Thnx! Ik zal t gelijk doen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:20 schreef Dandelion het volgende:
nee maar op http://www.biebob.be/ kun je wel tickets reserveren, onder het kopje "reservaties"
Ik moet tot 17.30 uur werken (in Leiden), dan ga ik naar het station, koop wat te eten en pak ik de trein zodat ik om 19.30 uur in Tilburg ben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:28 schreef Mark het volgende:
Ben pas om 20:00 thuis, dat wordt dus niks meer vandaag![]()
Ik heb een ticket over.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:33 schreef BOKA het volgende:
[..]
Hopen dat het dan nog niet is uitverkocht.
Die wil ik wel hebben!quote:
nou prima! Ehm misschien is het handig om ff telefoonnrs te wisselen ofzo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:44 schreef BOKA het volgende:
[..]
Die wil ik wel hebben!![]()
Om 19.40/45 uur ben ik bij 013.
Mailtje gestuurd met mijn nummer erin.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:55 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou prima! Ehm misschien is het handig om ff telefoonnrs te wisselen ofzo? [afbeelding]
ik heb nog niets ontvangen... probeer het anders nog ff op eddemkleetun[a]gmail[punt]comquote:
nog een keer gemaild.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:00 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik heb nog niets ontvangen... probeer het anders nog ff op eddemkleetun[a]gmail[punt]com
of plaats jouw adres nog ff hier...
got it.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:20 schreef BOKA het volgende:
[..]
nog een keer gemaild.
Ik ben zo weg, dus als je hem nu niet ontvangt dan zie ik jou vanavond wel (ik draag een korte broek + witte k-swiss' schoenen + ruiten blouse) (tis net een date).
sms ontvangen, tot vanavond!quote:
Je kunt ook met de trein gaan, het zal uiterlijk om 23 uur afgelopen zijn dus mits je niet naar groningen of maastricht moet dan kom je nog wel thuis.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:28 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb geen vervoer, het moet wel heel raar lopen wil ik nog kunnen gaan dus.
OF Kapelle..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
Je kunt ook met de trein gaan, het zal uiterlijk om 23 uur afgelopen zijn dus mits je niet naar groningen of maastricht moet dan kom je nog wel thuis.
Nou en. hij is wel de gaafste.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:35 schreef Syll het volgende:
Ohwja.. Iemand beweerde eens dat hij de beste gitarist van de wereld is. Hoor er weinig bijzonders in.
Misschien dat ze in de war zijn met Steve Vai, met wie hij samen wat heeft opgenomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:35 schreef Syll het volgende:
Ohwja.. Iemand beweerde eens dat hij de beste gitarist van de wereld is. Hoor er weinig bijzonders in.
Ik denk toch eerder dat het meer smaakgebonden is. Ik vind zijn muziek wel oke. Maar echt heel erg bijzonder vind ik het niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien dat ze in de war zijn met Steve Vai, met wie hij samen wat heeft opgenomen?
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de vorige optredens beter vond, aangezien ze iets teveel nieuwe nummers (die ik wat minder vind) en geen detox speelden.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 04:30 schreef StefanP het volgende:
Ik blijf Traveler en Sunday Afternoon draaien de laatste tijd, wat een geniale nummers.... Die solo in S.A.
Leuke foto trouwens
[afbeelding]
Mocht hotlinken niet mogen, klik hier en scroll omlaag
http://www.hevydevy.com/hdr_livepics_2006.html
Wtf, dan mag je nog wel eens een paar keer luisteren..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:53 schreef BOKA het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe cd van SYL helemaal geluisterd; het begint wel heel erg op de DTB te lijken.
Leuk dat Far Beyond Metal erop staat, maar voor de rest vind ik het maar een matig album.
* BOKA zet nog maar eens Detox op.
Als ik rustige muziek of stukken wil dan zet ik wel wat anders op, bij SYL wil ik weggeblazen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Moah ik vind dat meestal wel een welkome afwisseling. Maar tussen DTB en SYL zit nogsteeds een groot gat
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
CD: Devin Townsend - Ziltoid The Omniscient
quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, zijn solowerk is, buiten the devin townsend band, altijd erg interessant (Punky Bruster) al blijf ik SYL het gaafst vinden.
Jammer dat hij op de laatste twee syl-cd's zoveel naar TDB trekt.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:14 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het luisteren, het begin klinkt veelbelovend.
(veel donderende drums et.c) ZIL--TOID!!!!!
greetings humans, I am ziltoid the omnicient
I've come far across the universe
you shall fetch me your universe ultimate cup of coffee; black
you have five of your earth minutes, make is perfect.
het ging zo ongeveer
quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef BOKA het volgende:
Hmz, de rest van het album is toch een beetje saai, al zijn de teksten wel erg grappig.
Het is in ieder geval geen album wat ik ga kopen.
Koop in godsnaam Addicted, wat een geweldige CD!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:00 schreef ParanoidEv het volgende:
Haha ineens zag ik dit topic weer in mijn AT. Bij Ziltoid ben ik eigenlijk een beetje (veel) gestopt hem te volgen en te luisteren. Shame, ik moet eens een cd meenemen in de auto weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |