma, Snoeks en Grueter vind ik geweldig. NOS
Hier kan Talpa nog een hele grote les van leren....die hebben geen enkele goede commentator.
Ik heb zin in Studio Sportzomerquote:Een dag later, dinsdag 6 juni, start de late avondshow NOS Studio Sportzomer op Nederland 2 met Jack van Gelder vanuit het ZuidDuitse dorp Kirchzarten. In de eerste aflevering staat het WK 1974 centraal. Speciale gasten zijn Willem van Hanegem, Johnny Rep en Arie Haan. Woensdag 7 juni schuiven de sterren van het EK 1988 aan en donderdag 8 juni maken de NOS-analytici hun opwachting, onder wie Johan Cruyff, Willem van Hanegem, Bert van Marwijk en Danny Blind.
Verlengingquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef tong80 het volgende:
Dat gaat elkaar dus overlappen helaas.Begin dan om 20.15 uur.
Ook op RAI1, is wat aangenamer commentaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Gevold door Italie - Oekraine ook op ZDF 21.00
Ik zou gaan NED 2 zeker omdat daar geen reclame is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:02 schreef DrDentz het volgende:
Wat is leuker; Villa BvD of het sportprogramma op NED2.. komen iedere dag om dezelfde tijd
ik denk Villa BvD.. beetje Jan Mulder enzo![]()
quote:
Vanaf vrijdag 9 juni komt Voetbal Insite zeven dagen per week met een speciale WK-editite. Vanuit de studio in Hilversum bespreken presentatrice Barbara Barend en analist Johan Derksen met aansprekende gasten elke dag de actualiteiten van het WK. De gesprekken worden afgewisseld met beelden van de gespeelde wedstrijden.
RTL 7quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen zou toch ook iedere dag op tv komen, waar zit hij? Bij VillaBvD?
Semi-off topic:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:44 schreef maartena het volgende:
ESPN zend in de Verenigde Staten alle wedstrijden uit, en tevens zijn alle wedstrijden te zien op ESPNHD, de HDTV versie van het station.
Uitzendschema in Eastern Time (tel 3 uur erbij voor Pacific Time)
ESPN FIFA World Cup 2006 Pagina
De belangrijkste tijden voor mij zijn in ieder geval alvast:
Jun 11 09:00 ET (12:00 PST) Serbia & Montenegro v Netherlands
Jun 12 12:00 ET (15:00 PST) United States v Czech Republic
Jun 16 12:00 ET (15:00 PST) Netherlands v Ivory Coast
Jun 17 15:00 ET (18:00 PST) Italy v United States
Jun 21 15:00 ET (18:00 PST) Netherlands v Argentina
Jun 22 10:00 ET (13:00 PST) Ghana v United States
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:44 schreef venomsnake het volgende:
Niet iedereen kan dat Italiaanse gebral verstaan
Maar er zullen niet veel Amerikanen weten bij wie ze in de poule zitten. Of wel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:57 schreef maartena het volgende:
Men begint er wel wat warm voor te lopen ja, maar niet zoals in Europa.
Als je van Amerikaanse sporten houd, dan moet je NASN nemen (North American Sports Network - www.nasn.com) - in Nederland verkrijgbaar via het digitale pakket van UPC, Essent, Casema, en Caiway. Wellicht ook andere digitale abonnementen, maar ik weet in ieder geval dat de "3 groten" dit kanaal in het digitale pakket hebben zitten. Je kunt daarmee o.a. Live (dus soms midden in de nacht) en semi-Live (volgende dag op schappelijke tijd) Amerikaanse baseball, ice hockey, basketball, en american football volgen. Omdat er al zo ontzettend veel voetbal is in Europa kun je de soccer league (MLS) niet volgen, maar dus wel alle grote Amerikaanse (en Canadese) sporten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:45 schreef Coelho het volgende:
Semi-off topic:
Het wordt tijd dat we in NL ook ESPN kunnen gaan ontvangen. Desnoods in een betaalpakket, maar volgens mij is het op dit moment niet mogelijk, op ESPN classics na.
Lang niet iedereen weet het echt, maar ik zie o.a. langs de snelwegen grote reclame borden, en er zijn advertenties op TV die het aankomende WK aankondigen. "Soccer" zoals het hier genoemd word is slechts de 5e sport in de VS, na American Football (1e), Baseball (2e), Basketball (3e) en Icehockey (4e), dus niet zoals in 90% van de wereld de 1e sport van het land.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:23 schreef Ixnay het volgende:
Maar er zullen niet veel Amerikanen weten bij wie ze in de poule zitten. Of wel?
Hockey is zeker de grootste sport in Canada. Gevolgd door Baseball denk ik.....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Ixnay het volgende:
En in Canada is het 100% Icehockey zeker.
Ik dacht zelf meer aan golf, nascar, wsop poker enz.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Als je van Amerikaanse sporten houd, dan moet je NASN nemen (North American Sports Network - www.nasn.com) - in Nederland verkrijgbaar via het digitale pakket van UPC, Essent, Casema, en Caiway. Wellicht ook andere digitale abonnementen, maar ik weet in ieder geval dat de "3 groten" dit kanaal in het digitale pakket hebben zitten. Je kunt daarmee o.a. Live (dus soms midden in de nacht) en semi-Live (volgende dag op schappelijke tijd) Amerikaanse baseball, ice hockey, basketball, en american football volgen. Omdat er al zo ontzettend veel voetbal is in Europa kun je de soccer league (MLS) niet volgen, maar dus wel alle grote Amerikaanse (en Canadese) sporten.
Schaatsen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef Ixnay het volgende:
Wat is in NL eigenlijk de 2e sport? Darts?
Live wedstrijden via Internet streams #11quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef Markman het volgende:
een andere vraag die ik hier het best kwijt kan denk ik: morgen is de laatste oefenwedstrijd van Nederland, is deze ergens via internet te ontvangen ?
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internet streams #11
SBS valt voor mij al zo af, Hart van Oranje is een teletoeter programma voor de kijkers van Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou gaan NED 2 zeker omdat daar geen reclame is.
Ik zelf hoop dat Studio Sportzomer gestreamd wordt voor uitzendinggemist.nl want ik zit waarschijnlijk in het buitenland. Villa BVD zal wel op de live stream komen en op de uitzendig gemist.
Ook komt SBS overigens met een programma
Ik denk dat de NOS ongeveer 50% van de kijkers pakt, BVD ongeveer 30% en SBS 20%
Eensch, SBS valt voor mij ook af..Ik ga ''Studio Sportzomer'' volgen.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
SBS valt voor mij al zo af, Hart van Oranje is een teletoeter programma voor de kijkers van Hart van Nederland
gaat niet over voetbal maar over het 'oranjegevoel'
Erg hé Maril, die domme belspelletjesquote:Op zondag 4 juni 2006 17:32 schreef maril het volgende:
Ik heb besloten om alleen NOS te kijken wat een hurk uitzending bij SBS 6, met die belspelletjes
en die flashbacks
houd mijn hart nu al vast voor zo direkt Talpa met jong oranje
Talpa is prima hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:32 schreef maril het volgende:
Ik heb besloten om alleen NOS te kijken wat een hurk uitzending bij SBS 6, met die belspelletjes
en die flashbacks
houd mijn hart nu al vast voor zo direkt Talpa met jong oranje
Nee, ik kijk niet naar SBSquote:Op zondag 4 juni 2006 17:57 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes jullie kunnen beter gewoon Hart voor Oranje gaan kijken [zit Hans Kraaij Jr. ook bij]![]()
A- geen vrouwtje, aubquote:Op zondag 4 juni 2006 17:57 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes jullie kunnen beter gewoon Hart voor Oranje gaan kijken [zit Hans Kraaij Jr. ook bij]![]()
Voor mannetjes zoals jij die naar voetbalvrouwen wil gluren en het liefst deze "vrouwtjes" met je ogen wil uitkleden.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:16 schreef DrDentz het volgende:
Haha sorry hoorvoor wie is het dan bedoeld, ze maken die programma's heus niet voor niks
Vaag wel. Jamaica staat nou niet bekend om het geweldige spelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:28 schreef maartena het volgende:
Engeland - Jamaica word hier wel uitgezonden, maar Nederland - Australië niet.
Nee, maar de "soccer" fans hier hebben een voorliefde voor het Engelse voetbal. De Premier League word hier ook uitgebreid uitgezonden, en Fox Soccer Channel heeft zelfs Sky Sport News.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef Stuart het volgende:
Vaag wel. Jamaica staat nou niet bekend om het geweldige spel![]()
Nou moet ik ook wel toegeven dat het Engelse voetbal wel leuk is om naar te kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar de "soccer" fans hier hebben een voorliefde voor het Engelse voetbal. De Premier League word hier ook uitgebreid uitgezonden, en Fox Soccer Channel heeft zelfs Sky Sport News.
Haaibaaike ik ben je grote fanquote:Op zondag 4 juni 2006 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eensch, SBS valt voor mij ook af..Ik ga ''Studio Sportzomer'' volgen.
En het ''WK Journaal '' En natuurlijk het belangrijkste voetbal op NED 2![]()
Ik heb inmiddels de video ingesteld voor het programma Profielquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:41 schreef maril het volgende:
Vanavond zo meteen eigenlijk op ned 2 22.40 docu Rinus Michels.
quote:VOETBAL, VOETBAL EN NOG EENS VOETBAL
Het WK Voetbal is vandaag vanaf 16.20 uur te volgen via de NOS op Nederland 2. Na de opening volgt om 17.10 uur de voorbeschouwing op de wedstrijd DuitslandCosta Rica, om 18.00 uur gevolgd door het rechtstreekse verslag van het duel in München. Het commentaar is van Jan Roelfs. In het WK Journaal (gepresenteerd door Mart Smeets en Youri Mulder) is om 20.05 uur een samenvatting van de wedstrijd te zien.
Ook Polen-Ecuador (21.00 uur) wordt voorafgegaan door een voorbeschouwing (20.40 uur). Evert ten Napel verslaat deze wedstrijd, gespeeld in Gelsenkirchen. Om 23.00 uur volgt NOS Studio Sportzomer vanuit Kirchzarten, waar Jack van Gelder met acteur Chris Zegers en cabaretier Erik van Muiswinkel terugblikt op de eerste WK-dag. Willem van Hanegem schuift aan als analyticus. Nóg meer WK-nieuws vindt de liefhebber onder meer in Hart van Oranje (SBS 6, 23.10 uur), Voetbal Insite (RTL 7, 19.50 uur) en Villa BvD (Talpa, 22.50 uur).
Kerken
De Evangelische Omroep neemt vanavond (Ned. 1, 19.30 uur) in Speelstad Leipzig alvast een kijkje in Leipzig, aanstaande zondag de eerste speelstad van het Nederlands elftal. De omroep staat stil bij de activiteiten die de gezamenlijke kerken voor de WK-bezoekers opzetten. De kerken aan de route van het centraal station naar het stadion in Leipzig hebben hun deuren opengezet voor toeristen en er staan stands langs de weg waar mensen even kunnen uitrusten en wat drinken. Verder zijn er onder meer concerten en een avonturenspeelplaats voor kinderen. Presentator Herman Wegter brengt de activiteiten in beeld.
Van geheel andere orde is de actie van Veronica: dat station zendt vanaf vandaag tijdens de rust van de wedstrijden Hotshots: WK Lingerie uit (vanavond om 18.45 en 21.45 uur). Daarin nemen schaars geklede dames het tegen elkaar op in een competitie penalty’s schieten. En de VARA herhaalt vanaf heden (Ned. 3, 19.00 uur) de tweede en derde serie van All Stars, over het wel en wee van de leden van voetbalclub Swift Boys.
quote:Eurosport 08:30-09:00 World Cup Show
ZDF 10:30-10:55 FIFA WM 2006: Tour de Franz
Nederland 2 11:15-12:00 Studio Sportzomer (hh)
ZDF 15:15-18:00 WM-Studio
Nederland 2 16:20-16:50 Opening (live)
Sport1.1 16:30-17:00 Gilette World Cup
BBC 1 16:45-20:00 Duitsland-Costa Rica (live)
Sport1.1 17:00-17:30 Gilette World Cup
Nederland 2 17:10-17:50 Voorbeschouwing Duitsland-Costa Rica
Nederland 2 17:50-19:55 Duitsland-Costa Rica (live)
Sport1.1 18:00-20:00 Duitsland-Costa Rica (live)
ZDF 18:00-20:15 Duitsland-Costa Rica (live)
RTL 7 19:50-20:30 Voetbal Insite
Nederland 2 19:55-20:05 Nabeschouwing Duitsland-Costa Rica
BVN 20:05-20:30 WK Journaal
Nederland 2 20:05-20:40 WK Journaal
Eurosport 20:15-20:45 World Cup Show
Sport1.1 20:15-20:45 Duitsland-Costa Rica (hh)
ZDF 20:15-21:00 WM-Studio
Nederland 2 20:40-20:50 Voorbeschouwing Polen-Ecuador
Nederland 2 20:50-22:55 Polen-Ecuador (live)
Sport1.1 21:00-23:00 Polen-Ecuador (live)
ZDF 21:00-23:00 Polen-Ecuador (live)
Talpa 21:50-22:00 Villa BvD
Talpa 22:50-23:55 Villa BvD
Nederland 2 22:55-23:00 Nabeschouwing Polen-Ecuador
BVN 22:55-23:40 Studio Sportzomer
Sport1.1 23:00-00:30 WK Vandaag
ZDF 23:00-23:30 WM-Studio
Nederland 2 23:00-23:50 Studio Sportzomer
RTL 00:00-00:50 Nachtjournal - WM Spezial
Talpa 00:20-01:20 Villa BvD (hh)
ZDF 00:20-01:20 Kultnacht: Fussball ist unser Leben
BBC 1 00:35-01:20 Match of the Day
Eurosport 01:00-01:30 World Cup Show
RTL 02:40-03:23 Nachtjournal - WM Spezial
BBC 1 03:40-05:20 Duitsland-Costa Rica (hh)
quote:Sport 1.1 7.00-8.30 WK gisteren
Eurosport 9.00-9.30 Gilette World Cup Series
Eurosport 09.30-10.30 World Cup Season Legends Show
Eurosport 11.15-12.55 World Cup Show
SBS6 11.55-12.30 Hart van Oranje (hh)
Sport 1.1 13.00-14.30 WK gisteren
Eurosport 14.30-15.00 World Cup Show
Nederland 2 14.50-16.55 Engeland - Paraguay X
Sport 1.1 15.00-17.00 Engeland - Paraguay X
Nederland 2 16.55-17.05 Nabeschouwing Engeland - Paraguay
Sport 1.1 17.15-17.45 Engeland - Paraguay
Nederland 2 17.35-17.50 Voorbeschouwing Trinidad & Tobago - Zweden
Nederland 2 17.50-19.55 Trinidad & Tobago - Zweden X
Sport 1.1 18.00-20.00 Trinidad & Tobago - Zweden X
ARD 18.00-20.00 Trinidad & Tobago - Zweden X
Nederland 2 19.55-20.05 Nabeschouwing Trinidad & Tobago - Zweden
RTL7 19.55-20.30 Voetbal Insite
Nederland 2 20.05-20.35 WK Journaal
Eurosport 20.15-20.45 World Cup Show
ARD 20.22-21.00 WK 2006 live
Nederland 2 20.35-20.50 Voorbeschouwing Argentinië - Ivoorkust
Nederland 2 20.50-22.55 Argentinië - Ivoorkust X
Sport 1.1 21.00-23.00 Argentinië - Ivoorkust X
ARD 21.00-23.30 Argentinië - Ivoorkust X
Talpa 22.50-00.00 Villa BvD
SBS6 22.55-23.35 Hart van Oranje
Nederland 2 23.00-23.50 Studio Sportzomer
Sport 1.1 23.15-00.45 WK Vandaag
Eurosport 23.15-23.45 World Cup Show
BBC1 00.00-01.00 Match of the Day
RTL 00.15-00.45 Der WM-Tag
Talpa 00.30-01.30 Villa BvD (hh)
Eurosport 01.30-02.00 World Cup Show
BBC1 04.00-05.40 WK Voetbal
quote:Acht WK-wedstrijden bij RTL7
Ook RTL7 doet deze week rechtstreeks verslag van 8 wedstrijden van het WK in Duitsland. Deze vallen namelijk samen met door de NOS uit te zenden duels.
# 20 juni: om 15.40 uur Costa Rica - Polen en om 20.50 uur Paraguay - Trinidad/Tobago
# 21 juni: om 15.40 uur Iran - Angola en om 20.50 uur Ivoorkust - Servië/Montenegro
# 22 juni: om 15.40 uur Ghana - Verenigde Staten en om 20.50 uur Japan - Brazilië
# 23 juni: de wedstrijden voor deze dag worden morgen bekend
quote:SATURDAY 24 JUNE
Germany v Sweden (2nd round match 1, 1600 BST)
Live on BBC One
Argentina v Mexico (2nd round match 2, 2000 BST)
Live on BBC One
Highlights of both games on Match of the Day, BBC One at 0020 BST, repeated 0210 BST.
SUNDAY 25 JUNE
England v Ecuador (2nd round match 3, 1600 BST)
Live on BBC One
Portugal v Holland (2nd round match 4, 2000 BST)
Live on ITV
Highlights of both games on BBC One 2330 BST, repeated 0145 BST.
MONDAY 26 JUNE
Italy v Australia (2nd round match 5 1600 BST)
Live on ITV
Swiss - Ukraine (2nd round match 6 2000 BST)
Live coverage on BBC One
Highlights of both games on Match of the Day, BBC One at 2330 BST, repeated 0210.
TUESDAY 27 JUNE
Brazil v Ghana (2nd round match 7 1600 BST)
Live on ITV
Spain vs France (2nd round match 8 2000 BST)
Live on ITV
Highlights of both games on Match of the Day, BBC One at 2315 BST, repeated 0125 BST.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |