Hai.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:09 schreef Liaison het volgende:
Ch.!
Tof.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:10 schreef Janetje het volgende:Woei, ik ga werken op Oxegen..
6 uur per dag, rest vrij.. gratis toegang tot concert..
Dat ga ik ws. doen op Lowlands.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:10 schreef Janetje het volgende:Woei, ik ga werken op Oxegen..
6 uur per dag, rest vrij.. gratis toegang tot concert..
Koel.quote:
Fijn.quote:
Ja wat??!?!! Ik hou het hier gewoon niet meer bij met al die kutkloons!quote:
Vandaar die 'M.'. Maar het licht heb je ook niet uitgevonden.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja wat??!?!! Ik hou het hier gewoon niet meer bij met al die kutkloons!
Dat dus.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef Janetje het volgende:
Kunnen we nu weer allemaal ophouden met dat irritante kloongedoe?
Rustig aan, hè.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja wat??!?!! Ik hou het hier gewoon niet meer bij met al die kutkloons!
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Ch.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:16 schreef Chowi het volgende:
That was the worst christmas ever.
En dat moet voldoende info zijn om te bepalen van wie je een kloon bent, begrijp ik?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:19 schreef Liaison het volgende:
[..]
Vandaar die 'M.'. Maar het licht heb je ook niet uitgevonden.
Hef de champagneglazen.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Ch.,
,
.
Inderdaad, mij boeit het ook geen drol.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:23 schreef Liaison het volgende:
Wat kan het de een in jezusnaam schelen onder welke naam de ander post?
Omdat het bloedirritant wordt om bij te houden wie wie is als iemand iedere post een andere kutkloon gebruikt.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:23 schreef Liaison het volgende:
Wat kan het de een in jezusnaam schelen onder welke naam de ander post?
WJZ. Plus dat ik graag weet op wie ik reageer.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat het bloedirritant wordt om bij te houden wie wie is als iemand iedere post een andere kutkloon gebruikt.
Nah, vaak heb ik wel zo'n idee wie het is, gezien de post-stijl.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat het bloedirritant wordt om bij te houden wie wie is als iemand iedere post een andere kutkloon gebruikt.
Of je neemt een overduidelijke kloon zoals ik doequote:Op maandag 8 mei 2006 13:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
WJZ. Plus dat ik graag weet op wie ik reageer.
Het. Is. Bloedirritant.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, vaak heb ik wel zo'n idee wie het is, gezien de post-stijl.
Maakt voortaan een excelletje....quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vooral voor een BeFnewbie als ik! Ik ken de poststijlen niet. Sterker nog, ik hoor hier niet gezien de OPquote:
Val dood Lil.quote:
Nee.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef Mmm... het volgende:
Hai! Ik ben M.
2 centen zijn genoeg!quote:
Flink hoor, dat je je zomaar met deze hoogoplopende discussie durft te bemoeien.quote:
Welquote:
Oók een M. dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:28 schreef Liaison het volgende:
Nee.
Ja nou, het tempo is moordend, zo ineens.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Flink hoor, dat je je zomaar met deze hoogoplopende discussie durft te bemoeien.
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Ja, jij ook een fijne dag nog, hè.
Juist.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Heinz, wo ist mein Bier!? I shall say zis only vans:
Ik ben M..
Puik. Tof. Bier.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Heinz, wo ist mein Bier!? I shall say zis only vans:
Ik ben M..
Mijn held.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef Urticaria het volgende:
Tut tut, wat een misère.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |