quote:"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes. And in injury time, Klaas Jan wins."
Ik eigenlijk wel. Vennegoor gooit er wat meer de beuk in en is beter in de combinatie in de lucht. Beter breekijzer. Laat Ruud maar thuis en zet Huntelaar in de basis op 9quote:Op zondag 7 mei 2006 23:38 schreef Pritt het volgende:
Ik snap toch niet dat van Basten VoH boven Huntelaar zou verkiezen (in interview met studio voetbal vandaag)
AJAX!
Van Basten moet hem wel scherp houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Huntelaar gaat toch wel mee naar het wk...
Jammer dat Jaap niet mee wil naar het WKquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben ook een goede rechtsback straks. Jaap Stam.
Heitinga speelde echt weergaloos vandaag, die kun je er toch niet uitlaten eigenlijk.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand hoe dat nummertje heet na een doelpunt?
Campione, Campione, Olé, Olé, Olé !!
Welnee, Huntelaar is completer dan VofH, met Huntelaar erin heb je altijd meer dreiging voorin. Huntelaar gaat er 12 scoren dit wk.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van Basten moet hem wel scherp houden
En hem een completere voetballer maken in de komende weken
Capionequote:
Nee, want de nationale beker staat er niet opquote:Op zondag 7 mei 2006 23:44 schreef X-fi het volgende:
Trouwens. Moet de banner van dit topic niet vervangen worden?
jaap is geblesseerd lieve schatquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer dat Jaap niet mee wil naar het WK![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, want de nationale beker staat er niet op.
Bedankt, ga het even opzoeken.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef 2Drix het volgende:
[..]
E-type - Champione 2000
Deze bedoel je geloof ik
Als we alle prijzen op 1 banner moeten zettenquote:
Ik denk niet dat het goed gaat komen als van Basten hetzelfde gaat roepen tegen hemquote:Op zondag 7 mei 2006 23:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Welnee, Huntelaar is completer dan VofH, met Huntelaar erin heb je altijd meer dreiging voorin. Huntelaar gaat er 12 scoren dit wk.
Ah. Als we bezig zijn, doe het dan goedquote:Op zondag 7 mei 2006 23:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als we alle prijzen op 1 banner moeten zetten![]()
Voor Ajax zo-wie-zo. Maar het WK is te snel.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van basten heeft hem nog wel gebeld(voor de blessure)
En hij is toch weer op tijd fit?
dat moet ik nog afkijken dat staat op de video kan ik lekker in bed kiekequote:Op zondag 7 mei 2006 23:49 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hij wilt ook niet lieverd.
Zei van Basten net.
heb je je wel gedragen?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:52 schreef Jasza het volgende:
Wat foto's van mijn kant, komen ook nog wel wat coole filmpjes:
Vlaggetjeee:
[afbeelding]
Sfeertje:
[afbeelding]
Ook goede morgen:
[afbeelding]
Wel jammer dat de goaltune van F'noord niet weer werd overgenomen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:10 schreef Gelderland het volgende:
nóg mooier: een Kuip gevuld met feestende Ajax-supporters
nóg nóg mooier: Ajax die de beker wint in de Kuip en Feyenoord thuis met lege handen staat![]()
Één ding is zeker. Ajax heeft de beker!quote:Op maandag 8 mei 2006 00:10 schreef Gelderland het volgende:
nóg mooier: een Kuip gevuld met feestende Ajax-supporters
nóg nóg mooier: Ajax die de beker wint in de Kuip en Feyenoord thuis met lege handen staat![]()
11 uur al? Ik stond op 9 uur bij ingang Noord Bquote:Op maandag 8 mei 2006 00:28 schreef Terrorbita het volgende:
Ahhh ben net terug vanuit Rotterdam. Wat een supersfeer echt! En een toepasselijke manier om deze beker te winnenIk was zo zenuwachtig met de laatste aanval gezien de afgelopen wedstrijden waarin we nogal vaak op het eind het alsnog beslissen. En ja hoor! haha.
Maar het was me het dagje wel, vanmorgen 11 uur al bij de Arena. in een dik benauwde trein daarheen. nu pas terug...maar slaap ws wel lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |