Das een serie.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Batman2k het volgende:
voyeger ?
Star Trek Nemesis = de juiste film. En nu nog hoe de twee zich tot elkaar verhouden en je bent erquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Batman2k het volgende:
nemisis ?
Zoals ik al zei, zijn het geen klonen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef Sokolsky het volgende:
Star Trek Nemesis en het zijn klonen.
Goed verzonnen, maar neen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:06 schreef Batman2k het volgende:
Star Trek Nemesis en de ene heeft de andere gemaakt om dat ie niemand anders had ?
Ja en dat is zeker onnatuurlijk te noemen.... Ik ben alleen bij wijze van hoge uitzondering te porren voor SF....quote:Op maandag 8 mei 2006 16:18 schreef ReSpawn het volgende:
Ik kan je zeggen dat je het laatste deel van mijn vraag juist hebt beantwoord, dus het punt krijgt. Je hebt de film gezien neem ik aan?
twentemeisje +1
Wat bedoelde je eigenlijk dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:20 schreef ReSpawn het volgende:
Je bent meer voor SR?
nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef Sokolsky het volgende:
Zei zei SF, geen ST.
Ransomquote:Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet zo weg dus maar even een intikkertje: noem 6 films met Delroy Lindo
Tuurlijk. Ik moet toch slim lijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:24 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, gaat 'ie ineens wijzigen. Dan weet ik 't ook niet meer.
Crap! weer een te weinig?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ransom
CLockers
Domino
Crooklyn
Gone in Sixty seconds
Congo
Ik ben bang dat ik het anders niet ga snappen.... Maar ik moet 'm tegoed houden, gotta go...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Als je een full-text uitleg nodig hebt, hoor ik het graag.
Nee... cwk kan niet tellenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Crap! weer een te weinig?
Andy wordt dement.....![]()
Gelukkig maar. Ik was al bijna op weg naar het bejaardentehuis.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nee... cwk kan niet tellenik vroeg er 6....
Ciao Respawnquote:
Ik geloof dat je wel de juiste persoon bedoeld. Erika Eleniak.quote:
Ik ken alleen maar haar lichaam...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die de naam Erika Eleniak niet kennen, verdienen geen punt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:36 schreef victorinox het volgende:
2: Taxi![]()
3. Rush Hour?![]()
4. Who Framed Roger Rabbit![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wauw, al die babes wonen bij mij in de buurt, valt dat even mee.
Ik klikte op de link
Taxi Driver ook?
Nope...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:48 schreef flyguy het volgende:
Vampires?
Goed zat.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef Batman2k het volgende:
the ricky horror show ofzo
Hmm, nou vooruit dan maar. Dat is inderdaad wel een stuk handiger.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Batman2k het volgende:
mjah, ik vindt deze handig omdat ik ook meteen van web naar mijn account kan uploaden.. en niet eerst op mijn hardschijf hoef op te slaan. en dan weer te uploaden...
Die is niet van Pixar.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef wyccie het volgende:
Is 3 misschien Hoodwinked?
Jammer...ik dacht dat ik ook eens een keer geluk had en iets goedgok waar ik geen verstand van heb.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef ReSpawn het volgende:
1. Monsters & co.
2. A bug's life
3. monsters & co?
4. Finding Nemo
5. Toy Story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |