quote:"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes. And in injury time, Klaas Jan wins."
Ik eigenlijk wel. Vennegoor gooit er wat meer de beuk in en is beter in de combinatie in de lucht. Beter breekijzer. Laat Ruud maar thuis en zet Huntelaar in de basis op 9quote:Op zondag 7 mei 2006 23:38 schreef Pritt het volgende:
Ik snap toch niet dat van Basten VoH boven Huntelaar zou verkiezen (in interview met studio voetbal vandaag)
AJAX!
Van Basten moet hem wel scherp houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Huntelaar gaat toch wel mee naar het wk...
Jammer dat Jaap niet mee wil naar het WKquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben ook een goede rechtsback straks. Jaap Stam.
Heitinga speelde echt weergaloos vandaag, die kun je er toch niet uitlaten eigenlijk.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand hoe dat nummertje heet na een doelpunt?
Campione, Campione, Olé, Olé, Olé !!
Welnee, Huntelaar is completer dan VofH, met Huntelaar erin heb je altijd meer dreiging voorin. Huntelaar gaat er 12 scoren dit wk.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van Basten moet hem wel scherp houden
En hem een completere voetballer maken in de komende weken
Capionequote:
Nee, want de nationale beker staat er niet opquote:Op zondag 7 mei 2006 23:44 schreef X-fi het volgende:
Trouwens. Moet de banner van dit topic niet vervangen worden?
jaap is geblesseerd lieve schatquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammer dat Jaap niet mee wil naar het WK![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, want de nationale beker staat er niet op.
Bedankt, ga het even opzoeken.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef 2Drix het volgende:
[..]
E-type - Champione 2000
Deze bedoel je geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |