Das een serie.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Batman2k het volgende:
voyeger ?
Star Trek Nemesis = de juiste film. En nu nog hoe de twee zich tot elkaar verhouden en je bent erquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Batman2k het volgende:
nemisis ?
Zoals ik al zei, zijn het geen klonen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef Sokolsky het volgende:
Star Trek Nemesis en het zijn klonen.
Goed verzonnen, maar neen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:06 schreef Batman2k het volgende:
Star Trek Nemesis en de ene heeft de andere gemaakt om dat ie niemand anders had ?
Ja en dat is zeker onnatuurlijk te noemen.... Ik ben alleen bij wijze van hoge uitzondering te porren voor SF....quote:Op maandag 8 mei 2006 16:18 schreef ReSpawn het volgende:
Ik kan je zeggen dat je het laatste deel van mijn vraag juist hebt beantwoord, dus het punt krijgt. Je hebt de film gezien neem ik aan?
twentemeisje +1
Wat bedoelde je eigenlijk dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:20 schreef ReSpawn het volgende:
Je bent meer voor SR?
nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef Sokolsky het volgende:
Zei zei SF, geen ST.
Ransomquote:Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet zo weg dus maar even een intikkertje: noem 6 films met Delroy Lindo
Tuurlijk. Ik moet toch slim lijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:24 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, gaat 'ie ineens wijzigen. Dan weet ik 't ook niet meer.
Crap! weer een te weinig?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ransom
CLockers
Domino
Crooklyn
Gone in Sixty seconds
Congo
Ik ben bang dat ik het anders niet ga snappen.... Maar ik moet 'm tegoed houden, gotta go...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Als je een full-text uitleg nodig hebt, hoor ik het graag.
Nee... cwk kan niet tellenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Crap! weer een te weinig?
Andy wordt dement.....![]()
Gelukkig maar. Ik was al bijna op weg naar het bejaardentehuis.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nee... cwk kan niet tellenik vroeg er 6....
Ciao Respawnquote:
Ik geloof dat je wel de juiste persoon bedoeld. Erika Eleniak.quote:
Ik ken alleen maar haar lichaam...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die de naam Erika Eleniak niet kennen, verdienen geen punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |