Als zeven merries de horizon kussen, en de uil zijn ballen braakt.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:59 schreef Thin_Man het volgende:
Wanneer niet?
*fiches weg pakt. Helaasquote:
Hoi stof! Alles naar wens ?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef Stofje het volgende:
Hallo, lieve mensen.
Hoi, weelderige verschijning.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef Stofje het volgende:
Hallo, lieve mensen.
Eindelijk een bekende user.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef Stofje het volgende:
Hallo, lieve mensen.
Ghalloo.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:17 schreef mvdlubbe het volgende:
"Óh, hòi!"
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Ik ga noooooit meer slapen.
Echtwelquote:Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Wrijf het erin, wil je.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* zonnebrandolie pakt en een goed boek... Heerlijk om alweer thuis te zijn!
Ik haat slapen. En vanalles. En dingen.quote:
Sméren, niet wrijven.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat hoort toch zo met zonnebrandolie??
Hmmm, kutdag.quote:
Ha².quote:Op maandag 8 mei 2006 12:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben kei-vrolijk!![]()
![]()
Sorry. Dat was een intikkertje.
Die was écht slecht geplaatst. Dat moet je toch toegeven.quote:
Vraag maar even aan c_c hoe dat moet.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef Chowi het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:
Ruim voordat ik op "invoeren" drukte, vond ik het al een matig grapje. Maar dan toch op "invoeren" drukken getuigt wel van doorzettingsvermogen en optimisme.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die was écht slecht geplaatst. Dat moet je toch toegeven.
For God's sake.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ruim voordat ik op "invoeren" drukte, vond ik het al een matig grapje. Maar dan toch op "invoeren" drukken getuigt wel van doorzettingsvermogen en optimisme.
Ik zal het haar eens vragen.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet veel, denk ik.
Maar die slaapt nooit, zo lijkt het.
M.?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Liaison het volgende:
Voor optimisme hebben ze tegenwoordig een apart subforum, Stofje.
Nu is 'humor' niet aan mij toebedeeld, 'vrolijkheid' niet aan Chowi, maar 'lief' zijn we alletwee, vind ik, stiekemquote:Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
Sóms ben ik wel vrolijk. Soms.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nu is 'humor' niet aan mij toebedeeld, 'vrolijkheid' niet aan Chowi, maar 'lief' zijn we alletwee, vind ik, stiekem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |