Ik weet toch al lang dat je keigoed bentquote:Op maandag 8 mei 2006 13:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even patserig doen![]()
maar kwam vervolgens tot de conclusie dat ik er dan nog 6 tekort kom...
kom op nog 1 andere want zo is het iets te makkelijkquote:
en dat is voldoendequote:Op maandag 8 mei 2006 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
Rounders...
Ja inderdaad. Komt er zo weer zo'n plaatje dat de DaVince Code tot een eitje maakt.quote:
Die komt hier niet zo vaak meer.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:48 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Komt er zo weer zo'n plaatje dat de DaVince Code tot een eitje maakt.
ps hints waren voor I,spy
Wat een dag vandaag zeg.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef flyguy het volgende:
Ja ik voel dat hij lastig gaat worden....
noem het vrouwelijke intuitie
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef flyguy het volgende:
volgens mij moeten we de a en c uit jack gebruiken en die bij bering in doen en dan de g er af, etc, etc
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef ReSpawn het volgende:
Gabriel Byrne?
Ik heb je wel door nu probeer je lage verwachtingen te scheppen om ons zo extra hard te pakkenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]nu overschat je me ernstig!
[..]
ReSpawn +1
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ik heb je wel door nu probeer je lage verwachtingen te scheppen om ons zo extra hard te pakken![]()
![]()
Nee. De vraag staat iets hogerquote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Scream?
het zijn geen klonen. Maar er is wel degelijk gekloondquote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Het zijn klonen?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Eh AI?
Nope..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Bladerunner?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:42 schreef cwk het volgende:
Klonen he? In Star trek wordt er toch gekloond.De borg.
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:45 schreef twentemeisje het volgende:
Patrick Stewart zeker? (jij zat toch ook te springen om X3?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |