toch is het zo!quote:
Ik heb wel gauw gezien dat nederland alleen op zondag opm 15.00 speelt, ben er blij meequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef Ixnay het volgende:
De groepswedstrijden om 15:00 's middags mis ik, worden deze 's avonds nog uitgezonden, of iig een ruime samenvatting ervan?
quote:24 Mei 2006 (16:05 uur)
Het WK gaat vanaf dit weekend van start bij SBS 6
Het WK Voetbal gaat dit weekend officieel van start bij SBS 6. De WK-koorts neemt nog steeds toe en SBS 6 draagt een steentje bij door de komende twee weken diverse oefeninterlands van Oranje, Australiė, Trinidad & Tobago en Braziliė uit te zenden. Zaterdag 27 mei trapt de zender af door vanaf 17.50 uur de oefeninterland Trinidad & Tobago tegen Wales uit te zenden. Direct daarna vanaf 20.00 uur zendt SBS 6 live de oefeninterland Nederland – Kameroen uit. Edward van Cuilenborg presenteert vanuit de studio en Louis van Gaal en Hans van Breukelen verzorgen de analyses.
Nagenoeg alle teams die meedoen aan het WK Voetbal 2006 zijn inmiddels bij elkaar en begonnen aan een intensief trainingskamp. Leo Beenhakker heeft met zijn Trinidad & Tobago diverse oefenwedstrijden gepland om zijn team klaar te stomen voor het ‘echte werk’. Vanaf zaterdag 27 mei, 17.50 uur doet SBS 6 live verslag van de ontmoeting tussen Trinidad & Tobago en Wales. Het commentaar tijdens de wedstrijd is in handen van Wilco van Schaik.
Vanaf 20.00 uur zendt SBS 6 de oefeninterland tussen het Nederlands elftal en Kameroen uit. Beide teams doen mee aan het WK en deze wedstrijd die in De Kuip wordt gespeeld is dan ook een serieuze testcase. Twee weken voor de start van het WK zal Marco van Basten zijn basisopstelling willen gaan testen en kan het Nederlandse volk zien of dit goed uitpakt. Edward van Cuilenborg blikt samen met Louis van Gaal vooruit op de wedstrijd. Na afloop schuift ook Hans van Breukelen aan om de gespeelde wedstrijd te analyseren. Leo Oldenburger tekent voor het commentaar en Hans Kraay jr. interviewt de spelers en de bondscoach voor en na afloop van de wedstrijd.
Ik heb al een topicquote:
quote:Tuesday 30 May
World Cup friendly: England v Hungary
Match of the Day Live, 2000 BST, BBC One; Five Live and online
Saturday 3 June
World Cup friendly: England v Jamaica
Match of the Day Live, 1330 BST, BBC One
Dat zowiezo niet, misschien wel voor Europa maar daar heeft MW niks aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien dat ze bij de NOS site hetzelfde doen als tijdens de Olympiche Winterspelen en zetten ze de wedstrijden op stream?weet iemand dat?
Voetbal Insite tussen 20:00 en 20:30, BvD denk ik tussen 23:00 en 24:00.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat komen de dagelijkse programma's van de NOS, RTL 7, SBS en Talpa?
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Voetbal Insite tussen 20:00 en 20:30, BvD denk ik tussen 23:00 en 24:00.
Klopt het trouwens dat in de laatste ronde van de poulewedstrijden, wanneer er 2 wedstrijden tegelijk zijn, RTL7 de wedstrijd uitzendt die niet bij de NOS is? Dat hoorde ik namelijk.
Bronquote:Bovendien zendt RTL 7 op 20, 21, 22 en 23 juni elke dag live twee cruciale WK-wedstrijden uit. Het gaat daarbij om de doorslaggevende laatste poulewedstrijden. Wie gaat er verder in de strijd om de felbegeerde wereldtitel?
Boudewijn van Schaik, programmadirecteur van RTL 7, kijkt uit naar de aftrap: “Dit zijn de wedstrijden waarin definitief wordt wie doorgaat naar de knock-out fase en wie zijn koffers kan pakken. Twee jaar geleden tijdens het EK was het in de poule van Nederland bijzonder spannend. Nederland moest winnen van Letland. Maar Tsjechiė moest gelijktijdig ook van Duitsland winnen, om Nederland door te laten gaan. Oranje stond al snel voor en de Nederlandse kijker schakelde massaal over naar de Duitse televisie. Dat hoeft dit jaar niet meer, want beide wedstrijden zijn simultaan te zien op de Nederlandse televisie."
En Duitsland - Japan vanaf 20.30 uur live op de ARD.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Oefenen] Engeland - Hongarije. Vanaf 21.00 live op de BBC.
tijdens de eerste wedstrijd van nederland??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat is goed nieuws
Alleen jammer dat het tegelijk is met de enige mooie formule 1 race
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |