Voor Ajax zo-wie-zo. Maar het WK is te snel.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van basten heeft hem nog wel gebeld(voor de blessure)
En hij is toch weer op tijd fit?
dat moet ik nog afkijken dat staat op de video kan ik lekker in bed kiekequote:Op zondag 7 mei 2006 23:49 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hij wilt ook niet lieverd.
Zei van Basten net.
heb je je wel gedragen?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:52 schreef Jasza het volgende:
Wat foto's van mijn kant, komen ook nog wel wat coole filmpjes:
Vlaggetjeee:
[afbeelding]
Sfeertje:
[afbeelding]
Ook goede morgen:
[afbeelding]
Wel jammer dat de goaltune van F'noord niet weer werd overgenomen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:10 schreef Gelderland het volgende:
nóg mooier: een Kuip gevuld met feestende Ajax-supporters
nóg nóg mooier: Ajax die de beker wint in de Kuip en Feyenoord thuis met lege handen staat![]()
Één ding is zeker. Ajax heeft de beker!quote:Op maandag 8 mei 2006 00:10 schreef Gelderland het volgende:
nóg mooier: een Kuip gevuld met feestende Ajax-supporters
nóg nóg mooier: Ajax die de beker wint in de Kuip en Feyenoord thuis met lege handen staat![]()
11 uur al? Ik stond op 9 uur bij ingang Noord Bquote:Op maandag 8 mei 2006 00:28 schreef Terrorbita het volgende:
Ahhh ben net terug vanuit Rotterdam. Wat een supersfeer echt! En een toepasselijke manier om deze beker te winnenIk was zo zenuwachtig met de laatste aanval gezien de afgelopen wedstrijden waarin we nogal vaak op het eind het alsnog beslissen. En ja hoor! haha.
Maar het was me het dagje wel, vanmorgen 11 uur al bij de Arena. in een dik benauwde trein daarheen. nu pas terug...maar slaap ws wel lekker![]()
kwart voor negen hierquote:Op maandag 8 mei 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
11 uur al? Ik stond op 9 uur bij ingang Noord B
Inderdaad. Wat verw8 je dan van SBS>?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:02 schreef devv05 het volgende:
Wat een kut samenvatting van SBS6! De rode kaart van Galasek komt er niet eens in voor en een heleboel kansen van beide kanten ook niet
Lang Leve SS. Ik hoop echt dat SS de rechten weer krijgt.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:09 schreef Jasza het volgende:
devv kijk straks op ned2 naar de herhaling van studio sport, daar komt het gok ik wel in en daar zie je de rode kaarten enzo wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |