"Hang the DJ" zal het wel moeten zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef IdlersDream het volgende:
Waar slaat dat "And the DJ..."op....???
Over stomme fouten gesproken...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef IdlersDream het volgende:
Waar slaat dat "And the DJ..."op....???
Hang the Sammy, hang the Sammy, hang the Sammy!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Over stomme fouten gesproken...
Vroeger blerde ik altijd al mee met Panic "...And the DJ, and the DJ, and the DJ...".
Daarna werd ik op mijn vingers getikt en nu doe ik het wéér fout!
Heb Beathoven gemailed of hij de titel kan aanpassen...
Sorry! Ik ben heeeel dom geweest.![]()
Geeft niet, je bent niet de enige. Er is een hele site met misheard lyrics.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:30 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Over stomme fouten gesproken...
Vroeger blerde ik altijd al mee met Panic "...And the DJ, and the DJ, and the DJ...".
Daarna werd ik op mijn vingers getikt en nu doe ik het wéér fout!
Heb Beathoven gemailed of hij de titel kan aanpassen...
Sorry! Ik ben heeeel dom geweest.![]()
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt of je de DJ nou ophangt of verbrandt.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent niet de enige. Er is een hele site met misheard lyrics.
"Burn down the disco, and the blessed DJ". Hmm, beetje drastisch, maar het kan![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef Neleos het volgende:
Ik luister al de hele dag The Smiths vandaag, zelfs op momenten dat ik ook in de zon had kunnen zitten.
Misschien begrijp ik het nummer totaal verkeerd, maar Cemetry Gates vind ik wel het ultieme "gothic-bash" nummer. Maar ik ben dan ook niet helemaal nuchter nu.quote:
Oef. Jij op hetzelfde moment je favoriete nummer posten als ik. Maar This Charming Man is ook erg in orde als muziek-liedje. The Smithsquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:19 schreef bigshadow het volgende:
Die lagen, het cynisme![]()
Na een paar goede luisterbeurten vind ik het ringleaders ook echt een fijne plaat. Daarnaast doe ik nog steeds aan mijn wekelijkse portie Smiths, ik ben zelfs bang dat This charming man nu mijn nieuwe favoriet is
Nee, ik ben ook blij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:29 schreef bigshadow het volgende:
Ach, wees blij dat we een andere keuze hebben.
Nee. Maar welke het wel is, weet ik nog even niet. Daar denk ik eens over na.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:20 schreef Neleos het volgende:
Is jullie favoriete Smiths nummer ook "There Is A Light That Never Goes Out"? Van mij wel!
Een van dé, ja. Samen met onder andere 'You just haven't earned it yet, baby', 'Unloveable', 'Rusholme ruffians', 'The boy with the thorn in his side', 'Well I wonder' en 'Nowhere fast'.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:20 schreef Neleos het volgende:
Is jullie favoriete Smiths nummer ook "There Is A Light That Never Goes Out"? Van mij wel!
Mijn Smiths Top 10 (licht gewijzigd t.o.v. die uit topic 1)quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:20 schreef Neleos het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:34 schreef Frollo het volgende:
Brahimow, hoewel ik compleet andere nummers genoemd heb, kan ik ook jouw top 10 met gemak tot mijn favoriete Smiths-tracks rekenen.
Eigenlijk hebben ze alleen maar goede nummers gemaakt, al spreekt hun eerste album mij het minst aan.
http://www.last.fm/user/_midnight_/quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:35 schreef Foxxy het volgende:
Ik wil nú the Smiths luisteren maar er staat niets op mijn laptop. Dan maar Morrissey.
Na 20x klikken eindelijk een nummer van the smithsquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:38 schreef cafca het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/_midnight_/
en klik op _midnight_'s radio. Zit vast een hoop Smiths tussen
Die heet meneer Smith volgens Bob Fosko van de Raggende Mannenquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:35 schreef Foxxy het volgende:
Ik wil nú the Smiths luisteren maar er staat niets op mijn laptop. Dan maar Morrissey.
Ben wel benieuwd naar je nummer 5!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:09 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Moeilijk om keuzes maken. Here goes
1. I Know It's Over
2. Meat Is Murder
3. Shoplifters Of The World
4. Nowhere Fast
6. Last Night I Dreamed That Somebody Loved Me
7. Rubber Ring
8. Handsome Devil
9. Bigmouth
10. Girlfriend in a coma
Mooie lijstquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:45 schreef Burdie het volgende:
Woei, een nieuw Smiths-topic. Mag ik even zeggen dat ik ze GE-NI-AAL vind?
Een top-10 is echt té lastig, ik vind alle nummers zo goed... maar als ik moet kiezen, denk ik:
1. This charming man
2. Heaven knows I'm miserable now
3. How soon is now
4. Panic
5. Bigmouth strikes again
6. William, it was really nothing
7. There is a light
8. Frankly Mr. Shankly
9. A rush and a push and the land is ours
10. I know it's over
Maar eigenlijk zijn sowieso de eerste zes nummers van mijn lijstje onderling inwisselbaar, ik kan gewoon niet kiezen welke de beste is...
Dat heb ik met Miserable Liequote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:19 schreef Burdie het volgende:
Er is trouwens één nummer van The Smiths waar ik niet met plezier naar kan luisteren. Still Ill. Ik vind het echt het vreselijkste nummer van The Smiths wat ik ooit gehoord heb. Toch raar, gezien ik vrijwel alle andere nummers van ze écht geniaal vind. Maar Still Ill trek ik gewoon niet zo heel erg.
The boy with the thorn in his side vind ik mateloos irritant, vooral het begin van de zang.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat heb ik met Miserable Lie. Golden lights is ook niet je dat, maar dat irriteert toch minder.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
The boy with the thorn in his side vind ik mateloos irritant, vooral het begin van de zang.
Laat geworden gisteren..............How Soon Is Now.......dacht al.........ik mis er 'wat'........quote:
Dat laatste nummer heeft natuurlijk een ontzettend funky gitaarloopje. Prima nummer als je het mij vraagt. Death Of a Disco Dancer 'sleept' wat teveel. Het is wel een uniek nummer, omdat het het enige nummer van The Smiths is waarbij Morrissey ook een instrument 'bespeelt'.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Brahimov het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Death Of A Disco Dancer? Ik heb het hier meen ik nog niet voorbij zien komen. Ik hinkel steeds op 2 gedachten mbt dit nummer: enerzijds magistraal, anderzijds te lang.
Ander nummer waar ik dat -zij het in mindere mate- bij heb is Barbarism Begins At Home
Nieuw Smiths-topic en ik had het niet eens gemerkt! Welk instrument bedoel je eigenlijk, nozem?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat laatste nummer heeft natuurlijk een ontzettend funky gitaarloopje. Prima nummer als je het mij vraagt. Death Of a Disco Dancer 'sleept' wat teveel. Het is wel een uniek nummer, omdat het het enige nummer van The Smiths is waarbij Morrissey ook een instrument 'bespeelt'.
Hij speelt op een soort van piano:quote:Op zondag 14 mei 2006 01:35 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Nieuw Smiths-topic en ik had het niet eens gemerkt! Welk instrument bedoel je eigenlijk, nozem?
Barbarism begins at home vind ik geweldig; funky gitaar en bas en lekker losse jam aan het einde van het nummer, wat inderdaad wel lang doorgaat, maar ik niet hinderlijk vind.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Brahimov het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Death Of A Disco Dancer? Ik heb het hier meen ik nog niet voorbij zien komen. Ik hinkel steeds op 2 gedachten mbt dit nummer: enerzijds magistraal, anderzijds te lang.
Ander nummer waar ik dat -zij het in mindere mate- bij heb is Barbarism Begins At Home
Ik ben inderdaad niet kapot van "Meat Is Murder". Althans, niet van het nummer. Wel van het album.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:40 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Barbarism begins at home vind ik geweldig; funky gitaar en bas en lekker losse jam aan het einde van het nummer, wat inderdaad wel lang doorgaat, maar ik niet hinderlijk vind.
Een nummer als Meat is murder vind ik wel te lang duren want saai.
Mwoh, ik vind het een geval 'hammering the point home'. Beetje te, dus. Niet mijn favoriete nummer van dat album.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ik vind die jammerende dieren wel erg indrukwekkend hoor. Je hoort zo'n koe gewoon lijden en dan is je biefstukje echt niet smaakvol en lekker. Dan is het dood zonder reden. En dood zonder reden is moord.
On the newly-revealed cover for his forthcoming album Ringleader of the Tormentors, Morrissey has cast himself as an impassioned concertmaster, yin to You Are the Quarry's gangster yang. Debonair, I dare say.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:02 schreef =HellFire= het volgende:
Morrissey is toch een violist?
Ik denk dat het onwetendheid is. Het is een fotoshoot, geen speelfilm. Even een pak aan, zo'n ding (no offencequote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef Burdie het volgende:
Ik denk het niet. Voor mensen die zelf geen viool spelen, is het gigantisch lastig om dat ding goed vast te houden. Maar in principe had hij ook wel eventjes les kunnen krijgen ofzo, om in elk geval fatsoenlijk op de cover te staan. Misschien was het dan wel expres ja.
Dat ook niet, maar ook zeker niet vervelend vind ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het een geval 'hammering the point home'. Beetje te, dus. Niet mijn favoriete nummer van dat album.
En dan gaan er Russische lesbiennes mee aan de haal. Had Morrissey dat ooit voor ogen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
How soon is now is misschien wel hun meest afwijkende nummer. Sowieso een popklassieker die enig in zijn soort is.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan gaan er Russische lesbiennes mee aan de haal. Had Morrissey dat ooit voor ogen?
Ik zag in All The Lazy Dykes eigenlijk een subtiele vingerwijzing naar die cover.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Het is ook nog eens de themetune van Charmed...![]()
Nou ja, het levert iig geld op voor M&M
Eens kijken, wat missen we aan singles?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:16 schreef Burdie het volgende:
Dit is trouwens de top tien van meest gedraaide The Smiths nummers op Last.fm:
(het getal achter de titel staat voor hoe vaak het gedraaid is)
1 This Charming Man 20574
2 Bigmouth Strikes Again 18797
3 There Is a Light That Never Goes Out 16778
4 Hand in Glove 15136
5 Heaven Knows I'm Miserable Now 14895
6 Panic 14328
7 How Soon Is Now? 13870
8 William, It Was Really Nothing 13688
9 The Boy With the Thorn in His Side 13327
10 Ask 13102
Je kan hier kijken voor de volledige statsquote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens kijken, wat missen we aan singles?
- Shakespeare's sister
- Shoplifters of the world unite
maar vooral:
- What difference does it make?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |