Duidelijkheid vragen is prima, maar zo'n bericht geeft gelijk een heel positief signaal naar de nieuwe coachquote:Op maandag 8 mei 2006 15:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
beetje triest van 410/423 en de F-side. Blind maakt Ajax niet beter en ik denk dat Ten Cate dat wel doet. Of moet je volgens hun trots zijn op zo'n klote seizoen![]()
Nee hoor, zo kijkt ie altijdquote:
mja wat is vak 423 vraag ik me ineens afquote:Op maandag 8 mei 2006 15:42 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar die lui zijn echt dom bezig dat ze dit bericht naar buiten laten komen
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
mja wat is vak 423 vraag ik me ineens af![]()
Opzich wel, maar gewoon voor de spelers die weggaan, en voor Danny is het wel even leuk.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:51 schreef Nywuob het volgende:
Is dat niet een beetje overdreven, zo'n huldiging? Zeker na een dergelijk seizoen.
Ja dat is toch niet echt een speciaal vak ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
14.gifquote:Op maandag 8 mei 2006 15:50 schreef Urquhart het volgende:
Ajax groepshoofd bij loting voorronde CL
Ajax speelt op 8 of 9 en 22 of 23 augustus de laatste voorronde van de Champions League. Bij de loting op 28 juli zijn de Amsterdammers groepshoofd. Daardoor ontloopt Ajax de andere groepshoofden Inter, Celtic, CSKA Moskou en Dinamo Kiev. Het is mogelijk dat daar nog bij komen Shakhtar Donetsk en Galatasaray. Mocht Ajax er onverhoopt niet in slagen het hoofdtoernooi te bereiken, is het automatisch geplaatst voor de UEFA Cup.
Tifosi Vak 423, overal te zien!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
gelul. 2 keer sprintte Babel hem eruit en 2 keer trok 'ie lichtjes aan de noodrem. genoeg voor 2 keer geel.quote:
De betere ploegquote:
Babel zoekte zocht hem de tweede keer gewoon op. Hij was weg, hield in, liet zich daarna heel slim, maar heel makkelijk vallen. Vink tuimelde erin, en gaf 'm dus rood. Mooi voor Ajax, maar natuurlijk veel te zwaar bestraft.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef -Wolf- het volgende:
gelul. 2 keer sprintte Babel hem eruit en 2 keer trok 'ie lichtjes aan de noodrem. genoeg voor 2 keer geel.
Jawel, want daar zit ik altijd. Vandaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Ja dat is toch niet echt een speciaal vak ofzo?
PSV is er een aantal keren gevaarlijk uitgekomen, maar verder vond ik Ajax toch echt wel de betere ploeg. Volkomen verdiende overwinning dit.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
De betere ploegJa, de vijf minuten voor en na 't rood voor Galasek misschien, maar voor de rest vond ik PSV weer ouderwets laf.
Zo rond het rood van Galasek was dat inderdaad. Voor de rest was het heel erg pover wat PSV liet zien, en overduidelijk gewoon leunend op de eigen verdediging en er snel uit hopen te komen door een combinatie met Farfan of Beasley. Slap, zwak, maar helaas tegenwoordig professioneel.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:21 schreef Robar het volgende:
[..]
PSV is er een aantal keren gevaarlijk uitgekomen, maar verder vond ik Ajax toch echt wel de betere ploeg. Volkomen verdiende overwinning dit.
Ben jij het Dirk?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
De betere ploegJa, de vijf minuten voor en na 't rood voor Galasek misschien, maar voor de rest vond ik PSV weer ouderwets laf.
[..]
Babel zoekte hem de tweede keer gewoon op. Hij was weg, hield in, liet zich daarna heel slim, maar heel makkelijk vallen. Vink tuimelde erin, en gaf 'm dus rood. Mooi voor Ajax, maar natuurlijk veel te zwaar bestraft.
DIe hebben gister die bling bling van Trabelsi gezien en vragen zich nu af of ie nog vrijgezel isquote:Op maandag 8 mei 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Opeens gaan er allemaal meiden mee naar de huldiging.
rare wezens die vrouwen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
DIe hebben gister die bling bling van Trabelsi gezien en vragen zich nu af of ie nog vrijgezel is![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
DIe hebben gister die bling bling van Trabelsi gezien en vragen zich nu af of ie nog vrijgezel is![]()
Wat je zegt.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Machtig mooi genoten gisteren na de tweede goal van Huntelaar, werd helemaal gek![]()
Zowel Lamey als Galasek hadden de partij af moeten maken wanneer Vink goed gefloten had. We moeten hier dus niet teveel over zeuren, want over beide rode kaarten viel wat te zeggen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Babel zoekte zocht hem de tweede keer gewoon op. Hij was weg, hield in, liet zich daarna heel slim, maar heel makkelijk vallen. Vink tuimelde erin, en gaf 'm dus rood. Mooi voor Ajax, maar natuurlijk veel te zwaar bestraft.
Dat zou erg zonde zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |