We hebben te lang geen topictitel met als onderwerp "bier" gehad.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
Ouderwetsch goeie TT.
Och, dat kan de 'beste' overkomen.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
TI vergeten.
Nee, vertel eens.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef Urticaria het volgende:
Had ik al verteld dat ik dit weekend zeehonden van dichtbij heb gezien.
En krabben heb gevangen? En op het wad heb gelopen?
Niet aan mij.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:40 schreef Urticaria het volgende:
Had ik al verteld dat ik dit weekend zeehonden van dichtbij heb gezien?
En krabben heb gevangen? En op het wad heb gelopen?
Wat kun je dat goed.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef jogy het volgende:
*plak*
Ik was een weekeinde naar Ameland. Met ouders, broers, en aanhang.quote:
Ah, dat had je verteld. Waddeneilanden zijn puik. Zeer puik, zo heb ik dat onlangs ervaren.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:43 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik was een weekeinde naar Ameland. Met ouders, broers, en aanhang.
Hún aanhang, dan. [sip gezicht].
Evengoed was het wel tof. Mooi weer, gevaren op een boot, en door de branding gehupst. En veel gegeten en bier gedronken.
Ja, kloons in ONZ, dat is echt iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:46 schreef Misstique het volgende:
Ik voel me hier niet meer thuis.
Het is de afgelopen week al zo geweest. Ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:46 schreef Misstique het volgende:
Sjut Oepquote:Op maandag 8 mei 2006 13:49 schreef Liaison het volgende:
[..]
Ja, kloons in ONZ, dat is echt iets van de laatste tijd..
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:36 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
M., heb je me geblokkeerd op MSN of zo?
Sterf.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:49 schreef Liaison het volgende:
[..]
Ja, kloons in ONZ, dat is echt iets van de laatste tijd..
Ik heb het forum eigenlijk niet eens gemist tijdens mijn afwezigheid.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:46 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:51 schreef Mmm... het volgende:
Soms is het fijn. Om dingen niet te snappen. Maar ze gewoon te nemen zoals ze zijn.
Ik mis het ook nooit in het weekend.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:54 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik heb het forum eigenlijk niet eens gemist tijdens mijn afwezigheid.
Fuck yeah!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:55 schreef Urticaria het volgende:
Vrouwen bijvoorbeeld.
U heeft het over vrouwen?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:51 schreef Mmm... het volgende:
Soms is het fijn. Om dingen niet te snappen. Maar ze gewoon te nemen zoals ze zijn.
Ik word inderdaad graag genomen zoals ik ben.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
U heeft het over vrouwen?
Ben jij de uitlaatklepkloon van Mt ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:02 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Ik word inderdaad graag genomen zoals ik ben.
Zelfs als je er wel bent is het niet te volgen.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:02 schreef mcDavid het volgende:
wat is dat toch met al die kloons... ik kan ook geen weekje ff iets anders doen hè!
Neen. Ik heb geen kloons.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:03 schreef graskakker het volgende:
[..]
Ben jij de uitlaatklepkloon van Mt ofzo?
Nee. Mt houdt niet van kloons.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:03 schreef graskakker het volgende:
dat bedoel ik ja!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zelfs als je er wel bent is het niet te volgen.
zo heel erg incrowd waren we toch niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch knap om van een incrowdreeks een nóg kleiner incrowdgroepje te maken met al die kutkloons.
nee, dit iz zvvz etcetc.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:03 schreef graskakker het volgende:
[..]
* Pheno kijkt naar OPquote:Op maandag 8 mei 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo heel erg incrowd waren we toch niet?
De diversiteit neemt alleen maar toe.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch knap om van een incrowdreeks een nóg kleiner incrowdgroepje te maken met al die kutkloons.
Toch wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo heel erg incrowd waren we toch niet?
'Knap' is als username ook nog vrij geloof ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet als het er zoveel worden dat ik het niet meer kan volgen idd.quote:
Ik zal het voor hier bij deze laten!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:13 schreef Misstique het volgende:
Niet als het er zoveel worden dat ik het niet meer kan volgen idd.
Ga je nou nog vertellen waarom of hoe zit dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
Het is natuurlijk nog steeds een kutdag.
You are tóo kind.quote:
Waar blijft die tosti, hé.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
Het is natuurlijk nog steeds een kutdag.
Nee, het wordt irritant en onvolgbaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:11 schreef Urticaria het volgende:
[..]
De diversiteit neemt alleen maar toe.
Het is niet irritant en het is goed te volgen.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, het wordt irritant en onvolgbaar.
En als het nou nog leuke kloons waren..quote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een baggeravatarquote:
Och, heden. Nu dit.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:18 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[puik].
Voor newbies wel ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja! Maak wat leuks voor me en mail het naar me toe!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef Pheno het volgende:
Je hebt trouwens een baggeravatar
Ik zweer dat ik dat nog niet gelezen hadquote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef Liaison het volgende:
Begin anders een reekszonderkloons, ofzo, als het zo stoort.
Juist ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:21 schreef graskakker het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik dat nog niet gelezen had
Doe datquote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef graskakker het volgende:
c_c, Mt, ik heb een plan.
Ik log even ut met deze kutkloon en we starten een nieuwe reeks waar klonen verboden zijn.
Ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:22 schreef Liaison het volgende:
Je begrijpt zelf ook wel dat niemand dat gelooft, he?
BeFteling moet nog komen toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:24 schreef Treinkopper het volgende:
Zo, en nu weer gezelligheid.
c_c, hoe was de (B)eFteling?
Iedereen weet altijd alles van mij.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niks hoor. Van jou weet ik tenminste wie het is. Dat is voordelig.
als iemand wil neuken wil ik graag weten of dat een man of een vrouw is, ja!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef Liaison het volgende:
Het gaat om wát er gezegd wordt, niet om wíe het zegt!
Dat is discriminatie.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als iemand wil neuken wil ik graag weten of dat een man of een vrouw is, ja!
Een broedplaats voor kloons bedoel je.quote:
Jawel. Nee, want geen idee wie de kloons zijn en geen zin om het uit te zoeken. Daarnaast ontgaat me het leuke van om de 5 minuten onder een andere kloon posten even, maar dat is dan weer persoonlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:19 schreef Liaison het volgende:
[..]
Het is niet irritant en het is goed te volgen.
Nu jij weer.
Geen befteling. Park opgezocht, voedsel meegenomen, kuikentjes gevoerd, veel gelachen, pizza laten bezorgen in het park, Lits aangerand. Dat was erg leuk.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:24 schreef Treinkopper het volgende:
Zo, en nu weer gezelligheid.
c_c, hoe was de (B)eFteling?
--> [KV0001] Pollens wat een dag!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een broedplaats voor kloons bedoel je..
BeF loopt de park te checken.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen befteling. Park opgezocht, voedsel meegenomen, kuikentjes gevoerd, veel gelachen, pizza laten bezorgen in het park, Lits aangerand. Dat was erg leuk.
Gaat aanranden niet op onvrijwillige basis?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen befteling. Park opgezocht, voedsel meegenomen, kuikentjes gevoerd, veel gelachen, pizza laten bezorgen in het park, Lits aangerand. Dat was erg leuk.
Met zijn tweeën iemand omsingelen om zijn telefoon af te pakken (op onvrijwillige basis) geldt ook als aanranding.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gaat aanranden niet op onvrijwillige basis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |