quote:Op zondag 2 juli 2006 19:16 schreef Schanulleke het volgende:
't is een Rock-a-Billy spreeuw met die vetkuif!
Leuke foto Pea.
Is leuk voor de afwisseling zo'n foto (ware het niet dat ik als niet-vogelkenner nooit zou herkennen wat voor vogel het isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:36 schreef Schanulleke het volgende:
Eens een torenvalkje op een andere manier in beeld.
[afbeelding]
Jammer dat het een onscherpe foto is. Zou je ervoor willen zorgen dattie 550 pixels breed word conform de FOT policy?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef Rasing het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg er maar even bij dat ik hem in Washington heb gekiekt, voordat mensen meldingen gaan doen van Roodborstlijsters in Nederland
Ik vind het een heel leuk compliment, maar nee, ik ben (redelijk beginnend) amateur.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:02 schreef blxxun het volgende:
Hey Schannulleke, wat een mooie foto´s zeg !! Goed bezig, prof-fotograaf zeker ?
Ik heb sinds kort een watertje in de tuin, de vogels maken daar al leuk gebruik van, maar zijn weg als ze mij zien met de cameraquote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef Schanulleke het volgende:
Leuk wwer Pea,
Ik heb het momenteel even druk, maar mischien dat ik vandaag of morgen ook eens wat mussen uit de tuin zal kieken. Of de tortel die altijd uit ons bakje komt drinken.
Krijg zo wel een beetje het verzopen katje gevoelquote:Op zondag 23 juli 2006 15:31 schreef RonaldV het volgende:
Duikles van een jonge fuut:
[afbeelding]
Tussen de planten in het Wolderwijd zit een heleboel jonge vis, waar deze jonge fuut zijn viskunsten op kon oefenen. Ik heb hem zo'n 50 duiken (van 3 seconden, daarna dreef hij weer omhoog) zien maken, en hij ving maar één visje.
torenvalkje?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Schanulleke het volgende:
Prachtige Groenling Pea. Het enige dat jammer is, is dat er geen 'highlight' in zijn oog zit.
[afbeelding]
gewoon een wit vlekje painten toch? Of is highlighten toch iets anders dan wat ik in mn hoofd heb (in mn hoofd: zo'n licht plekje van weerkaatst licht)?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, torenvalk meisje. Highlight maken vind ik moeilijk, heb ik wel eens geprobeerd
Nee dat klopt, maar helemaal wit is te wit vaak.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:31 schreef WurM het volgende:
[..]
gewoon een wit vlekje painten toch? Of is highlighten toch iets anders dan wat ik in mn hoofd heb (in mn hoofd: zo'n licht plekje van weerkaatst licht)?
Oepsquote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Je hebt trouwens wel de soortnaam verkeerd. Roofvogels kunnen weliswaar meestal bidden, maar het blijft een "Bird of prey".
Stuur je adresgegevens maar even, dan schrijf ik wel een factuurtje.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef Timis.ro het volgende:
als ik er Pulitzer mee win zal ik je in de credits noemen
Mooi zo donker en die koppen uitgelichtquote:Op maandag 24 juli 2006 10:31 schreef ioHpeiH het volgende:
Gisteren wat fototjes gemaakt, over deze ben ik wel tevreden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehe, ze zit al lang op dat nest, ze komt er zelden af, ze zal moe zijn van de bevallingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef ableton het volgende:
Vindt moeder tortel serieus veel op een vergrote baby vogel lijken, dichte ogen, kaal uitziend en eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |